• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.954 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.950 acteurs
  • 198.987 gebruikers
  • 9.370.968 stemmen

Filmmarathon

zoeken in:

Filmpje1

• 1291 berichten
  • 1029 stemmen

vandaag weer wat films binnen gekregen weet nog niet precies wanneer ik ze ga kijken en maar ff zien hoe ver ik kom

-Alien (1979)

-The Girlfriend Experience (2009)

-Dawn of the Dead (2004)

-Hard Candy (2006)

-Eyes Wide Shut (1999)

-Kill The Irishman (2011)

-13 Assassins (2010)

en later deze week nog

The Adjustment Bureau (2011)

vooral erg benieuwd naar de bovenste 2

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

Eyes Wide Shut

Filmpje1

• 1291 berichten
  • 1029 stemmen

die ook natuurlijk, ik zag 'm staan en toen ik Stanley Kubrick las kon ik hem niet meer laten staan.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3398 stemmen

Vannacht maar eens een marathonnetje houden met mijn broertje, van slapen komt toch niet veel vrees ik met de hitte en het weer. Kijken hoever we komen. Kandidaten in willekeurige volgorde:

- Stake Land

- The Woman

- Dead & Buried

- Seventh Moon

- Dellamorte Dellamore

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Hier, om dezelfde reden, ook een marathonnetje. Sowieso ga ik beginnen met Lost Highway. Daarna kijk ik nog even verder, maar dit heb ik klaarstaan op het moment:

- Lost Highway

- The Woman

- Punch-Drunk Love

- Hatchet

- The Devil's Rejects

- Perfect Blue

Waarschijnlijk zal ik ze niet allemaal kijken en het kan ook best nog veranderen, maar dit staat nu eventjes klaar. Ik heb ook voldoende snacks + drinken in huis gehaald. Ik heb er zin in!

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3398 stemmen

Hey, The Woman, toevallig

Verder zijn Devil's Rejects en Perfect Blue echt toppers

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Beginnen met Lost Highway? Gedurfd.

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Ja, ik stel die film al super lang uit. Moet er nu maar eens aan geloven (mede dankzij Super Tip Topper spel). Over een half uurtje ga ik beginnen.

chevy93

• 12753 berichten
  • 1323 stemmen

Ik denk dat ik vannacht ook maar weer eens Lost Highway ga herzien. Heb hem na 2 maanden ofzo eindelijk terug.

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Vandaag een mini-marathon gehouden. Ik heb heerlijk heel de dag in mijn trainingsbroekie op de bank gehangen met wat kussens in mijn rug en veel te snacken erbij. Prima films gezien en verder vandaag ook erg veel Hannah Montana gekeken (bijna klaar met seizoen 4), wat ook erg goed bevallen is. De films:

Hounddog - 3*

The Loved Ones - 4*

The Stepfather - 2*

Mean Creek 3,5*

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Ik heb besloten me vannacht in de nachtdienst eens te tracteren op een eyecandy moviemarathon. Dat wil zeggen dat de volgende films (of eigenlijk de volgende actrices) op het programma staan:

Malena Monica Bellucci

Match Point Scarlett Johansson

L'Ultimo Bacio Martina Stella

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Mijn horror-liefhebbende nichtje komt langs dus dat wordt een nachtje horrorfilms kijken. 4 stuks uitgezocht:

-Evil Dead II

-Hard Revenge Milly (1 en 2)

-House of 1000 Corpses

-Opstandelsen

3 herzieningen voor mij, maar haar wil is wet...

ibendb

• 5036 berichten
  • 3213 stemmen

Gisteren onverwachts 4 films gekeken. Er was wel een pauze tussen de films zodat we niet de hele tijd neerzitten.

15:00 - Big Nothing

17:00 - The Hangover

20:30 - I Now Pronounce You: Chuck And Larry

22:30 - Red Dragon

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Vanavond komt mijn broertje hierheen voor een filmmarathon. Tenminste, zoals het er nu naar uit ziet (broertje is nogal wispelturig ). Straks maar even films uitzoeken samen met mijn broertje. De planning is om heel de nacht door te gaan. We gaan niet voor 1 bepaald genre, maar meestal kiezen we voor wat afwisseling. Denk dat dat vandaag ook het geval zal zijn. Ik ben benieuwd hoe lang we het volhouden

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Het zijn uiteindelijk 4,5 films geworden. Niet echt heel veel dus. Daarbij komt wel dat we nog wat episodes van That 70's Show gekeken hebben, dus uiteindelijk wel tot half 7 vanochtend voor de tv gehangen.

1. - 3,5* - Jennifer's Body (herziening, met half punt verhoogd)

2. - 4,5* - Silence of the Lambs (herziening, cijfer hetzelfde gebleven)

3. - 4,5* - Kick-Ass

4. - 3,5* - Hooligans (herziening, verlaagd met een half punt)

We hebben daarna de helft van American Psycho gezien, maar mijn broertje had geen zin meer in films, dus zijn we begonnen aan That 70's Show. Van de week dus even American Psycho afkijken.

maxroelofs

• 2838 berichten
  • 1659 stemmen

6 films is het meeste, tot 7 uur s'morgens op gebleven maar ik doe er bijna elke 3 weken wel eentje met 4-5 films.

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Tras el Cristal (1987) - 4,0*

Vampyr - Der Traum des Allan Grey (1932) - 4,0*

Hausu (1977) - 3,5*

Frontière(s) (2007) - 3,5*

Zeer geslaagde minimarathon van oud, ouder, nieuwer en behoorlijk nieuw horrormateriaal.

Justinw

• 5378 berichten
  • 1803 stemmen

In 2 daagjes alle Kevin Smith films gezien rondom Jay & Silent bob. Dus de films die zich afspelen in het fictieve View Askewniverse.

Clerks 4*

Mallrats 3.5*

Chasing Amy 3*

Dogma 3.5*

Jay and Silent Bob Strike Back 3.5*

Clerks II 3.5*

Geweldige films als je ze in deze volgorde kijkt. Smiths werk buiten deze films is van een wat minder niveau. Dit heeft hij echter briljant geregisseerd en geschreven.

Ik was een tijdje wat minder films aan het kijken en wat meer series. Maar door deze films is dat weer omgeslagen.

clockwork72

• 2780 berichten
  • 1738 stemmen

Vandaag sinds lange tijd weer een filmmarathon.

American Pie 1 (Net gezien)

American Pie 2 (Net gezien)

American Pie 3 (Is zo meteen aan de beurt)

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2534 stemmen

maxroelofs schreef:

6 films is het meeste, tot 7 uur s'morgens op gebleven maar ik doe er bijna elke 3 weken wel eentje met 4-5 films.

6 nog wel. Ik word er al moe van als ik het lees.

maxroelofs

• 2838 berichten
  • 1659 stemmen

Minotaures schreef:

(quote)

6 nog wel. Ik word er al moe van als ik het lees.

Niet in mn eentje hoor, vanavond is het weer zo ver ik laat hier wel weten welke we hebben gekeken.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2534 stemmen

Àls ik een marathon zou houden, had ik het liefst in m'n ééntje gedaan. Niet gezellig kan je zeggen, maar film kijken is niet echt een gezellige activiteit, gewoon tijdvermaak wat beter gaat als je in je ééntje kijkt. Plus, je kan de film beter volgen.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4082 stemmen

Eerstvolgende marathon wordt pas 16 oktober weer. Het PAC festival. 5 filmpjes op 1 dag.

maxroelofs

• 2838 berichten
  • 1659 stemmen

Minotaures schreef:

Àls ik een marathon zou houden, had ik het liefst in m'n ééntje gedaan. Niet gezellig kan je zeggen, maar film kijken is niet echt een gezellige activiteit, gewoon tijdvermaak wat beter gaat als je in je ééntje kijkt. Plus, je kan de film beter volgen.

Het is gewoon leuk om over de film na te kunnen praten. Over hoe slecht of goed hij wel niet was. Al hoewel in je eentje ook wel zijn charme heeft zou ik me dan al snel gaan vervelen.

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

maxroelofs schreef:

Al hoewel in je eentje ook wel zijn charme heeft zou ik me dan al snel gaan vervelen.

Dat ligt dan aan de film zelf, lijkt mij.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik kijk ook het liefste films alleen. In gezelschap word ik vaak afgeleid en zie ik niet alles. Op zich soms prima, maar niet als je de film zou willen volgen. Ik heb het nu wel over gewoon thuis kijken. Als ik naar de bios ga, dan ga ik nooit alleen, vind ik ongezellig. Dat is ook meer een uitje.

Fortune

• 4312 berichten
  • 2769 stemmen

Als je in gezelschap gaat kijken dan is er wel iemand bij die of geen horror films wil zien of iemand die geen buitenlandse films wil zien of iemand die films voor 2000 niet wil zien en ik wil eigenlijk alles wel zien als het me een beetje aanspreekt en het liefste een filmmarathon dat verschillende genres afwisselt en dat gaat moeilijk met gezelschap dat limieten heeft bij films.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Ik kijk ook liever alleen. Samen kijken met andere resulteert vrijwel altijd in negers-in-een-bioscoopzaap-stereotyperingen.... schreeuwen naar het scherm dus

Fortune

• 4312 berichten
  • 2769 stemmen

Ohw, don't go in there!

O noo she di-in't

That crazy white fool had it coming!

En nog veel meer stereotype uitingen naar het scherm toe onder het genot van een kippenbout en grape soda.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.