• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.962 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.997 acteurs
  • 198.988 gebruikers
  • 9.370.982 stemmen

MM Memorabele Quotes

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Hij "mist" de clue.

Threeohthree

• 5557 berichten
  • 2931 stemmen

Serieus, Nobelprijs voor die quote graag Nog 1 keer dan..

dominion schreef:

The Mist vond ik ook wel vaag zeker dat einde.

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3085 stemmen

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

Beetje wazig allemaal... wellicht is er beslist een lichte vergissing in verschillende mistige beslissingen gevist.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Boogeyman schreef:

Serieus, Nobelprijs voor die quote graag Nog 1 keer dan..

(quote)

Dat meen je toch niet, die stond al op de vorige pagina, en daarna is er een hele discussie over geweest. En nu plaats jij hem opnieuw zodat een echt grappige quote wordt ondergesneeuwd.

Threeohthree

• 5557 berichten
  • 2931 stemmen

Humor is subjectief, vind het persoonlijk wel mee vallen. Overigens was die quote voor mijn bericht al van de pagina.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Dat maakt niet uit. Je hoeft toch niet meermaals dezelfde quote hier neer te zetten.

Prudh

• 3124 berichten
  • 1874 stemmen

Bezem door dit topic!

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3085 stemmen

Ik heb deze in het topic van New Kids Turbo ook al aangehaald, maar dan toch nog maar even hier plaatsen:

De_Hollander schreef:

Ik weet ook dat oelemans zijn mannetjes heeft om op moviemeter de sterren kunstmatig hoog te houden voor mensen te trekken. (van betrouwbare bron).

Kiros

• 607 berichten
  • 1327 stemmen

Goldenskull schreef:

Ik heb deze in het topic van New Kids Turbo ook al aangehaald, maar dan toch nog maar even hier plaatsen:

(quote)

Zou kunnen toch? Zitten wel meer regisseurs hier die het niet helemaal eerlijk spelen.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Beetje naïef om te denken dat dat soort dingen niet gebeuren ja. Op BoekMeter hebben zich ook een aantal schrijnende gevallen voorgedaan.

mikey

• 28986 berichten
  • 5138 stemmen

Klinkt wel een beetje paranoia

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3085 stemmen

mikey schreef:

Klinkt wel een beetje paranoia

Dit niet alleen, maar al was het zo, who cares. Mij zal het een worst wezen wat het gemiddelde is.

Apollinisch schreef:

Beetje naïef om te denken dat dat soort dingen niet gebeuren ja.

Daar ging het dus niet om.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Oerlemans zal er ook echt om wakker liggen of zijn film hier een 3,01 scoort of een 4,36..

Stephan

• 7890 berichten
  • 1387 stemmen

Kiros schreef:

Zitten wel meer regisseurs hier die het niet helemaal eerlijk spelen.

Och.. en zo zijn er legio mensen die ongezien (of als kloon) op een film stemmen omdat ze de regisseur of acteur niet aanstaat. Mensen zijn net apen...

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Elineloves schreef:

Oerlemans zal er ook echt om wakker liggen of zijn film hier een 3,01 scoort of een 4,36..

En je punt is... Het is gewoon commercieel interessant (ook al is het maar een beetje) als je film veel en hoog scoort op sites als IMDb en deze. En als je dat kan beïnvloeden, tja, waarom niet? Ik zou het ook doen. Sterker nog, je bent dom (of in ieder geval een slechte marketeer) als je het niet doet. Zoveel werk is het namelijk niet.

Ik wil De_Hollander dan ook best geloven. Veel memorabels aan zijn bericht blijft er dan alleen niet over.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Mwoah, ik vraag me gewoon af of een regisseur als Reinout, of wie dan ook, zich met dit soort dingen gaat bezig zouden. Dan zie ik eerder zijn 'aanhangers' dit doen dan hij zelf.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Hoezo, die "aanhangers" hebben daar toch geen belang aan? Oerlemans wel.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Weet ik het, dolgedraaide fans, medewerkers van hem, vrienden van hem, andere mensen die hem dat 'succesje' gunnen.. Zullen er vast genoeg zijn.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Beetje vergezocht. En ik bedoel natuurlijk niet dat Oerlemans zelf allerlei bibliotheken afreist om verschillende accounts aan te maken.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Dat snap ik, maar ik zie hem ook geen opdrachten uitdelen aan verschillende mensen in de zin van: ''Ga allemaal massaal 5.0* geven aan KEVBDD op moviemeter.nl!'' Dat vind ik dan weer vergezocht.

Maargoed, memorabel is het niet nee.

Stephan

• 7890 berichten
  • 1387 stemmen

Wat een geleuter over de 'marketing strategie' op MM.

Ik denk dat het aantal mensen dat via deze site besluit wel of niet naar een film te gaan, afgaande op de rating, nihil is.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Een beetje bedrijf heeft een aantal mensen in dienst die negatieve publiciteit op internet zoveel mogelijk moeten zien te beperken. Valt dit ook onder. Is gewoon de praktijk en weinig vergezochts aan.

Threeohthree

• 5557 berichten
  • 2931 stemmen

Is toch hetzelfde als op elke dvd er weer een oneliner staat in de trant van: "Bloedstollende thriller" - Volkskrant. Dus het zou maar zo kunnen, hoeft niet daadwerkelijk zo te zijn maar zou er persoonlijk niet van opkijken.

Stephan

• 7890 berichten
  • 1387 stemmen

Dat betekent meestal dat er in de recensie stond:

"De film had een bloedstollende thriller moeten zijn, maar..."

Dan quote je als distributeur enkel

"Bloedstollende thriller".

Zo gaat dat

IceTigerGhost

• 673 berichten
  • 2743 stemmen

Haha, in de roos!

"De eerste film van het jaar 2010 is al meteen een tegenvaller."

wordt

"Film van het jaar"

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3398 stemmen

Threeohthree

• 5557 berichten
  • 2931 stemmen

Haha, zal me niks verbazen

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Elineloves schreef:

Scheelt wel duizenden bezoekers, want ze doen het natuurlijk niet enkel hier. Zo wordt ik zelf regelmatig ingehuurd door Cameron en Stallone.

Pieter Montana

• 6678 berichten
  • 2286 stemmen

Kom je niet meer aan de bak bij Nolan?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.