• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.925 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.932 acteurs
  • 198.971 gebruikers
  • 9.370.323 stemmen

Waar werken de MM-users?

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ook al eens tegen het lijf gelopen. Toffe kerel ja .

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4082 stemmen

laundromat schreef:

Haha vroeg je dat echt rep_robert? Lachen. Wat zei je? Groningen de beste!

Ja tuurlijk Wel op een beleefde manier natuurlijk. Ik zei alleen dat die Pleuroborg niet chill is haha

missl

• 3866 berichten
  • 5796 stemmen

Frans is wel een aardige man, ik heb hem eens ontmoet in een restaurant toen ik uit eten was met mijn oma. Omdat mijn oma een beetje hysterisch deed om Frans, is hij naar ons toegekomen en heeft hij zich voorgesteld. Was wel netjes van hem.

Even ontopic; ik heb een bijbaantje in de telecomwereld; aan de telefoon en ik ben nog student,

soom

• 24919 berichten
  • 2751 stemmen

Frans Bauer ! Als er iemand is op deze hele aardkloot die ik nooit en te nimmer zou willen tegenkomen, dan is hij het wel. (Ik heb het dus niet zo op hem, hoe aardig hij ook schijnt te zijn, maar ieder zijn ding, natuurlijk.)

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Frans Bauer lijkt me één van de meest sympathieke personen die je kan tegenkomen.

Als hij maar niet begint te zingen.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Frans lijkt me een prima kerel ja. Niet mijn muziek, maar wel degelijk een spontaan en aardig mens.

Mescaline

• 7089 berichten
  • 3220 stemmen

Komt uit mijn vorige woonplaats Fijnaart, nu woon ik in een dorpje 7km verder.

Nooit echt tegengekomen maar het lijkt me geen verkeerde kerel, alleen als ik die kop teveel op tv zie gaat het me soms wel irriteren.

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Frans Bauer, tja, een beetje een dommige goedzak. Zie niet zo waarom iedereen zo enthousiast is. Hij komt niet onaardig over, maar of het allemaal oprecht is, is maar de vraag.

rep_robert