- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- opvallend stemgedrag (van bepaalde users)
opvallend stemgedrag (van bepaalde users)
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
als je een spoiler ziet: prive bericht naar mod en het wordt zsm weggehaald, en even vriendelijk de user op de faq wijzen
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
't gebeurt steeds vaker die spoilers: vooral met newbies
mischien wat spoiler-moderators aanwijzen? die verder niks kunnen veranderen maar alleen stukken tekst in spoiler tags kunnen zetten?
gotti
-
- 14075 berichten
- 5893 stemmen
Dan ben je wel heel lang bezig denk ik maar t'is een ideetje.
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
gewoon de updates bijhouden. wil ik best doen.
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
en de enige fatsoenlijke van damme (timecop) heeft ie nog niet op gestemd
weird...
NERD
-
- 1720 berichten
- 1433 stemmen
blijf toch van mening dat het om meningen gaat.
Wanneer je mensen die fan van iemand/iets zijn en daar ook hoge cijfers voor geven (neem als voorbeeld waar de meeste mensen geen probleem mee hebben Linda) gaan bannen/blocken/corrigeren, waar eindigd dit dan?
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Wie had het over bannen?
Maar je kunt toch niet iemand serieus nemen met zo'n stemgedrag.
En wat Linda betreft, daar heb ik zeker wel mijn bedenkingen over die ik (haar) ook vaker heb medegedeeld.
Rascal
-
- 537 berichten
- 792 stemmen
Ja vind ik dus ook maar ligt er ook maar net aan hoe men argumenteert. Die lindastuurman kom ik regelmatig tegen met lappen teksten enzo (ik lees het nooit - no disrespect- maar ik hou nie van grote stukken lezen) :evil en al in een oogopslag duidelijk over wie het gaat. Iemand kan best die films bijv van Van Damme goed vinden maar als hij/zij alleen gaat stemmen op zijn films ja dan vind ik da zelf eerlijk gezegd ook nie serieus overkomen maar goed wie ben ik. Vind natuurlijk wel dat iedereen zijn mening mag geven en da je best wel de voordeel van de twijfel kunt geven.
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
(neem als voorbeeld waar de meeste mensen geen probleem mee hebben Linda)
Count me out there Buddy.. Respect voor de mens Linda, maar sommige stemmen van Robin films.. daar kan ik niet bij hoor met mijn petje! Ik ben dan ook maar 1.73 m ofz.. 
narva77 (crew films)
-
- 12736 berichten
- 6540 stemmen
Ik erger mij aan het stemgedrag van dhr/mevr. 'Thielmann'. Volgens mij is hij bezig met stemcorrectie's van top-100 films.
Blood Simple
Fabuleux Destin d'Amélie Poulain, Le (Amelie)
Rear Window
The Shawshank Redemption
Once Upon a Time in the West
Blue Velvet
Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring, The
Die Blechtrommel:
Allemaal 0,5 sterren. Dit riekt in mijn ogen naar het omlaag halen van topfilms 
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
heb ik ook al es gezegd ja
valt wel op, 'zijn' filsm zullen wel niet hoog genoeg staan.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
The Big L. staat voor mij ook niet hoog genoeg 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
kappeuter heeft hem/haar een prive bericht gestuurd, geen reactie: stemmen verwijderd
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Epirekees & de Big Lebowski;
We hebben hem bij de Big L. er op aangesproken (op zijn halve ster!!) en ik heb hem ook prive-berichten gestuurd, maar ik krijg niets terug
.
Empirekees! waar ben je!
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
, maar als je daar mee bezig gaat, kun je er nog wel veel meer gaan verwijderen.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Klopt, ik ben gewoon aan't zeuren 
Normaal maakt het me nooit zoveel uit, maar een half voor de Big Lebowski.. daar moet ik toch tegen op treden 
lindastuurman
-
- 1006 berichten
- 0 stemmen
Ik heb even iets gemist geloof ik....mensen kunnen mijn stemgedrag zeker nog steeds niet waarderen.
Sorry hoor, maar het is nou eenmaal mijn mening. Ik geef tenminste een verklaring...ookal zijn het soms lappen tekst (ja, het is moeilijk mensen hier iets duidelijk te maken...zijn veel woorden voor nodig).
Als die persoon "fan" is van van Damme en alleen zijn films beoordeeld, geen verdere mening geeft en nooit meer terugkomt op de site...dan mag ie van mij ook weg.
kos
-
- 46702 berichten
- 8857 stemmen
Ik vind dit allemaal nogal overdreven, vooral het bannen van mensen wordt nogal vaak aangehaald. Als er stelselmatig veel 0,5 sterren worden gegeven en het lijkt echt alsof iemand zit te fucken, kan ik me er iets bij voorstellen. Ik ben nog steeds van mening dat 1 of enkele lage of hoge stemmen weinig invloed hebben op het gemiddelde. Aan de andere kant zij er ook veel mensen die films nu eenmaal erg zwart/wit bekijken. Of hij is werelds of gewoon waardeloos (ik ken zelf genoeg van dat soort figuren). Het blijft echter subjectief en ik vind bannen ook wel erg zwaar, je moet oppassen dat het hier niet teveel een incrowd-gebeuren wordt.
narva77 (crew films)
-
- 12736 berichten
- 6540 stemmen
Iemand die alleen Big Lebowski een 0,5 geeft, hoef je niet te blokkeren.
Maar die persoon 'Thielmann' maakte het echt te bond.
Zijn stemmen zijn trouwens nog NIET verwijderd...
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
ik ken meerdere mensen die Lebowski een ongelofelijk kutfilm vinden... zo ongeloofwaardig is die 0,5 dus niet
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Zijn stemmen zijn trouwens nog NIET verwijderd...
ik bedoelde: de stemmen worden verwijderd ALs er geen reactie komt
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Ik zal eerlijk bekennen, ik heb er ook vaak moeite mee Linda.
Linda, je schrijft inderdaad vaak grote verhalen, maar ik moet eerlijk zeggen dat er vaak niet meer staat dan dat Robin weer geweldig is in een film. Ik weet dat je fan bent van Robin enzovoort, maar vergelijk het misschien eens met dit: Ik vind Robert de Niro een geweldige acteur, maar dat wil niet zeggen dat ik meteen "The Fan" of "Showtime" een geweldige film vindt. Een film gaat veel verder dan de acteerprestaties van 1 acteur.
Ik snap dat je Robin geweldig vind (nouja, eigenlijk ook weer niet hehe, maar dat is een ander verhaal
), maar een film is toch niet alleen Robin? Als er een film gemaakt zou worden met 90 minuten lang alleen een close-up van Robin Williams dan zou je hem nog geweldig vinden. Alleen omdat Robin er in zit, dat klopt toch niet?
Het feit dat je op alle films van Robin hoog stemt, komt gewoon niet geloofwaardig over. Ms Doubtfire, Flubber, Popeye, Patch Adams, Bicentennial man... een stel daarvan staan misschien zelfs wel in de flop 100 of er dicht bij. Dat jij dan toevallig Robin daarin goed vindt spelen, omdat het gewoon Robin is, oke, maar om dan meteen een 5 daarvoor te geven (ik heb het over de tijd voor OHP).
MENSEN, accepteer nou maar gewoon dat deze film belangrijk kan zijn voor 1 mens op aarde! Als je dat niet kan...I'nm sorry!
Jah kijk, veel mensen weten het verhaal nu nog niet, waarom je dit zo'n geweldige film vindt. Als dat niet voor het internet geschikt is, zoals je zegt, dan kan ik dat begrijpen en je hoeft het ook niet perse te delen met Jan & Alleman, want waarschijnlijk is het gewoon none of our business. Maar veel argumenten dat jij de film zo goed vond, vind ik ook niet.
Is idd niet één van de beste films en je moet er maar van houden. Ik moet zeggen dat ik de film ook niet leuk gevonden zou hebben als RW er niet in had gespeeld.
Dit is echt een hele typische zin die jij getypt hebt, je zegt het gewoon letterlijk: als Robin er niet in had gespeeld, dan had je het niets gevonden. En wat as er nu een andere acteur in zat die óók heel geweldig acteerde??? Dan was het dus nog niets???
Iets te ver gezocht, naar mij mening
Laat iemand toch gewoon een geintje maken joh, je hoeft Robin niet te "beschermen" ofzo. Je hoeft het je heus niet aan te trekken als iemand toevallig een keer een geintje maakt waar Robin in voor komt. Laat het gewoon varen. Klamp je niet zo vast een 1 persoon.
Ik kan misschien nog wel een tijdje doorgaan, maar deze discussie is al zo vaak gevoerd. Vooral tussen jou en Ramon K. Ik heb laatst die discussie gelezen, maar ik moet zeggen dat het vaak met Ramon K. eens was in die discussie.
Even voor de duidelijkheid; ik zeg dit niet om jou te "pakken" ofzo, of om je te willen kwetsen of wat dan ook. Ik probeer alleen uit te leggen waarom het bij mij ook een beetje wringt als een 4,5 voor Patch Adams zie staan bijvoorbeeld! 
Voor de zekerheid: Trek je niet zo heel veel van dit bericht aan, het is niet als belediging jegens jou of Robin Williams bedoeld.
(note: No Robin's were harmed during this message) 
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Laat me even zeuren 
narva77 (crew films)
-
- 12736 berichten
- 6540 stemmen

Hahaha LOL 
lindastuurman
-
- 1006 berichten
- 0 stemmen
Wow tovenaar, mooi bericht.
Ik zal er op letten, maar m'n stemgedrag niet veranderen...helaas (voor jullie).
neo
-
- 15435 berichten
- 10038 stemmen
ook problemen met mijn stemgedrag tovenaar? 
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Jij bent de volgende keer aan de beurt 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.