• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.914 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.965 gebruikers
  • 9.370.105 stemmen

Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!

zoeken in:

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

Holy shit die zijn groot geworden! Gefeliciteerd Elineloves!

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 berichten
  • 5447 stemmen

Shaky

• 3734 berichten
  • 13043 stemmen

Trouwen? Ik? Echt niet. Nooit. Verschrikkelijk. Ouderwets en overbodig. Zo sprak Shaky de afgelopen, pak 'm beet, 36 jaar. De vrouw die ik in Ecuador tegen het lijf liep zorgde er echter voor dat mijn hele beeld op het huwelijk, op de liefde en het leven veranderde.

Gisteren getrouwd in Quito. Het was een ongelooflijk mooie dag waarbij we begonnen met het officiële en formele gedeelte op het gemeentehuis, om vervolgens naar, de voor ons, échte ceremonie te gaan:

Sawari Raymi

Onder leiding van een medicijnvrouw hebben we een traditioneel inheems ritueel mogen ondergaan. 2,5 uur lang pure intensiteit, emotie en liefde. Gedeeltelijk in het Spaans, maar voornamelijk in het Kichwa, hebben we genoten en vooral ervaren en gevoeld.

Voor mijn vrouw was dit heel erg belangrijk vanwege haar banden met de inheemse bevolking van Ecuador. Voor mij was dit een ervaring als geen andere. Vanaf nu: een getrouwd man!

Theunissen

• 12267 berichten
  • 5513 stemmen

Gefeliciteerd Shaky als een Married Fuckin Man

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

Congrats Shaky!

Maarten0402

• 802 berichten
  • 533 stemmen

Shaky schreef:

Trouwen? Ik? Echt niet. Nooit. Verschrikkelijk. Ouderwets en overbodig. Zo sprak Shaky de afgelopen, pak 'm beet, 36 jaar. De vrouw die ik in Ecuador tegen het lijf liep zorgde er echter voor dat mijn hele beeld op het huwelijk, op de liefde en het leven veranderde.

Gisteren getrouwd in Quito. Het was een ongelooflijk mooie dag waarbij we begonnen met het officiële en formele gedeelte op het gemeentehuis, om vervolgens naar, de voor ons, échte ceremonie te gaan:

Sawari Raymi

Onder leiding van een medicijnvrouw hebben we een traditioneel inheems ritueel mogen ondergaan. 2,5 uur lang pure intensiteit, emotie en liefde. Gedeeltelijk in het Spaans, maar voornamelijk in het Kichwa, hebben we genoten en vooral ervaren en gevoeld.

Voor mijn vrouw was dit heel erg belangrijk vanwege haar banden met de inheemse bevolking van Ecuador. Voor mij was dit een ervaring als geen andere. Vanaf nu: een getrouwd man!

Mooi apart verhaal man! Wens je het allerbeste en veel geluk en liefde!

IH88

• 9727 berichten
  • 3182 stemmen

Mooi verhaal! Gefeliciteerd Shaky. Geniet ervan.

Shaky

• 3734 berichten
  • 13043 stemmen

thanks mensen.

kos

• 46685 berichten
  • 8843 stemmen

Haha! mooi man, van harte.

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 berichten
  • 5305 stemmen

Toch ook even delen: ik kreeg maandag te horen dat ik mijn proeftijd van een maand ben doorgekomen bij een reisbureau en ben daar officieel nu aan de slag als Junior Reisadviseur.

Met mijn 37 jaar toch nog eindelijk de carrièreswitch kunnen maken vanuit freelancewerk wat meer en meer wordt overgenomen door AI. Ontzettend blij met dit werk; best veel gereisd (dit jaar nog naar het onovertroffen Singapore en Maleisië geweest) en om dat enthousiasme terug te kunnen geven is fantastisch.

Maarten0402

• 802 berichten
  • 533 stemmen

BlueJudaskiss schreef:

Toch ook even delen: ik kreeg maandag te horen dat ik mijn proeftijd van een maand ben doorgekomen bij een reisbureau en ben daar officieel nu aan de slag als Junior Reisadviseur.

Met mijn 37 jaar toch nog eindelijk de carrièreswitch kunnen maken vanuit freelancewerk wat meer en meer wordt overgenomen door AI. Ontzettend blij met dit werk; best veel gereisd (dit jaar nog naar het onovertroffen Singapore en Maleisië geweest) en om dat enthousiasme terug te kunnen geven is fantastisch.

Gefeliciteerd man!

Alleen wat ik me wel afvraag is waarom "Junior" Reisadviseur als je al de nodige jaren ervaring hebt?

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 berichten
  • 5305 stemmen

Maarten0402 schreef:

(quote)

Gefeliciteerd man!

Alleen wat ik me wel afvraag is waarom "Junior" Reisadviseur als je al de nodige jaren ervaring hebt?

Reiservaring, geen reisbranche ervaring

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.