• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.946 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.980 gebruikers
  • 9.370.617 stemmen

Waar werken de MM-users?

zoeken in:

Brix

• 19675 berichten
  • 5113 stemmen

Sterkte gewenst Martijn, en veel geluk met het zoeken en vinden van iets anders.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Elineloves schreef:

Misschien snap ik er niets van hoor, maar had je dan niet andere schoenen aan kunnen trekken en het toch proberen, zonder meteen al te beslissen dat je de helft minder gaat werken?

Ik kan wel ergens begrijpen dat mensen na 2,5 dag iets kunnen hebben van ; ''Hij komt nu al aangeven dat hij minder wil werken omdat zijn voeten pijn doen'', daar kunnen zij dan ook niet van op aan.

Maargoed, wel vervelend (Zeker de manier waarop je kon vertrekken), nu kun je weer verder op zoek.. Hopelijk heb je deze keer wel geluk, 3 keer is scheepsrecht! Succes!

Nou het is zo, de eerste dag ging het, tot ergens in de middag. De 2de dag was het al heel snel, heb toen uren door gelopen tot hun zelf zeiden 45min voor het einde van de dag ga maar lekker naar huis, je hebt heel goed gewerkt, ik kon echt geen stap meer zetten het was geen gewone pijn.

De volgende dag kon ik amper op mijn benen staan, ben naar de dokter geweest en die constateerde dat al mijn spieren volledig verkrampt waren en die werkschoenen helemaal verkeert waren. Dus ik moest paar dagen thuis blijven. En het advies het daarna rustig op te bouwen, samen besproken met meerdere mensen. Dus ik luister ernaar en ga dat vandaag aangeven. Met het feit dat mijn slechte knie ook meedeed logisch als je spieren verkrampt zijn. Snappie.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Yep. Helemaal! Klote zeg.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Elineloves schreef:

Yep. Helemaal! Klote zeg.

Ja was misschien niet duidelijk genoeg de eerste keer. maar probeer het zo goed mogelijk uit te leggen.

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Wat vervelend weer zeg! Hopelijk vind je snel wat nieuws 606.

ibendb

• 5036 berichten
  • 3213 stemmen

Dat is echt balen, 606. Na 2,5 dag kan je toch niet weten of iemand meer kan? En dan zoeken ze specifiek iemand met een beperking. Ik kan dat niet begrijpen.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

ibendb schreef:

Dat is echt balen, 606. Na 2,5 dag kan je toch niet weten of iemand meer kan? En dan zoeken ze specifiek iemand met een beperking. Ik kan dat niet begrijpen.

Dat heb ik,mijn ouders, en andere precies hetzelfde.

ibendb

• 5036 berichten
  • 3213 stemmen

Ik bedoel dat ze iemand met een beperking zoeken en dat ze je zo laten vertrekken omdat het niet goed is. Vind ik erg stom van hen. Veel geluk met het zoeken van nieuw werk.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Ik snap je ibendb dankje voor de steun.

Dreiecke

• 2768 berichten
  • 902 stemmen

Je treft het niet, 606, erg vervelend voor je,Ik wens je succes in het vinden van een fijnere job

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Dreiecke schreef:

Je treft het niet, 606, erg vervelend voor je,Ik wens je succes in het vinden van een fijnere job

Nee inderdaad, ik was zo over de zeik vanmiddag. terwijl hij vorige week zei dat ik super had gewerkt.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

Op weg naar israel voorlopig zullen jullie weinig van mij horen. Ik ga daar tijdje wonen en werken. Adieu et au revoir!

eRCee

• 13441 berichten
  • 1978 stemmen

Ciao, en wees voorzichtig met bussen, zou ik zeggen.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Heb je al iets nieuws (op het oog) Martijn?

@ Lord Flashheart: Veel geluk in Israel. Hoelang blijf je?

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

Ik blijf min. 3 mnd., max. 6. Maar je weet natuurlijk nooit hoe het loopt, ik ben vrijgezel.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Cool. Echt 'knap' dat jij dat zomaar kunt, je koffers pakken en gaan. Ken je mensen daar en weet je al waar je gaat wonen/werken of moet je dat daar nog allemaal uitzoeken? Ik krijg al buikpijn van het idee, haha.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Elineloves schreef:

Heb je al iets nieuws (op het oog) Martijn?

Nee helaas, ja 3 maanden onder behoud van uitkering maar, dat is financieel niet haalbaar. Ik sta op de wachtlijst voor begeleid werken op nummer 110.

Bedankt voor je belangstelling. erg lief van je.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Jeetje, schiet ook niet op dan. Hopelijk heb je snel iets zodat je weer aan de slag kunt. Van een uitkering leven is ook niet alles lijkt me.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Elineloves schreef:

Jeetje, schiet ook niet op dan. Hopelijk heb je snel iets zodat je weer aan de slag kunt. Van een uitkering leven is ook niet alles lijkt me.

Nee helemaal niet, heb een eigen hypotheek en alles, en ben alleen.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

@Eline Ik ken er niemand, maar ben er wel eerder geweest. Groeten uit Letland trouwens

Alleen reizen is fucking boring.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2534 stemmen

Lord Flashheart schreef:

Alleen reizen is fucking boring.

Overduidelijk.

Dreiecke

• 2768 berichten
  • 902 stemmen

Potver3, ben ik helemaal klaar om naar het werk te gaan, kijk op de klok en het blijkt een uur eerder te zijn dan zou moeten. Waarschijnlijk ging de wekker niet eens, maar besloot ik uit mijzelf op te staan, lol

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Ga morgen halve dag werken (ook donderdag) Bij een dierenopvang centrum voor honden en katten.

Is vrijwillig maar met behoud van uitkering. Dus om ritme te krijgen en bezig te zijn.

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Dat lijkt me leuk werk! Hopelijk bevalt het je.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

SelmaDuim schreef:

Dat lijkt me leuk werk! Hopelijk bevalt het je.

Heb vandaag intake gehad, mooi gebouw (net 2 jaar oud ) samenwerkingsverband met de Diamant groep waarvan uit mensen ook daar werken die verder van de arbeidsmarkt afstaan waaronder ik.

Ik sta op de wachtlijst voor begeleid werk te kunnen doen en dat kan op zijn minst nog 1 tot 2 jaar duren.

Brix

• 19675 berichten
  • 5113 stemmen

Succes Martijn!

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Brix schreef:

Succes Martijn!

Bedankt he

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Leuk! Goed dat je toch bezig blijft, zo lang thuis zitten is ook niks lijkt me.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Misschien een paar wietplantjes neerzetten, 606.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Elineloves schreef:

Leuk! Goed dat je toch bezig blijft, zo lang thuis zitten is ook niks lijkt me.

Nee dat is al bijna heel dit jaar, op paar weken na dan. En om toch eens een leuke ervaring op te doen qua werk, dit gekozen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.