- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waar werken de MM-users?
Waar werken de MM-users?
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Misschien een paar wietplantjes neerzetten, 606.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2534 stemmen
Goed dat je zo bezig bent, gast
Keep at it.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Goed dat je zo bezig bent, gast
Keep at it.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Inmiddels ben ik alweer meer dan vijf jaar werkzaam voor Universiteit Leiden, op het hoofdkantoor (imo ook het mooiste pand die we hebben)
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Mooi Pand U-96.
En ik heb vandaag op het katten verblijf gestaan, schoon gemaakt, nieuw voer gegeven en vers water.
Erg leuk om te doen ook.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Gisteren 4 honden uitgelaten bij opvangcentrum, 2 uur lang gewandeld in de bossen.
Was perfect weer ook om dat te doen.
Brix
-
- 19675 berichten
- 5113 stemmen
Positieve berichten. Ik lees ze graag 
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Positieve berichten. Ik lees ze graag
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Vanaf 1 oktober ga ik het proberen als freelancer. Best wel spannende tijden breken nu aan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Succes Roel. Spannende tijden idd.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Vanaf 1 oktober ga ik het proberen als freelancer. Best wel spannende tijden breken nu aan.
Freelancers (2012)
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Freelance ondertitelaar/vertaler.
Ataloona
-
- 734 berichten
- 4258 stemmen
Ik werk nu al zo'n halfjaar (weliswaar als stagiair, maar loopt lekker) bij ARAG Rechtsbijstand in Leusden op de afdeling Schade-administratie. Het reizen is vreselijk (deze week bijvoorbeeld elke dag al vertraging gehad) en zorgt ervoor dat het samen met het werk 12 uur van mijn dag inneemt. Behoorlijk pittig dus wanneer school weer begint met projecten, examens en later m'n scriptie. Daarbij wil ik ook weer gaan zwemmen (als sport) en heb ik een ernstig obsessieve filmverslaving. Mijn muziekverslaving heb ik ondertussen redelijk onder controle, dankzij de reistijd 
Alleen nog het komende schooljaar en dan hbo. Waarschijnlijk rechten, maar ben d'r nog niet helemaal over uit. Misschien nog een jaartje werken tussendoor. Ben nog jong zat 
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
ARAG die ken ik wel daar heb ik ook mijn rechtsbijstand verzekering, ze hebben mij al veel geholpen en nog. 
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Freelance ondertitelaar/vertaler.
Cool! Je zat toch bij Comedy Central, niet? Hoe gaat het freelance gedeelte dan juist in zijn werk want ik veronderstel dat de televisiezenders hun eigen ondertitelaars hebben?
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Veel succes Roel! Geen lange reistijden meer dus?
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
De meeste tv-zenders gaan elk jaar shoppen bij de ondertitelbedrijven om de laagste prijs te zoeken voor ondertitels, dus dat wil nog wel eens verschuiven. De ondertitelbedrijven trekken dan weer freelancers aan als ze zelf niet genoeg capaciteit inhouse hebben.
@ Eline...
Nee, het scheelt me 20 uur reistijd per week, dus daar ben ik wel blij mee. Dat was ook de voornaamste reden. Elke dag om vijf uur op, half acht op het werk, en kwart over zes 's avonds thuis om weer om half 10/10 uur naar bed te gaan, en ook nog eens twee kleine kids, begon me een beetje op te breken allemaal. Doe het toch alweer vijf jaar dat op en neer gereis.
Awake78
-
- 1022 berichten
- 496 stemmen
Toch ook maar ff update hier 
Ben vorig jaar bij effectenbank Kasbank (Amsterdam) vertrokken voor een wereldreis van 6 maanden (alleen). Heb die nu achter de rug en werk nu sinds een paar weken alweer bij ING Amsterdam (in de Bijlmer). Ook weer in de effecten.
Nog meer ING-ers hier? 
laundromat
-
- 2434 berichten
- 0 stemmen
Ben in te huren als trainingsacteur. Mooiste werk!
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4082 stemmen

Had gisteren een erg vrolijke gast op werk
Verbaasde me hoe normaal die gast is gebleven eigenlijk. Of deed hij aardig omdat wij zijn eten hebben gemaakt hehe?
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Hahaha, geweldige foto!
Werk je bij een Chinees? 
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3220 stemmen
En ik maar denken dat hij alleen bij de chinees in Fijnaart at
Wat trouwens wel een aanrader is als je in de buurt komt van Roosendaal 
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4082 stemmen
Hahaha, geweldige foto!
Werk je bij een Chinees?
Denk dat de chinezen al dicht zijn na elf uur
Hij had sowieso twee honing mosterd wraps en dtie kleine shakes. Zijn kids zaten volgens mij ook in de auto. Ik vroeg Frans ook al of hij niet een klein beetje uit de koers was. Maar hij zei dat hij op had getreden in de Euroborg en gisteren dan in Martiniplaza.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Oh haha, zie nu de zak pas op zijn schoot! Was me eerder niet opgevallen.
laundromat
-
- 2434 berichten
- 0 stemmen
Haha vroeg je dat echt rep_robert? Lachen. Wat zei je? Groningen de beste!
Brix
-
- 19675 berichten
- 5113 stemmen
Heel leuk plaatje rep_robert !
Bauer lijkt mij echt een vrolijke Frans.
Als hij dat sympathieke alleen maar speelt, dan is hij de beste acteur van Nederland