- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Filmdip
Filmdip
Kondoro
-
- 11561 berichten
- 2890 stemmen
Ik zit op dit moment echt in een gigantische filmdip; nieuw werk, vriendin, games, sport en nieuwe hobby's waar onder ik door middel van het werk ook mijn verzamelhobby weer heb opgepakt. Hoewel ik langzamerhand wel weer opkrabbel merk ik gewoon dat ik toch veel minder tijd in de films steek, het komt wel weer, maar dit is echt de megadip sinds jaaaaren
IH88
-
- 9776 berichten
- 3193 stemmen
Ja, zit ook wel in een filmdip. Ben vrijdag naar Michael geweest, en dat heeft zeker niet geholpen...
Naast de persoonlijke dingen (familie en werk), ben ik door het mooie weer ook meer boeken gaan lezen. Doe ik sowieso veel, maar lekker in de tuin een boek lezen heeft zo zijn voordelen. Daarnaast ben ik wat (mini)series aan het kijken en zit ik midden in Cyberpunk 2077. De nieuwe James Bond game komt er ook aan.
Er zijn ook geen nieuwe films waar ik echt naar uitkijk. Als ik een film kijk, dan zijn het persoonlijke favorieten of films die we samen kunnen kijken. Wat meestal uitmondt in een romcom die je zo weer bent vergeten. We zijn op dit moment bezig met de serie Ransom Canyon op Netflix, om je een idee te geven hoe erg ik onder de plak zit
.
Kondoro
-
- 11561 berichten
- 2890 stemmen
Je hebt het wat dat betreft wel wat erger dan mij IH88
... Ik heb mijn vriendin zo ver gekregen om naar de nieuwe Mandalorian te gaan met mij, en zelfs zover dat ze nu alles van Star Wars met mij kijkt en het zelfs leuk vind
. Daarnaast houdt ze ook onwijs veel van (obscure) horrorfilms, dus daar hebben we ook nog veel in te doen.
Maar daarom heen echt mega druk. Ik collect spul voor mijn mancave, en ben bezig met verschillende platina trofeeën te halen. Nu The Witcher, hierna staat Cyberpunk op het programma! Daarnaast doe ik nog veel Diablo IV en Battlefield 6, dus ook daarin zo'n volle planning 

IH88
-
- 9776 berichten
- 3193 stemmen
Haha ja. Maar we blijven in het Western genre hierna. 1883 of Dark Winds. Iets meer mijn smaak. Alhoewel Ransom Canyon best wel lekker wegkijkt hoor. En in juni begint seizoen 2, dus dan zit ik er weer aan vast.
Ik ga uiteraard ook naar Mandalorian en kleine Grogu. Ben nu ook bezig met het opnieuw kijken van Andor, en dat blijft toch wel het beste wat Disney Star Wars heeft voortgebracht.
En tja Cyberpunk... 
John Milton
-
- 24306 berichten
- 13469 stemmen
Ik zit op dit moment echt in een gigantische filmdip
Dat zegt genoeg denk ik. Wellicht zo een film kijken, als beebie Milton een beetje blijft tukken 
Cyberpunk. Ik ben paar weken geleden weer aan Disco Elysium begonnen, erg tof, maar ik kan slecht de tijd vinden in deze babyfase, om verder te gaan.
John Milton
-
- 24306 berichten
- 13469 stemmen
Meeste vrije tijd gaat ook op aan nieuwe hobby fotografie. Dat vind ik langer leuk, maar ik wil me er nu echt iets meer in verdiepen. Theorie, oefenen, wellicht fotoclubje... Ik probeer elke dag met aandacht minstens één foto te maken en die te uploaden voor een 365 dagen fotoproject, dat is wel een mooie stok achter de deur om het onderdeel van mijn routine te maken.
Ik heb een Fujifilm X-E5 gekocht vanwege het formaat en de mogelijkheid lenzen te wisselen, maar ik ga ook proberen het onderste uit de kan van mijn iPhone 14 Pro Max te halen, voor de leuk.