• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.957 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.994 acteurs
  • 198.987 gebruikers
  • 9.370.976 stemmen

MM Memorabele Quotes

zoeken in:

mister blonde

• 12693 berichten
  • 5825 stemmen

Voor de volledige bijdrage zie First Blood (1982)

Rambo is een begrip en iedereen wilde Rambo zijn en destijds (ook nu nog) zegt iedereen al gauw als ze een militair zien lopen kijk eens das Rambo, mensen die veel inspanning leveren tijdens hun werk worden gekscherend Rambo genoemd en huisdieren die een beetje vel zijn krijgen als koos naampje direct Rambo. Kortom het personage Rambo heeft meer impact gehad dan de gehele film voor de wereld of mensen. En vaak zeggen mensen dat stallone goed gecast is voor deze rol, misschien wel? een andere acteur is nog nooit in de huid van Rambo gekropen dus feitelijk weten we niet of er een betere Rambo bestaat of had kunnen bestaan. Maar vanwege het gespierde lichaam en zijn toch wel lange zwarte haren is hij wel aardig gekozen, je kunt natuurlijk niet een magere hein met een kaal hoofd kiezen en tot Rambo maken dat zou totaal geen impact hebben. En ja over de acteer prestatie verder van Stallone in Rambo zullen de meningen verschillen mijn mening is dat het niet bijzonder was, hij praat met een scheve mond waardoor hij niet bepaald duidelijk verstaanbaar is en en met wat standaard zinnetjes en geschreeuw (veel tekst had hij niet echt in de film) kan ik niet echt zegen tjonge jonge wat goed geacteerd. Kijk Rambo moest indrukwekkend over komen en een Bronzen of Eastwood hadden die impact niet en zwageneger was kwa lichaam goed geweest (misschien iets te overdreven gespierd) maar als hij dan moest acteren werd het niets met dat half Duitse accent van hem. Dus werd het Stallone maar, als er destijds een goed en gespierde uitziende andere bekende ster was geweest, was deze zeker er voor gecast. Het verbaasd mij dus gewoon dat veel mensen hier doen als of rambo de beste films is van de jaren 80 of ooit is gemaakt en Stallone eigenlijk wel een oscar voor zijn rol als Rambo had moeten krijgen.

riesma

• 3706 berichten
  • 3082 stemmen

Tekst plempen noem je dat.

mister blonde

• 12693 berichten
  • 5825 stemmen

Mja, als je het leest merk je dat ie in een soort discussie verzeild is geraakt met zichzelf. Allerlei gedachtenkronkels over het begrip Rambo. Hij bedoelt er wel degelijk wat mee en heeft er over nagedacht. De manier waarop hij dat overbrengt is anders, enigszins geestig en ja, misschien wel memorabel.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Ik vind het een leuke reactie - een beetje interpunctie zou geen kwaad hebben gekund en een beetje korter had ook wel gekund, maar al bij al best leuk. Ik ga ervan uit dat de auteur nog tamelijk jong is.

Overigens: zwageneger

riesma

• 3706 berichten
  • 3082 stemmen

Een beetje alles op rij zetten voordat je het werkelijk plaats (of plempt) zou ook geen kwaad hebben gekund. Het leuke is dat wanneer je het leest, je in gedachten ook af en toe een grote hap adem haalt.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ben benieuwd naar zijn recensie van Rocky.

david bohm

• 3074 berichten
  • 3439 stemmen

moviemafketel schreef:

Ben benieuwd naar zijn recensie van Rocky.

Ik heb net de pennenvrucht van de heer Wernertje over The Expendables gelezen.

De man heeft een eigen stijl.

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Ik vind dat ik veel te weinig in dit topic voor kom. Als ik mezelf niet was, dan zou ik echt minimaal 10 quotes van Pruim geplaatst hebben hier!

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Zouden nogal lange memorabele quotes worden Pruim. kan de server niet aan

narva77 (crew films)

• 12723 berichten
  • 6540 stemmen

Pruim schreef:

Ik vind dat ik veel te weinig in dit topic voor kom. Als ik mezelf niet was, dan zou ik echt minimaal 10 quotes van Pruim geplaatst hebben hier!

Niet te pruimen...

jarno1975 (moderator series)

• 10970 berichten
  • 2790 stemmen

Pruim schreef:

Tsss, zuurpruim

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Appels met pruimen vergelijken vind ik dat

eRCee

• 13441 berichten
  • 1978 stemmen

mister blonde schreef:

Voor de volledige bijdrage zie First Blood (1982)

Goeie ja.

IceTigerGhost

• 673 berichten
  • 2743 stemmen

Heeft ie geen recensie geschreven over 'Citizen Kane'?

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4082 stemmen

Pruim schreef:

Goed dat je hier wat hebt gepost. Sta je i.i.g. nog een keer in dit topic

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Bij Cape Fear.

Die soundtrack, ik weet niet wie die heeft gemaakt, maar het klinkt als een chimpansee die voor het eerst een MIDI-keyboard tegenkomt en willekeurig op toetsen gaat rammen.

Zag het voor me en moest lachen.

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

jorriroosen schreef:

Wanneer je uit de bios loopt dan moet je ook gewoon een 0,5. Tenzij je partner het niet meer trekt.

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3085 stemmen

Bij Piranha (2010)

Nelissuh schreef:

Zo goed als niets in de film is op waarheid gebaseerd (seismologisch duikteam??)

Knisper

• 13038 berichten
  • 1278 stemmen

Bij Boat That Rocked, The (2009) :

Thorak schreef:

Niet sfeervol? Ik voelde me zo terug getrokken naar de 70's!

maerk

• 4249 berichten
  • 2702 stemmen

Knisper schreef:

Bij Boat That Rocked, The (2009) :

(quote)

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Bij Before sunset:

stinissen schreef:

Sorry, sorry en nog eens sorry maar echt, de film kon mijn niet boeien.

Het kwam maar niet opgang en de verhalen die ze elkaar vertellen zullen best wel interesant zijn maar niet aan mijn besteed.

Er was wel chemie tussen de acteurs maar de chemie naar mijn toe was ver te zoeken.

kos schreef:

Kreeg je geen vlinders in je buik Henk?

stinissen schreef:

Nee wel slaap....

gotti schreef:

In je buik?

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Green Hornet, The (2011)

mario_arnhem schreef:

vroeger speelde bruce lee in de oude green hornet..

MovieHolic schreef:

Vroeger waren de kratjes bier nog van hout en moest je doorzuipen om de kachel aan te houden!

narva77 (crew films)

• 12723 berichten
  • 6540 stemmen

Apollinisch schreef:

Bij Before sunset:

(quote)
(quote)
(quote)
(quote)
LOL!

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

moviemafketel schreef:

Zul jij misschien bij Horror hebben, dat ik echt denk van wat ziet die in deze eenmansworst?

Is dit iets dubbelzinnigs ofzo?

Karl van H.

• 2808 berichten
  • 2251 stemmen

Eerder een Freudiaanse verspreking

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Stephan schreef:

Overigens is dat vooroordeel over seks in film ook bij de mensen die er middenin zitten aanwezig Matthijs van Heijningen zei over Swingers: "Waarom? Je hebt toch al Blue Movie?"

Alsof die twee films ook maar iets met elkaar te maken hebben.

En Hans Berekamp claimde dat Swingers puur sexploitation was om even makkelijk snel geld te verdienen.

Als ik snel rijk had willen worden had ik beter toiletpotten verkocht.

Lol, dat schuingedrukte vond ik echt grappig. Moest ik wel flink om gniffelen. Vooral wanneer je een actieve beeldspraak hebt.

narva77 (crew films)

• 12723 berichten
  • 6540 stemmen

Bij "Auf der Anderen Seite":

geplaatst op 26 september 2007, 13:37 uur

JJ_D schreef:

Speelt in het Filmfestival Ghent.

geplaatst op 5 december 2010, 6:50 uur

alpa schreef:

nu niet meer hoor

Threeohthree

• 5557 berichten
  • 2931 stemmen

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.