- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3923 stemmen
Dat linkje stond er nog niet toen ik mijn bericht schreef.....
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3923 stemmen
Bij het :" Ik zoek een filmtitel" topic
Hier moest ik een beetje om gniffelen, ik vind het wel lief eigenlijk. 
Hoi, ik zoek een film die ik 5 a 7 jaar geleden eens op tv heb gezien. Het is denk ik een amerikaanse film. Gaat over een jongen die verliefd wordt op een meisje op school, maar die ziet hem niet staan. Want ze valt alleen op stoere jongens die motor rijden. Dan gaat die jongen op een grasveld steeds oefenen, met allemaal kunstjes op de motor.
En dan heeft hij een helm op zodat dat meisje hem niet herkend als die op de motor rijdt, en wil ze bij hem achterop en dan wordt ze verliefd op hem, en kust hem, maar weet niet wie hij is.
Is meer op een amerikaanse high school waar ze al wat ouder zijn meer de leeftijd van de mensen als in grease.
Op het einde is er een soort festival, en dan zijn er meer slechterikke die alles bederven, en dan komt hij opeens heel stoer met zijn motor ernaartoe gesprongen, en maakt later aan het meisje zijn identiteit bekend. Volgens mij beetje oude film uit de tijd net na grease? schat ik.
Grease 2
jazzzz
-
- 579 berichten
- 870 stemmen
Whahahaahah, GENIAAL!!
riesma
-
- 3706 berichten
- 3082 stemmen
Het is een quote in een quote in een quote? 
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
Hehe, die van wimnoot is vrij hilarisch.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3592 stemmen
Inderdaad echt slecht! Slecht geacteerd, slecht gefilmd, slechte kwaliteit en slap verhaal. Een slechte b film dus. Wilde hem kijken omdat hier toch wat goede berichten waren, maar na elke minuut werd het erger.
Er zat weinig diepgang in en ook al was hij er geweest, dan was dit meteen verpest door kwaliteit van elk onderdeel van deze film. Dit is toch wel een van de slechtste films ooit en ik heb er echt veel gezien! Zonde van mijn tijd...
Bij Ticked-Off Trannies with Knives (2010)

rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Ach... in Diamonds are forever wordt ook een deur in Amsterdam geopend en "Ja bitte?" gezegd.
Neem dan de Bourne Identity. Feilloos Nederlands van Matt Damon. Briljant moment was dat. Nam de hele film vanaf minuut 5 meteen helemaal serieus.
Briljantste poging tot Nederlands in een film komt natuurlijk uit Miracle on 34th Street (1947)
Episch hoor 
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Geef wat in mijn schoentje
Sinterklaas liedjes zingen bij de kerstman 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
De plot bij de film The Way viel me net wat op haha.
Tom Avery, een oogarts uit Californië, krijgt op een dag een oproep vanuit Frankrijk dat zijn
zoon Daniel bij een storm in de Pyreneeën is overleden. Hoewel de relatie tussen vader en
zoon niet echt goed was, besluit Tom toch naar Frankrijk te reizen waar hij ontdekt dat zijn
zoon Daniel was begonnen met de pelgrimsroute naar Santiago de Compostela. Nu zijn
zoon dood is besluit Tom zelf de pelgrimsroute te lopen uit respect voor zijn overleden
zoon.
5 keer zoon onder elkaar, niet grappig, maar wel opvallend.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
wat een slechte plotomschrijving zeg.
Het is niet slecht alleen toevallig 5 keer zoon onder elkaar.
Hij had het eventueel best paar keer weg kunnen laten.
Stephan
-
- 7890 berichten
- 1387 stemmen
Geweldig toch
Beiden duidelijk geen Nederlanders en in dat licht is het bijkans briljant. 
Veel beter dan bijvoorbeeld dat gebrabbel van Liv Ulman in "A Bridge too far".
mister blonde
-
- 12694 berichten
- 5828 stemmen
Ach... in Diamonds are forever wordt ook een deur in Amsterdam geopend en "Ja bitte?" gezegd.
In the Foreign Correspondent van Hitchcock is het pas leuk. Daar wordt gepoogd Nederlands te spreken en dat is het ook wel, het is alleen zo slecht uitgesproken dat het onverstaanbaar is.
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Bij Nightmare on Elm Street
1 woord : beste horror film die gemaakt is
riesma
-
- 3706 berichten
- 3082 stemmen
Horrorfilm moet inderdaad 1 woord zijn ja. 
narva77 (crew films)
-
- 12725 berichten
- 6540 stemmen
In the Foreign Correspondent van Hitchcock is het pas leuk. Daar wordt gepoogd Nederlands te spreken en dat is het ook wel, het is alleen zo slecht uitgesproken dat het onverstaanbaar is.

Of wat dacht je van Prelude to a Kiss, waarin Alec Baldwin tegen Meg Ryan zegt; "Je hebt erg witte tanden." 
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
6 woorden: Fail
Dylan kan wel meedoen aan de wedstrijd 6 Word Story.
Martijnnn
-
- 2248 berichten
- 2409 stemmen
Haha en dan die JustMike die er ook nog perse wat over moet zeggen na de reactie van Karl van H.
Martijnnn
-
- 2248 berichten
- 2409 stemmen
Haha en dan die JustMike die er ook nog perse wat over moet zeggen na de
reactie van Karl van H.
Bij The Collector:
En dan vervolgens Saw aanraden 
kos
-
- 46691 berichten
- 8849 stemmen
Mooiste. filmlijst. ever.
narva77 (crew films)
-
- 12725 berichten
- 6540 stemmen
Lol
Ik ben momenteel bezig met een nieuwe lijst "Alle films op MM die ik nog niet heb gezien", maar dat schiet nog niet echt op...
Stapler
-
- 117 berichten
- 212 stemmen
De plot bij de film The Way viel me net wat op haha.
Tom Avery, een oogarts uit Californië, krijgt op een dag een oproep vanuit Frankrijk dat zijn
zoon Daniel bij een storm in de Pyreneeën is overleden. Hoewel de relatie tussen vader en
zoon niet echt goed was, besluit Tom toch naar Frankrijk te reizen waar hij ontdekt dat zijn
zoon Daniel was begonnen met de pelgrimsroute naar Santiago de Compostela. Nu zijn
zoon dood is besluit Tom zelf de pelgrimsroute te lopen uit respect voor zijn overleden
zoon.
5 keer zoon onder elkaar, niet grappig, maar wel opvallend.
Ik lag hier serieus helemaal in een deuk om
hhaha.
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Maar de film in zijn geheel is geen aanrader, als je echt niet bent geïnteresseerd in dit soort filmen, over exorcisme, dan kan je deze beter in de rekken laten liggen.
Ik heb al veel betere filmen gezien in dit genre dan deze.