• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.957 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.994 acteurs
  • 198.987 gebruikers
  • 9.370.976 stemmen

MM Memorabele Quotes

zoeken in:

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Pieter Montana schreef:

Kom je niet meer aan de bak bij Nolan?

Door Nolan is hij undercover ingehuurd natuurlijk.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Threeohthree schreef:

Haha, zal me niks verbazen

Sterker nog:

(afbeelding)

En de volledige recensie.

MoFeDu

• 2946 berichten
  • 0 stemmen

Volgens mij heb ik die film ook wel eens zien liggen in de winkel met de quote "één van de meest opmerkelijke drama's uit de tweede wereldoorlog" -Moviemeter.nl-

P.S voor diegene die geen zin hebben de hele recensie door te lezen:

Spottiswoode slaagt erin een cinematografisch prachtige en epische film neer te zetten maar inhoudelijk gaat 'The Children of Huang Shi' gebukt onder gepolijste dialogen en prozaïsche personages.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

MoFeDu schreef:

Volgens mij heb ik die film ook wel eens zien liggen in de winkel met de quote "één van de meest opmerkelijke drama's uit de tweede wereldoorlog" -Moviemeter.nl-

Is goed mogelijk:

(afbeelding)

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Hier moet wel een kanttekening bij geplaatst worden;

dragje was namens MovieMeter naar een persscreening geweest om vervolgens een recensie te schrijven.

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

Lol

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Ik wou al zeggen... Moviemeter zou met dit soort quotes een beetje moeten oppassen, het lijkt ineens alsof er een 'moviemeter-mening' bestaat, en dat is natuurlijk niet de bedoeling van de site. Bovendien, als ik een slechte film zie met op de hoes een lovende quote, durft mijn slechte humeur me wel eens het idee doen krijgen dat de auteur van de quote wel voor het geld van de verdeler zal gezwicht zijn of zo

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Halcyon geeft een scherpe en pijnlijke analyse bij Bound by Honor (1993)

Halcyon schreef:

Het hele wannabe-gangsta gedoe levert dan ook enkele memorabel slechte vertolkingen op die onder de slechtste aller tijden vallen, Italiaanse zombiefilms uit de jaren '80 meegerekend.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik moet maar eens een Italiaanse zombiefilm gaan kijken dus. Ik las zijn stukje ook al. Beetje overdreven allemaal.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nou, wat ik me van Bound by Honor kan herinneren is het acteerwerk idd dramatisch slecht.

wimnoot

• 3963 berichten
  • 3922 stemmen

Inderdaad ja, veel verder dan 300 highfives en puta's kwamen ze niet.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Karikaturen en daar valt soms best van te genieten.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Iz you guyz loco, Holmes?

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Ach, de Tres Puntos zijn toch fantastisch

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

moviemafketel schreef:

Ik moet maar eens een Italiaanse zombiefilm gaan kijken dus. Ik las zijn stukje ook al. Beetje overdreven allemaal.

Zombi Holocaust (1980)

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Metalfist schreef:

Ach, de Tres Puntos zijn toch fantastisch

Ik vind de film ook geweldig.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4082 stemmen

Nou, naar aanleiding van een opmerking bij New Kids kwam ik helaas bij de pagina van Gangsterboys (2010) terecht. Toch nog erg fijn dat ik deze recensie van Zinema mocht lezen.

Erg hilarisch, vooral omdat je ook weet wie het schrijft

Zinema schreef:

Tantoe wordt ook wel gebruikt i.p.v. kanker.

Straattaal of niet, de hiphopcommunity zal er niet van wakker liggen, mattie. Klinkt een stuk minder rof toch?

Maar no spang homies, ze lullen lekker lauw omdat het wicked is. Een rapper is per slot van rekening geen wanker, weet je? Vet vies zijn ze. De textvirtuozen in deze flick zijn wel een beetje wannabee al tonen ze noten. Of zou de regisseur wiri zijn en Yes-R en de Turk gewoon echte G's? De chickies zijn sowieso-sowieso sweeties, lekker voor tijdens de ippa.

Feit is dat de straattaal al snel begint te vermoeien, vooral omdat het grotendeels herhaling betreft. De acteerprestaties zijn allesbehalve chil, zelfs wanneer je appa bent. En het is niet zo dat ik het gehele plot wil bokken, want ik gun een ieder zijn casflow, derie of vet.

Voor een komedie kent de film te flauwe fatoes en dat is fucked-up, bradda. Beter ga je ballen met je hootchie. De vele raps zijn nogal jaffu, zonder iemand te dissen of te nacken. Ik zweer je pappie, e.e.a. is net iets te vaag ondanks de vaart. Wackalou zahbie.

Ik ben uitjes..

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Haha. OF hij heeft hier uren op gezeten om dit zo te typen, OF hij is een volleerd straatschoffie die dit meer dan eens zo heeft gesproken...

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3085 stemmen

Ik wilde zeggen, ik mis alleen nog papi, maar ik zie hem op het eind (niet geheel correct gespeld) toch nog staan, hulde .

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4082 stemmen

Ik ken zelf de helft niet eens. Wiri, ippa, appa, bokken, derie, hootchie, jaffu, wackalou zahbie...what the fuck

Hahaha ik lig nog steeds dubbel als ik dit zo allemaal lees

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Otherfool is weer eens geniaal in het voetbaltopic:

Ajax&Litmanen1 schreef:

Arsenal blijft een faalclub. Staan er nooit als het echt moet.

otherfool schreef:

Arsenal won haar laatste titel in 2004. Ring a bell?

En deze van kos:

orbit schreef:

maar dat is één voorbeeld van een rare misstap tegenover tientallen van Madrid inmiddels? Welke spelers stonden er ook alweer in de CL finale vorig jaar? Robben en hoe heet ie ook alweer..

kos schreef:

van Bommel? Eto'o? Thiago Motta?

Genialer zie je ze niet vaak.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Zo geniaal is die quote van otherfool niet. Erg voorspelbaar zelfs. Sowieso heeft Ajax er vaak genoeg wel gestaan, waar Arsenal in haar historie toch weinig heeft gewonnen. Maar Ajax maakt er dit decennium ook een potje van. Alleen hebben wij geen van Persie's en Fabregassen in de selectie. Zij wel.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4082 stemmen

En zij hebben geen Suarezjes en Eriksen's

Wel jammr dat die quote van Zinema zo op de achtergrond verdwijnt

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Komt de vrouwelijke spelbreker: ik snap niet wat de grap is. Moet je zeker het voetbal voor volgen?

jarno1975 (moderator series)

• 10970 berichten
  • 2790 stemmen

Die van Zinema is echt hilarisch!

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Zo geniaal is die quote van otherfool niet. Erg voorspelbaar zelfs. Sowieso heeft Ajax er vaak genoeg wel gestaan, waar Arsenal in haar historie toch weinig heeft gewonnen. Maar Ajax maakt er dit decennium ook een potje van. Alleen hebben wij geen van Persie's en Fabregassen in de selectie. Zij wel.

En dan in een ander topic het gelijk proberen te halen

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Elineloves schreef:

Moet je zeker het voetbal voor volgen?

Da's op zich wel handig ja

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

Het hele frustratietopic

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

Haha .

_Se7en_

• 2041 berichten
  • 1777 stemmen

Is wel een lekkere discussie ja .

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.