- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waar werken de MM-users?
Waar werken de MM-users?
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ik was zelf wel benieuwd of die vent achter de Balie bij de FRS of Vidiotheek wist dat Moviemeter bestond en er ook lid van was 
Zelf woon ik In Amstelveen , maar werk niet in een desbetreffende winkel
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2595 stemmen
Een paar krantenwijkjes (Media Express, VSP Network) om mijn dvd's te kunnen blijven kopen.
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Ik ben mijn studie psychologie aan het afronden (nog 2 weken hoop ik). Daarnaast heb ik een bijbaantje voor 24 uur per week bij de AH to go op het station. 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Student ingenieur-architect (tweede jaar) en op zondagmorgen hou ik de krantenwinkel van mijn nonkel open (en bedien daar dan talloze Antwerpen bezoekende Nederlanders, wie weet
)
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Scholier....
Maar de vakantie begint al over twee dagen dus wat dat betreft heb ik niks te klagen.. Duiven
Liessa
-
- 16 berichten
- 0 stemmen
Ik werk als postsorteeder in Eygelshoven, dat ligt vlakbij Heerlen, waar ik woon.
En een of twee keer per jaar sta ik als standwerker op beurzen met een vriendin van me, die kinderspeelgoed verkoopt (www.paulspeelgoed.nl)
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Vermeld ook ff de plaats is wel leuk 
Die Hollanders doen zo al moeilijk genoeg, met hun eeuwige slof zware Van Nelle (hoewel ze tegenwoordig allemaal Brandharis of zoiets willen, maar dat verkopen we hier niet), heb daar echt niet nog van die filmfreaks nodig
Nee, 't is naast het theaterplein (aan de Vogelmarkt, waar anders zitten de Nederlanders in Antwerpen als ze niet aan de kathedraal staan
)
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ik werk bij VSI Translation & Subtitling in Amsterdam. Wij doen de ondertiteling voor TMF, MTV & The Box. En soms ook voor E!
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3236 stemmen
Ik ben mijn studie psychologie aan het afronden (nog 2 weken hoop ik). Daarnaast heb ik een bijbaantje voor 24 uur per week bij de AH to go op het station. 
station Alkmaar?
Ik doe de opleiding "marketing en communicatie" in Alkmaar-Noord, daarnaast werk ik bij hotel van der Valk (Akersloot) in de bediening.
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Neen. 
Leno
-
- 5921 berichten
- 4399 stemmen
Ik ben zaterdagbesteller bij PPT uhh TPG uhh TNT, oftewel collega van Chr.s. D'r zijn er nog meer geloof ik..
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3229 stemmen
Ik werk sindskort bij een reintegratieburo in Zwolle.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Heb nooit zin en tijd gehad om te werken, maar tijdens de zomer ligt het net wat anders. Ik krijg deze zomervakantie misschien een baantje als boekhouder/administrateur bij Alura Hekwerk BV, Noordwijkerhout.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Ik ben zaterdagbesteller bij PPT uhh TPG uhh TNT, oftewel collega van Chr.s. D'r zijn er nog meer geloof ik..
Hobbes is/was naar mijn weten ook postbode.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Nu in de vakantie ben ik postbode, dus collega van Chr.s, Leno en Hobbes. Na de zomervakantie gaa ik werken bij een bedrijf in de installatietechniek.
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Postbode nieuwe stijl (alleen bezorgen) voor circa 20 uur per week. Daarnaast sportredacteur voor een huis-aan-huisblad voor 2 uur per week
Leno
-
- 5921 berichten
- 4399 stemmen
O jullie zijn dus postbezorgers, die mogen alleen buitenwerk doen. In de zomer heerlijk, alleen beetje laag salaris, al wordt dat naarmate je ervaring opdoet wel wat acceptabeler.
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Ja ik ben vroeger ook 'normaal' postbode geweest, en dat was 2,5 jaar geleden en toen verdiende ik denk ik evenveel als nu. Maar goed, ze nemen geen gewone postbodes meer aan. Ik doe dit nu zeg maar 'for the time being', het liefst zou ik bij een radiostation, tijdschrift of krant gaan werken. Maar met alleen vwo-diploma en onafgemaakte vervolgen is het wat moeilijk(er). Maar ik vind het best leuk, postlopen, beter dan op kantoor zitten 
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7935 stemmen
Ik werk bij de Camera Bioscoop in Groningen waar ik alle functies vervul, behalve die van operateur. Over een jaar gaan de deuren voorgoed dicht en werk ik ineens in een gloednieuw 10-zalen-complex dat vastzit aan het nieuwe stadion van FC Groningen.
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Account Manager Assurantien (employee Benefits --> dat zijn oa pensioenen en arbeidsongeschiktheidsverzekeringen) in Amstelveen.
Ja dat doe ik met veel plezier
ik zie de mensen alweer denken.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
In de vakantie werk ik in de bakkerij van mijn vader waar ik de hele ochtend kleine klusjes moet doen.
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
sitebeheerder / redacteur bij een dienst bij de gemeente Rotterdam.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Nog mensen rond Amsterdam / Amstelveen ?
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Nog mensen rond Amsterdam / Amstelveen ?
Amstelveen Yep!
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
Ik werk eigenlijk niet, ja vakantie werk maar echt werk heb ik nog niet, gewoon lekker student momenteel 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hoofd reproduktie bij een bouwbedrijf.