• 12.450 nieuwsartikelen
  • 166.946 films
  • 10.790 series
  • 31.051 seizoenen
  • 624.882 acteurs
  • 195.367 gebruikers
  • 9.132.022 stemmen

De Bijenkorf

zoeken in:

93.9

• 3123 berichten
  • 4199 stemmen

Hier een goede tip bij Bijenkorf.

Delen (o.a Italie. Nederland, Scandinavie) van De cinema Europa -serie alle boxen 25 euro.

Box van François Truffaut 35 euro.

Verder veel Gay Art films voor de helft minder!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Weet iemand of de Jos Stelling box en de Kitano Box ook in de aanbieding zijn?

Martin Van K

• 9050 berichten
  • 4511 stemmen

Reinbo schreef:

Weet iemand of de Jos Stelling box en de Kitano Box ook in de aanbieding zijn?

Kitano box? Klinkt interessant! Welke films zitten er in?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Dolls, Sonatine, Getting Any, Zaitochi, Kids Return & Brother.

http://www.a-film.nl/dvd.php?id=00013081

Heb alleen Kids Return niet, maar overweeg 'm wel daarvoor te kopen als hij minder de € 50 euro kost. Gooi ik getting any wel in de pakketservice en verkoop de rest of geef die weg aan vrienden.

Quentin

• 10202 berichten
  • 8410 stemmen

Morgen in de aanbieding oa.: Alex van Warmerdam collectie + de dvd van Ober voor slechts 39 euro!

Quentin

• 10202 berichten
  • 8410 stemmen

Niet te vergeten: Berlin Alexanderplatz voor 39 euro!

Jack Sparrow

• 462 berichten
  • 3183 stemmen

Quentin schreef:

Morgen in de aanbieding oa.: Alex van Warmerdam collectie + de dvd van Ober voor slechts 39 euro!

Alex van Warmerdam collectie zonder de dvd van Ober voor slechts 19,99 euro bij MM Groningen!

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Snel naar binnen, en zo snel mogelijk naar buiten. In het boekje zag de afbeelding eruit als de special edition van Into Great Silence, maar nee, de gewone (blijkbaar opgekochte, aangezien deze versie al maanden is uitverkocht) editie.

Maar goed, er lagen ook wat dingen die niet in de boekjes staan afgedrukt, zoals Lars von Trier's Europe Trilogy [25 euro]. Ik gaf toe aan m'n jeukende handen... [Riget I+II voor 16 euro trouwens, ook niet te versmaden]

Glorious Me

• 118 berichten
  • 1303 stemmen

Alex van Warmerdam collectie zonder de dvd van Ober voor slechts 19,99 euro bij MM Groningen!

Weet iemand of dit ook zo is in de MM van Breda? Want ik kan hem niet goedkoper dan €40,- vinden...

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

De Mediamarkt heeft af en toe landelijk dezelfde prijzen (folderprijzen). Voor de rest zijn ze geheel onafhankelijk van elkaar, en verschillen de prijzen tot in extrema.

MXO

• 1449 berichten
  • 532 stemmen

Glorious Me schreef:

(quote)

Weet iemand of dit ook zo is in de MM van Breda? Want ik kan hem niet goedkoper dan €40,- vinden...

Nee, dit is niet het geval in Breda. Maar bij Bol kan je hem wel bestellen voor 24 euro bestellen link.

Glorious Me

• 118 berichten
  • 1303 stemmen

Maar bij Bol kan je hem wel bestellen voor 24 euro bestellen link.

Grappig. Vorige week had ik hem bijna gekocht bij Bol, hij was toen echter wel €45,-... Maar goed dat ik maar even gewacht heb dus!

chevy93

• 12717 berichten
  • 1272 stemmen

Ze komen er weer aan. (30 sept. t/m 2 oktober)

€7,50 voor honderden arthouse dvd (o.a. QFC, Homescreen Meesterwerken, Lumière Cinema Selection en Cinéart Collectie)

Blu-rays 3 = 2

Disney 1 + 1 gratis

Verder nog speciale aanbiedingen, zoals:

Millenium trilogie (6-DVD of 3 blu-ray): €40,- (normaal €59,99)

Harold Lloyd Collection (10-DVD): €15,- (normaal €49,99)

Louis De Funes (9-DVD): €15,- (normaal €39,99)

starbright boy (moderator films)

• 21682 berichten
  • 4624 stemmen

4-6 oktober weer drie dwaze dagen.

Op DVD-gebied deels goede aanbiedingen, deels niet heel bijzondere, maar ik moet toch weer even langs.

Alle CD's, DVD's en Blu Rays met 20% korting. Verder elke dag wat extra DVD aanbiedingen, hier de boekjes: de Bijenkorf - Drie Dwaze Dagen - ddd.debijenkorf-magazine.nl

Mochizuki Rokuro

• 18920 berichten
  • 15329 stemmen

Leni Riefenstahl box voor €17,= leek me op het eerste gezicht het meest interessante.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.