- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waar werken de MM-users?
Waar werken de MM-users?
laundromat
-
- 2434 berichten
- 0 stemmen
Of I'm Back, Baby! of Any ways, the key to this plan is the giant laser?
D.K
-
- 222 berichten
- 743 stemmen
Ik werk momenteel als uitzendkracht op Schiphol bij SDBV. Ik transporteer en ruim trolleys op.
Ben binnenkort van plan om weer te studeren(docent Geschiedenis ) en daarnaast ook proberen om een taxi diploma te behalen zodat ik een taxi bedrijf kan opstarten.
Hiervoor had ik een tweejarige vooropleiding van de politie gevolgd waarbij ik stage heb gelopen bij de politie en de gemeente.
Ik had vorige jaar ook een sollicitatie lopen bij de politie als Hoofdagent maar ik was door prive omstandigheden op 1 van de onderdelen gezakt dus moest ik een jaar wachten tot ik het weer kon proberen en nu hebben ze een vacature stop bij de politie. Dus dat gaat momenteel niet door. En er zijn zelf mensen die al aangenomen zijn bij de politie die niet kunnen beginnen omdat ze momenteel genoeg agenten hebben
.
sinterklaas
-
- 11813 berichten
- 3316 stemmen
Momenteel al 4 maanden thuis. Hiervoor werkte ik in een reïntegratie bedrijf, waar dus door de bezuinigingen de stekkers eruit zijn gehaald sinds 1 december en het reïntintregeren van mensen dus niet meer is toegestaan. Altijd gedacht dat thuiszitten wel meeviel aangezien ik daar voor nog niet zoveel ervaring had met werken en de ervaring die ik had was meestal niet leuk, en toen eigenlijk ook gewoon grotendeels thuiszat. Na dat bedrijf wil je niks anders meer en is het thuiszitten op den duur echt iets om gek van te worden. Helemaal in combinatie met het weer, want door de kou kan je ook maar bar-weinig doen.
Volgende maand verhuis ik naar Amsterdam, maar es hopen of daar wat te vinden is.
sinterklaas
-
- 11813 berichten
- 3316 stemmen
Even ontopic; ik heb een bijbaantje in de telecomwereld; aan de telefoon en ik ben nog student,