- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Weet niet, ik vond het wel lachen dat hij die recensies zo goed vond. Zo'n waardering kom je meestal niet tegen.
127 hours
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dames en heren, mag ik uw aandacht:
Steven Seagal films zijn alleen voor de echte film liefhebbers, de gene met een geoefend oog voor talent en schoonheid.
Deze film is van het begin tot het eind sterk opgebouwd en met het prachtige acteer werk maakt dit het tot 1 van de beste films alle tijden.
Vooral die eerste zin! 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
The Patriot: nummer 99 in de flop 100 (al is dat enigzins nog overdreven)
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Bij Tucker & Dale vs Evil (2010)
Echt deze film moet je kijken met een hele dikke vet-oog
Een dik vet oog

jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 berichten
- 2790 stemmen
Vette knipoog bedoeld hij 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Bij The Tourist
In Duckstad krijgt Katrien een brief van Dagobert Duck. Ze moet net zo'n eend ontmoeten als Dagobert. In de trein pikt ze die andere eend op....Donald. Dagobert wordt achterna gezeten door de Zware Jongens, compleet met Russisch accent, zwarte coltruien en wat dommig uit de doppen kijkend. Maar domme Donald is verliefd op Katrien geworden en loopt het hele verhaal in de weg. Dit spannende kinderverhaal is in Hollywood nu verfilmd. En hij heet de toerist. Jemig, wat een slechte film zeg. Er zijn films die zo over_de_top zijn dat je constant in een deuk ligt, zoals "Machete". Er zijn ook films die zo over_de_top zijn dat je je dood loopt te ergeren.....zoals dit misbaksel. Deze film is net zo als films van die pafferige Steven Seagal...."Unwatchable"
Haha briljant, hoe verzin je die Duckstad vergelijking 
MoFeDu
-
- 2946 berichten
- 0 stemmen
Deze film heeft me volledig om zeep geholpen
Da's niet zo best 
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Bij Jackass 3D:
Gegrinnikt
Gelachen
Geschaterd
Gejankt
Gewalgd
Geslaagd
AddictedToMovies
-
- 1780 berichten
- 0 stemmen
Ghehe, heb flink kunnen lachen in dit topic. Ik moet zelf ook de hele tijd denken aan iets van een tijdje terug, dat ik bij een random film was tegengekomen, maar ik kan 'm niet meer vinden. Dus ik verpest de grap een beetje, maar het kwam er op neer dat bij een random film die gewoon in het nu speelde, er zo'n gast iets zei als:
"wel jammer dat er geen dinosaurussen in voor kwamen!"
_Se7en_
-
- 2041 berichten
- 1777 stemmen
En geen d/t fouten, dat maakt die quote pas memorabel!
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Inception:
saaie saaie saaie saaie film ! die ik niet tot het einde heb gekeken. Kon me niet boeien
saaie saaie saaie saaie mening! die ik niet tot het einde heb gekeken. Kon me niet boeien
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
The Jungle Book:
Behoorlijk onrealistische film. Alsof alle dieren engels kunnen praten.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 berichten
- 2790 stemmen
Jungle Book:
Iedereen weet toch dat apen Spaans spreken...duhhh
Fox McCloud
-
- 951 berichten
- 841 stemmen

stfuympos
-
- 13359 berichten
- 731 stemmen
Martijnnn
-
- 2248 berichten
- 2409 stemmen
Al een grappige opmerking maar nog veel grappiger als er mensen serieus op ingaan 
narva77 (crew films)
-
- 12725 berichten
- 6540 stemmen
schram101
-
- 16683 berichten
- 2293 stemmen
Dus ik moet eigenlijk ook maar witlof eten (hetgeen ik niet lust), zodat ik gehaktballen nog lekkerder zal vinden? Of zoenen met mannen, zodat mijn hetero-bestaan meer waarde krijgt?

Fortune
-
- 4313 berichten
- 2772 stemmen
haha geweldige opmerking, bij welke film was dat?
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Geen.
Overigen >> Algemeen >> Piepkleine geneugten des levens Maar ik kreeg net een bericht door vanuit de toekomst waaruit blijkt dat dit de verkeerde link is.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Je stuurt een verkeerde link Jaco.
De Site >> Gebruikers >> Serieus problemen met mensen die meer dan 20 films 5 sterren geven
_Se7en_
-
- 2041 berichten
- 1777 stemmen
Geen.
Overigen >> Algemeen >> Piepkleine geneugten des levens Maar ik kreeg net een bericht door vanuit de toekomst waaruit blijkt dat dit de verkeerde link is.