- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
Threeohthree
-
- 5557 berichten
- 2931 stemmen
Serieus, Nobelprijs voor die quote graag
Nog 1 keer dan..
The Mist vond ik ook wel vaag zeker dat einde.
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Beetje wazig allemaal... wellicht is er beslist een lichte vergissing in verschillende mistige beslissingen gevist.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Serieus, Nobelprijs voor die quote graag
Nog 1 keer dan..

Dat meen je toch niet, die stond al op de vorige pagina, en daarna is er een hele discussie over geweest. En nu plaats jij hem opnieuw zodat een echt grappige quote wordt ondergesneeuwd.
Threeohthree
-
- 5557 berichten
- 2931 stemmen
Humor is subjectief, vind het persoonlijk wel mee vallen. Overigens was die quote voor mijn bericht al van de pagina.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Dat maakt niet uit. Je hoeft toch niet meermaals dezelfde quote hier neer te zetten.
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3085 stemmen
Ik heb deze in het topic van New Kids Turbo ook al aangehaald, maar dan toch nog maar even hier plaatsen:
Ik weet ook dat oelemans zijn mannetjes heeft om op moviemeter de sterren kunstmatig hoog te houden voor mensen te trekken. (van betrouwbare bron).

Kiros
-
- 607 berichten
- 1327 stemmen
Ik heb deze in het topic van New Kids Turbo ook al aangehaald, maar dan toch nog maar even hier plaatsen:
Zou kunnen toch? Zitten wel meer regisseurs hier die het niet helemaal eerlijk spelen.
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Beetje naïef om te denken dat dat soort dingen niet gebeuren ja. Op BoekMeter hebben zich ook een aantal schrijnende gevallen voorgedaan.
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3085 stemmen
Klinkt wel een beetje paranoia
Dit niet alleen, maar al was het zo, who cares. Mij zal het een worst wezen wat het gemiddelde is.
Beetje naïef om te denken dat dat soort dingen niet gebeuren ja.
Daar ging het dus niet om.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Oerlemans zal er ook echt om wakker liggen of zijn film hier een 3,01 scoort of een 4,36..
Stephan
-
- 7890 berichten
- 1387 stemmen
Zitten wel meer regisseurs hier die het niet helemaal eerlijk spelen.
Och.. en zo zijn er legio mensen die ongezien (of als kloon) op een film stemmen omdat ze de regisseur of acteur niet aanstaat. Mensen zijn net apen...
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Oerlemans zal er ook echt om wakker liggen of zijn film hier een 3,01 scoort of een 4,36..
Ik wil De_Hollander dan ook best geloven. Veel memorabels aan zijn bericht blijft er dan alleen niet over.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Mwoah, ik vraag me gewoon af of een regisseur als Reinout, of wie dan ook, zich met dit soort dingen gaat bezig zouden. Dan zie ik eerder zijn 'aanhangers' dit doen dan hij zelf.
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Hoezo, die "aanhangers" hebben daar toch geen belang aan? Oerlemans wel.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Weet ik het, dolgedraaide fans, medewerkers van hem, vrienden van hem, andere mensen die hem dat 'succesje' gunnen.. Zullen er vast genoeg zijn.
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Beetje vergezocht. En ik bedoel natuurlijk niet dat Oerlemans zelf allerlei bibliotheken afreist om verschillende accounts aan te maken.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Dat snap ik, maar ik zie hem ook geen opdrachten uitdelen aan verschillende mensen in de zin van: ''Ga allemaal massaal 5.0* geven aan KEVBDD op moviemeter.nl!'' Dat vind ik dan weer vergezocht.
Maargoed, memorabel is het niet nee.
Stephan
-
- 7890 berichten
- 1387 stemmen
Wat een geleuter over de 'marketing strategie' op MM.
Ik denk dat het aantal mensen dat via deze site besluit wel of niet naar een film te gaan, afgaande op de rating, nihil is.
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Een beetje bedrijf heeft een aantal mensen in dienst die negatieve publiciteit op internet zoveel mogelijk moeten zien te beperken. Valt dit ook onder. Is gewoon de praktijk en weinig vergezochts aan.
Threeohthree
-
- 5557 berichten
- 2931 stemmen
Is toch hetzelfde als op elke dvd er weer een oneliner staat in de trant van: "Bloedstollende thriller" - Volkskrant. Dus het zou maar zo kunnen, hoeft niet daadwerkelijk zo te zijn maar zou er persoonlijk niet van opkijken.
Stephan
-
- 7890 berichten
- 1387 stemmen
Dat betekent meestal dat er in de recensie stond:
Dan quote je als distributeur enkel
Zo gaat dat 
IceTigerGhost
-
- 673 berichten
- 2743 stemmen
Haha, in de roos!
wordt
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Scheelt wel duizenden bezoekers, want ze doen het natuurlijk niet enkel hier. Zo wordt ik zelf regelmatig ingehuurd door Cameron en Stallone. 
Pieter Montana
-
- 6678 berichten
- 2286 stemmen
Kom je niet meer aan de bak bij Nolan?