- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
schram101
-
- 16722 berichten
- 2341 stemmen
Vind deze ook wel leuk:
Jason Statham (de Bruce Willis van de Aldi)
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3939 stemmen
Bij Milf (2010)
Dit monstrum is het bewijs dat God niet bestaat. Hij zou dit in geen geval op de mensheid loslaten. Nog liever drie tsunami's en vier giftige modderstromen, maar bespaar ons van dit leed. Mogen de makers een oneervolle dood sterven.
0,50 (0,00)
Dave is ook een hedendaagse Nietsche te noemen! 
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3637 stemmen
Hehe die had ik ook al gelezen, kreeg er ook wel een lach van op mijn gezicht.
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3939 stemmen
Ik schrok even.... ik dacht dat hij al gepost was! Maar dankzij die review en die van jou ga ik hem maar niet kijken. 
Goldenskull
-
- 24417 berichten
- 3100 stemmen
Nietzsche.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Hij is vast al een keer voorbij gekomen maar toen ik dit las bij Anne Frank: The Whole Story (2001) moest ik toch wel gniffelen.
ik hou meer van hitler films maar toch wel een goeie film
3,5
rep_robert
-
- 27539 berichten
- 4135 stemmen
Jemig, lekker subtiek gebracht ook 
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Als de zin na Hitler was gestopt was het nog erger geweest.
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3939 stemmen
Nietzsche.
Foutje... 
jarno1975 (moderator series)
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Bij Hobo with a Shotgun:
Volledig ongeloofwaardig

rep_robert
-
- 27539 berichten
- 4135 stemmen
Vind jij de film geloofwaardig dan? 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Geloofwaardig is iets anders dan realistisch, Hobo is geloofwaardig ja
.
rep_robert
-
- 27539 berichten
- 4135 stemmen
haha
Nou nou.
Ik snap overigens wel wat je bedoelt hoor, als het binnen de film past kan het geloofwaardig zijn. Maar als je puur(en als een zuurpruim) kijkt is het allemaal bullshit natuurlijk in zo'n film(en dat is ook niet erg).
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ik zie Rutger er wel in staat om in een winkelkarretje met ingewanden te springen
Ik geloof 't allemaal wel.
rep_robert
-
- 27539 berichten
- 4135 stemmen
Ik moet hem nog zien overigens, ik wacht netjes tot de bios release volgende maand 
jarno1975 (moderator series)
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Schijnt ook een waargebeurd verhaal te zijn. Ik verwacht dan ook dat hij binnenkort op een zondagmiddag uitgezonden wordt op RTL 4.
movierobert
-
- 168 berichten
- 1854 stemmen
haha flink gelachen, had het topic nog niet eerder gezien 
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
O jee, nog een robert erbij. Brrr.

jarno1975 (moderator series)
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Ojee, het einde is nabij!
jarno1975 (moderator series)
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Bij À l'Origine d'un Cri (2010)
Het verhaal speelt zich af in Canada, maar er wordt Frans gesproken.

wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3939 stemmen
Hehe... toen ik op reis was in Ierland heb ik die fout ook weleens gemaakt. Een knul die ik ontmoette waarvan ik dacht dat het een Amerikaan was, sprak ook heel goed Frans, dus gaf ik hem een compliment, want de meeste Amerikanen spreken Engels. Dat was dus tegen het zere been. 
Met New zealand en Australie heb je het ook een beetje, de kiwi's vinden het niet leuk ok ozzie's genoemd te worden.
Stephan
-
- 7911 berichten
- 1392 stemmen
Ach... in Diamonds are forever wordt ook een deur in Amsterdam geopend en "Ja bitte?" gezegd.
Neem dan de Bourne Identity. Feilloos Nederlands van Matt Damon. Briljant moment was dat. Nam de hele film vanaf minuut 5 meteen helemaal serieus.
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3939 stemmen
Ja, daar was ik ook van onder de indruk. Matt Damon die zegt:" Vertel me wie ik ben godverdomme". Of iets dergelijks.
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3637 stemmen
Neem dan de Bourne Identity. Feilloos Nederlands van Matt Damon. Briljant moment was dat. Nam de hele film vanaf minuut 5 meteen helemaal serieus.
Erg goed zeg.


