menu

Mijn Updates +
De Site / Gebruikers / Even voorstellen

zoeken in:
Isidora Hoekstra

Ben benieuwd!

Trots om voor te stellen: nieuwe gebruiker nic1991 is mijn vriendinnetje! Vaak met haar over MovieMeter gehad en ook vaak in haar bijzijn op films gestemd, maar ondertussen werd de lijst van films die we samen hadden gezien niet meer goed te onthouden dus leek het ons makkelijker als ze zelf ook een account had

Welkom op MovieMeter nic1991.

Welkom nic, vriendinnetje van BlueJudaskiss!

Welkom meis, ik ga je volgen!

Eventjes verder neuzen op deze geweldige site dan louter het recensiegedeelte. Ik ben al eventjes lid, hoewel 2017 nog steeds jong is in vergelijking met zo goed als iedereen hier.

En ook zoals velen hier ben ik een echte filmliefhebber. Een favoriet genre heb ik niet echt. Alles mag gerust passeren. Om eerlijk te zijn, heb ik zelden of nooit een "echt slechte" film gezien. Er is altijd wel iets waar ik naar opkijk of wat me boeit of interesseert. Al was het maar louter voor het amusement. Omdat het aanbod gigantisch groot is, selecteer ik wel mijn films. Ik probeer toch vaak op zoek te gaan naar kwalitatieve films, films met een boodschap of een interessant concept. Een film waar ik nog vaak aan terugdenk of waar ik met vrienden op café kan over discussiëren.

Een recensie is dan ook vaak gebaseerd op het totaalpakket waarbij "amusement" maar 1 aspect is van het geheel. Een film is meer dan louter amusement. Een 2,0*-quotering is (voorlopig) het laagste wat ik quoteer, dit uit respect voor zowat elke film. Een 5,0* is eerder uitzonderlijk. Deze quotering is enkel weggelegd voor films die me echt raken of die me zelfs op één of andere manier beïnvloed hebben in mijn leven.

Sinds januari plaats ik recensies op deze site. Intussen toch al bijna 250. Dat is ook het aantal dat ik dit jaar al zag. Mijn filmgeschiedenis zit vreemd in elkaar. Ik zit namelijk met een gat van tien jaar (2006-2016) waarbij ik door omstandigheden zeer weinig films heb kunnen zien. Voor 2006 valt het wel mee en momenteel probeer ik de gaten wat op te vullen en zie ik wel wat op me afkomt. Films bekijk ik meestal alleen, wanneer vrouw en kinderen in hun bed liggen (rond 22u30), uiteraard behoudens diegene die ik in de cinema of met een maat zie.

Blij dat ik terug mijn passie kan aanhalen. Vooruitkijkend naar de tientallen fantastische films die me nog te wachten staan. Niet eenvoudig soms als je niet weet wat kiezen tussen al die toppers die schreeuwen om je aandacht ...

Alsnog welkom en veel kijkplezier Fisico!

Hoi, ik zit al een tijdje op een Amerikaans filmforum omdat ik dacht dat er in Nederland toch niks te vinden was dus ik hoop dat mijn ongelijk wordt bewezen als ik zodadelijk meer ga rondneuzen hier.

21 jaar, studeer filosofie en kijk eigenlijk een beetje teveel films. Ik hou vooral van existentiële arthouse films

Je zou denken dat als je 7 jaar ingeschreven bent dat je daar inmiddels al achter was gekomen, maar veel plezier met rondneuzen durange.

Welkom nieuwelingen .

Filmclub 62 is reeds sedert 1962 actief in Oostende.
Onze website heeft een heel archief van al de films die we sedert het beginjaar hebben gespeeld.
Archief - Filmclub 62 - filmclub62.com
In het begin hadden we nog geen tijdschrift maar sedert midden de jaren zeventig wel. Die werden ingescand en in het archief geplaatst als we ze nog niet digitaal hadden.
Als je in Google een filmtitel intikt, gevolgd door Filmclub 62 kom je in het jaar dat de film heeft gespeeld. Je kunt dan de filmbespreking lezen en in de meeste gevallen ook de poll raadplegen.
Interessant om eens te weten wat vaak honderden kijkers van de film vonden. Soms wijkt de score toch een beetje af van deze van MM en imdb. Wij hebben voornamelijk een ouder publiek. We hopen in de toekomst nog meer jongeren aan te trekken.
Vanzelfsprekend is Moviemeter een dankbare bron voor onze filmclub bij de selectie van de films en staat www.moviemeter.nl bij ons als eerste site bij de links.
Hieronder vindt u de polls van het huidige en voorbije speeljaar.
Polls - Filmclub 62 - filmclub62.com
http://www.filmclub62.com/uploads/2/1/1/1/21117128/poll_2016-2017_overzicht.pdf
De vertoningen gaan meestal door in de grootste zaal van Kinepolis. Het aantal toeschouwers stijgt met de jaren.

hey

Pus

Mijn naam is Niek en ben een groot filmfan.

Ik ga namelijk 2 á 3 keer per week naar de Pathé bioscoop bij mij in de buurt.
Dit komt omdat ik in het bezit ben van een Pathé Unlimited Gold card waarmee je voor €28,- per maand onbeperkt kan genieten van de nieuwste films.
Genre's die ik graag kijk zijn: Comedy, Actie, Thriller en Horror wat ook gelijk mijn favoriete genre is.
Daarnaast ben ik een groot fan van de Disney-Pixar en MARVEL films.

Wanneer ik niet in de bioscoop zit voor een film dan ben ik er wel thuis mee bezig.
Ik ben namelijk in het bezit van mijn eigen filmcollectie waar familie/vrienden soms wel iets van lenen.
Op dit moment staan er meer dan 850+ Blu-ray in mijn kasten die gesorteerd staan op Alfabet.

Welkom!

Welkom op de site N.Fury.

Welkom Niek.

Welkom. Aandelen in Pathé toevallig?

606
Wees welkom

Hallo allen,

Al jaren kijk ik stiekem op deze website en dit forum mee (wel ooit eens een account gehad maar die is verloren) en laat ik mij door jullie recensies door het filmlandschap gidsen. Veel mooie filmervaringen had ik zonder deze website misschien niet gehad, dus dank jullie!

Met periodes kijk ik veel maar de laatste tijd is het film kijken als hobby een beetje verwaterd geraakt en ik merk dat ik het mis. Ik ben een gevoelige filmkijker; ik laat mij al vlug meeslepen en het is niet zelden geweest dat ik oftewel er kapot van was of nog zo aan dagdromen dat ik alles op de automatische piloot aan het doen was. Dat dagdromen an sich is fijn, alleen is het een beetje jammer dat mijn automatische piloot niet zo best functioneert.

Niet alle films hebben natuurlijk deze uitwerking op mij, dat zou niet best zijn! Maar mijn meest dierbare filmervaringen hebben wel zo’n soort effect gehad. Films waar ik al helemaal dol op ben, kan ik nog wel eens aan terugdenken met een intens gevoel van melancholie en wensen dat ik de betreffende film nooit had gezien zodat ik het weer voor het eerst zou kunnen meemaken.

Verder ben ik vijfentwintig jaar, woon ik samen met mijn vriend en poes in het heuvelland (Zuid Limburg) en vind ik veel dingen leuk en/of interessant. Het lijkt mij leuk om meer medefilm(huis)liefhebbers te ontmoeten. Dus mocht je eens in de omgeving van Maastricht naar de bioscoop gaan en iedereen van je vrienden en familie zijn drukbezet dan mag je mij een privéberichtje sturen, wie weet kunnen we dan wat afspreken.

Welkom Rosa!

Welkom, leuk, een provincie-genote.

Welkom. Inderdaad leuk om mede-Limburgers hier te zien.

Ik ben zelf uit Sittard. Ook net Zuid-Limburg dus.

Welkom!
Maastricht hiero

Opeens komt iedereen uit Limburg.

606
Welkom Rosa

kappeuter (crew)
Welkom op MM Rosakijktfilms en N.Fury

Gast
geplaatst: vandaag om 02:48 uur

geplaatst: vandaag om 02:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.