- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- opvallend stemgedrag (van bepaalde users)
opvallend stemgedrag (van bepaalde users)
stinissen (crew films & series)
-
- 23466 berichten
- 76966 stemmen
HE HE eindelijl maar dan eindelijk die het snapt poe poe bedankt Queto .
as
-
- 3548 berichten
- 5932 stemmen
Net zoals bij Mans Best Friend?
pjotr
-
- 2672 berichten
- 2781 stemmen

HE HE eindelijK maar dan eindelijk die het snapt poe poe bedankt Queto .
Eh ,dit heeft niks met snappen te maken
-
- 23466 berichten
- 76966 stemmen

HE HE eindelijK maar dan eindelijk die het snapt poe poe bedankt Queto .
Eh ,dit heeft niks met snappen te maken
Daar heb je gelijk in dat is de realiteit.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Kunnen films zonder plot ook goed zijn...... serieus?
......enne.....laat dat 'SOMS' maar weg hoor Henk! Ik wil me ALTIJD vermaken bij 't kijken van een film!
Yeah Right!
Er zullen er best een paar bij zitten die dat doen ja....... Maaruh nu we toch zijn aant klagen over stemgedrag: Man's Best Friend was pas dubbel toegevoegd aan MM en JIJ gaf 2 verschillende waarderingen Henk (2 sterren en 3,5 sterren voor dezelfde film). Dat riekt pas naar 'Stem maar raak voor en knaak' gedrag! Daarbij stem je alle moeilijke films omlaag, alle zoetsappige recht-toe-recht-aan-films naar boven en bestaat de helft van alles wat je gezien hebt uit je reinste baggerfilms! Als er iemand geen ruime blik op film heeft Henk, dan ben jij dat wel!
Met vriendelijke groet
,
kos
-
- 46702 berichten
- 8858 stemmen
Beetje onzin, Ramon. Ik zou niet weten waarom Stinissen geen ruime smaak zou hebben. Volgens mij heeft hij toch een breed spectrum aan films gezien en dito gestemd. Wat betreft het stemmen van de mm-leden kan ik me vaak ook niet aan de gedachte onttrekken dat sommige mensen wel niet een film opeens goed of slecht vinden na het zien van de waardering op mm, maar wel 1 of 1,5 ster erbij geven. Zo van, ach..misschien had ie toch wel wat; waar ze dat anders niet zouden doen. Misschien is er niks van waar, maar af en toe lijkt het een beetje zo.
Overigens kan het mij verder echt niks schelen wat voor waardering andere mensen geven. Als ze zonodig 0,5 ster willen geven voor (de mijns inziens 'heilige') Godfathers moeten ze dat vooral zelf weten.
narva77 (crew films)
-
- 12736 berichten
- 6541 stemmen
Sorry jongens! De reden dat ik het in de groep gooide, was omdat ik mij niet kan voorstellen dat 'Ante' bv. 'Lilja 4-ever' daadwerkelijk heeft gezien. Ik heb geen recensie van hem gezien, en de film is nog lang niet uit.
Daarbij doet het MIJ iig voorkomen als het beïnvloeden van stemmen...
pjotr
-
- 2672 berichten
- 2781 stemmen
Er zijn een paar gebruikers die Lilja 4-ever al gezien hebben ; kijk maar bij de reacties.....
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Misschien wel voor jou Kos, maar niet in mijn beleving.......en dat mag ik hier toch uiten niet?
Helemaal mee eens!
Vind ik ook! Maar neemt niet weg dat ik het nog steeds irritant blijf vinden en ik het vind getuigen van een geringe filmkennis. That's all......
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen
Dat iemand voor dezelfde film een 2 en een 3,5 geeft vind ik ook n beetje raar. Scheelt toch best veel.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ook handig om te weten misschien: sinds een tijdje krijgen alle nieuwe members een PM automatisch, waarin onder anderen staat "stem op je favo films en vul daarmee je top 10 in"... vandaar dus dat de meeste nieuwe users eerst een zooi 5-en geven, en dan pas verder gaan kijken...
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Dat strookt dan weer niet met zijn Godfather-stemmen.
narva77 (crew films)
-
- 12736 berichten
- 6541 stemmen
Ach, het is waarschijnlijk gewoon een Moodysson-fan. Ik zeg niets meer.
Vyvre
-
- 422 berichten
- 185 stemmen
Ik wil graag even op 'gremlin gizmo' wijzen. Zoals hier te zien is, stemt hij op films die hij simpelweg nog niet gezien kan hebben. Verder is hij de eerste persoon op moviemeter die wegens herhaaldelijk lastig vallen met kinderachtige danwel nutteloze opmerkingen/prive-berichten een permanente ban te pakken heeft op de chat. Twijfelachtige eer als je het mij vraagt.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5984 stemmen
Dat is maar een enkele stem, die inmiddels verwijderd is. Na een waarschuwing heeft betreffende persoon zich vooralsnog keurig ingehouden.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Ik wil even klagen over Vyvre. 
[miereneukmode]Zijn top tien en zijn stemmen stroken niet helemaal. Hij heeft slechts 2 films 5 sterren gegeven maar één van die 2 staat slechts op de tiende plaats.
[/miereneukmode] 
Vyvre
-
- 422 berichten
- 185 stemmen
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
´zei·ken [vulg.]
I {onov.ww.}
1 zeuren
2 urineren
II {onp.ww.}
1 stortregenen

Ik had the pianist gezien en had daarna mijn top10 aangepast, en vervolgens mijn stemmenlijstje. Daarna vergeten men top10 lijst weer te veranderen. Zeikert! 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Ik wil niet urineren maar zeikerd is met een d! 
Tonyvdb
-
- 1408 berichten
- 1168 stemmen
Ik zie dat we weer een subtiele, genuanceerde stemmer binnenhebben, Shalkon heet ie (of ze).
0,5 voor The Pianist en Amélie Poulain - 5 voor o.m. The Way of the Gun.
Blijf hier weg man, als je niets beter kunt dan dit.
NERD
-
- 1720 berichten
- 1433 stemmen
Komop zeg, is het hier "het grote Klaag Over Smaak topic (van een specifieke gebruiker)" geworden?
Ik gaf ook Apocalypse Now 1,5 sterren, wordt ik nu geblockt??

-
- 23466 berichten
- 76966 stemmen
Laat ieder nou een keer in zijn waarde.
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
nee...maar dat zou wel moeten...;-)
't lijkt me niet teveel gevraagd van die shalkon om even een berichtje bij Amelie neer te zetten om wat scenes te noemen die die irritant vond.
narva77 (crew films)
-
- 12736 berichten
- 6541 stemmen
Mee eens; laat die Shalkon maar es aangeven waarom hij The Pianist en Amelie zwaar klote vindt.
gotti
-
- 14075 berichten
- 5893 stemmen
Vindt ik ook. Mensen die hier al langer zijn (en ook blijven) hoeven niet bij elke film een berichtje achter te laten, omdat we aarvan weten dat ze gewoon serieus stemmen. Maar van de vele nieuwelingen hier vindt ik dat ze bij hun eerste films waar ze hier op stemmen en die afwijkt van andere stemmen toch even iets over vertellen waarom ze hem zo oed/slecht vonden. En zo kan je vaak ook achterhalen of iemand serieus stemt of niet. Er zijn namelijk zo ontzettend veel mensen (lees zielige mensen met tijd over) die hier de hee top 100 naar beneden stemmen en dan nooit meer terug komen. Ik heb ook al eens een tijdje geleden voorgesteld om een soort van meldplicht op te stellen. Als je bijvoorbeeld 2 maanden niet meer op de site bent geweest worden je stemmen gewist mits je Jordy of Kappeuter even meld dat je bijvoorbeeld op vakantie bent ofzo. Misschien een ideetje?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
ja, een erg slecht idee 
de drempel moet zo laag mogelijk zijn om hier binnen te komen... je hoeft je absoluut niet te verantwoorden voor elke stem, en er worden GEEN stemmen verwijderd, tenzij echt duidelijk te zien is dat iemand de hele top 100 (bv) een 0.5 geeft
een film een 0.5 geven die verder erg hoog scoort is niets mis mee
gotti
-
- 14075 berichten
- 5893 stemmen
[quote]Jordy schreef:
dit voorkomt denk ik wel misverstanden als je stem erg afwijkt van de gemmiddelde stem.
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
een film een 0.5 geven die verder erg hoog scoort is niets mis mee
Daar ben ik het dan dus weer niet mee eens he. Ik geloof het gewoon niet, dat mensen films als Amelie, Shawshank, Lebowski, Fightclub (en nog een heleboel met deze) een 0,5 kunnen geven. That's impossible, zeker als ze dan andere films, weet ik welke, een 5 geven. Daar mogen wij moviemaatjes best tegen optreden vind ik.
Persoonlijk vind ik dat een groffe vorm van pesterij, erger dan scheldwoorden ofz, waarvoor je WEL geblocked wordt. Niet dat ik dat goedkeur hoor, maar dit is alleen om aan te geven hoe erg ik het vind dat iedereen zo maar zijn stem kan geven, waar gaat het heen met deze wereld? Je kan op internet tegenwoordig alles zomaar vinden/doen 
Queto Yurlunyur
-
- 4775 berichten
- 3110 stemmen
Ik geloof het gewoon niet, dat mensen films als Amelie, Shawshank, Lebowski, Fightclub (en nog een heleboel met deze) een 0,5 kunnen geven.
Wat een onzin, omdat veel mensen een film goed vinden mag niemand er meer een hekel aan hebben? Pas als het heel systematisch gebeurt valt er tegen op te treden, maar anders is het gewoon een kwestie van smaak.
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
"Een hekel hebben aan" dat begrijp ik gewoon niet nee, kom op joh. weet je hoe slecht 0,5 films zijn? Zo enorm bagger kun je die meesterwerken gewoon niet vinden..
over smaak valt te twisten
pjotr
-
- 2672 berichten
- 2781 stemmen
Ik heb erg de indruk dat Doelie een beetje zit te fokken!!!!!!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.