- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Ik hoop dat het nu wat gaat liggen en terug wat serieuzer wordt.
Ik lees graag memorabele quote's en discussies na, soms maanden later.
Als er nog veel bij komt wordt het moeilijke voor de moderatie om een oogje dicht te knijpen. 
chevy93
-
- 12753 berichten
- 1323 stemmen
Bij de knockout filmposters:
Ik heb weinig met het verschil tussen een DVD-hoes of een poster. Zie ook niet waarom er een onderscheid zou moeten gemaakt worden tussen beiden.
Dan hang jij toch lekker dvdhoesjes aan je muur.
stfuympos
-
- 13359 berichten
- 731 stemmen
In de meetings topic
Don Dijk
[permalink] geplaatst op 23 februari 2009, 12:01 uurWat gebeurt er tijdens zo'n meeting, wat gaan jullie doen?
kos
[permalink] geplaatst op 23 februari 2009, 12:02 uurGewoon in een rondje zitten op het terras en bij elk meisje wat er langs komt '+7 - 3' enzo roepen'. Best tof.

Brimmi
-
- 344 berichten
- 1362 stemmen
Haha leuke verwijzing 
In de meetings topic
Don Dijk
Wat gebeurt er tijdens zo'n meeting, wat gaan jullie doen?
kos
Gewoon in een rondje zitten op het terras en bij elk meisje wat er langs komt '+7 - 3' enzo roepen'. Best tof.
Die van Reinbo is ook erg leuk gevonden trouwens 
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3085 stemmen
Die heeft al eerder in dit topic gestaan volgens mij.
Bij New Kids:
Downloadgerelateerde discussie verwijderd.
'Wie is hier nou de modereeter...gij of ik? ' .
Hehe.
M.Goodkat
-
- 1290 berichten
- 1463 stemmen
Zo geniaal is die quote van otherfool niet. Erg voorspelbaar zelfs. Sowieso heeft Ajax er vaak genoeg wel gestaan, waar Arsenal in haar historie toch weinig heeft gewonnen. Maar Ajax maakt er dit decennium ook een potje van. Alleen hebben wij geen van Persie's en Fabregassen in de selectie. Zij wel.
Als ik tussen Ajax of Arsenal moest kiezen dan zou ik Ajax kiezen..Arsenal is echt een faalclub...Er speelt amper 1 persoon erin die Engelsman is..(Walcott)
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4082 stemmen
Die heeft al eerder in dit topic gestaan volgens mij.
Bij New Kids:
Hehe.
Zag hem ook al bij New Kids staan. Wat is hier humor aan?
Gewoon een opmerking over wie de moderator is of niet? 
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Turbotaal.
Klinkt toch meer als Brabants. 
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
RobbyT laat weer van zich horen: Nederlandse films waarin vrouwen over pijpen praten 
Eerder verschenen:
- Mannen ontvoerd/mishandeld door 2 of meer vrouwen - films
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Op dezelfde pagina, bij Forrest Gump
één woord: geniaal.
twee woorden: Te Geniaal.
Zandkuiken
-
- 1743 berichten
- 1429 stemmen
RobbyT laat weer van zich horen: Nederlandse films waarin vrouwen over pijpen praten 
Eerder verschenen:
- Mannen ontvoerd/mishandeld door 2 of meer vrouwen - films

Ronduit hilarische topictitels. Het mooiste is misschien nog wel dat ik niet weet of ie het nu méént of niet...
Edit:
Hoi ik ben op zoek naar films waarin vrouwen mensenvlees eten, dit kunnen zombiefilms, cannibalisme-films, films waarin vrouwen uit psychische overweging mensenvlees eten, cultfilms, enz. De nadruk moet wel liggen op vrouwen.
Kan iemand deze figuur tegenhouden, want ik kom niet meer bij! 
merijn82
-
- 1931 berichten
- 460 stemmen
Hehe wel grappig geformuleerd inderdaad. Maar ik denk niet dat hij het meent, gewoon een aansteller lijkt me 
chevy93
-
- 12753 berichten
- 1323 stemmen
Ik vind het veel erger dat zoveel mensen nog zoveel voorbeelden weten ook. 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Grappig dat 'ie zo specifiek daar naar opzoek is, uiteindelijk zijn die films wel geweldig
.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Stiekem was ik ook al aan het nadenken over films met het woord "pijpen" erin, maar kon er even niet 123 op komen. Ben denk ik ook een beetje ziek. 
stfuympos
-
- 13359 berichten
- 731 stemmen
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja, die had ik al eens gezien op mm, blijft komisch.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Zo geniaal is die quote van otherfool niet. Erg voorspelbaar zelfs. Sowieso heeft Ajax er vaak genoeg wel gestaan, waar Arsenal in haar historie toch weinig heeft gewonnen. Maar Ajax maakt er dit decennium ook een potje van. Alleen hebben wij geen van Persie's en Fabregassen in de selectie. Zij wel.
Ga je nu elk topic volhuilen over je obsessie met de hoofdstedelijke voetbaltrots?
Stephan
-
- 7890 berichten
- 1387 stemmen
Stiekem was ik ook al aan het nadenken over films met het woord "pijpen" erin, maar kon er even niet 123 op komen. Ben denk ik ook een beetje ziek.
Ik weet er wel één maar die moet nog uitkomen 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Na 10 minuten begint die film zo te jeuken dat afkijken tot op bot krabben betekent!
Vond deze ook wel leuk voor de verbeelding.
Bardt1980
-
- 448 berichten
- 92 stemmen
Over welke film gaat het hier?
IceTigerGhost
-
- 673 berichten
- 2743 stemmen
Een die linksonder op de hoes laat uitschijnen dat de film 1 of andere award gewonnen heeft. Iets met razzies?
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Stiekem lijkt ie me nog leuk ook.
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
Een razzie award is toch voor als de film heel slecht is want Daylight had er een gewonnen voor slechtste acteur Sylvester Stallone.
Martijnnn
-
- 2248 berichten
- 2407 stemmen
Bij Scott Pilgrim:
Jup... ik kon niet tot de conclusie komen dat het als grap bedoelt was