DVDPacific
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
...ff een update: tegenstrijdige berichten.
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Dat geeft me toch een beetje hoop. Toch zou ik graag een officieel bericht op hun website zien verschijnen, dan weten we tenminste hoe de vork nu werkelijk in de steel zit.
tsjidde
-
- 2112 berichten
- 3995 stemmen
Damn, sluiting van DVDPacific zou behoorlijk vervelend zijn.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Damn, sluiting van DVDPacific zou behoorlijk vervelend zijn.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
De site doet het weer, maar je kan nog niets bestellen...
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Hoe lang zou het nog gaan duren daar bij Dvdpacific? Die 48 uur duren al weken. Heb nog een bestelling lopen die al van een maand terug is ongeveer....
starbright boy (moderator films)
-
- 21817 berichten
- 4686 stemmen
Ik geloof er geen snars meer van dat ze terugkomen. Lijkt me dat de site definitief ter ziele is, dat de website niet wordt geupdate doet me zelfs denken aan een faillissement.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Niemand die verder iets weet? Dogie_Hogan?
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Niemand die verder iets weet? Dogie_Hogan?
Onbegrijpelijk, dat ondanks de grote, vooral internationale klandizie en populariteit, DVDPacific in de problemen is gekomen; lijkt wel op Ro-Disc effect...
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Laatst nog met een van de woordvoerders gemaild. Ik citeer even:
Development of a new site is in process and we continue to work through some other issues so that we can again be live.
en:
The site will also display an update in the next 12-24 hours.
Dit is ondertussen twee weken geleden.
Mochizuki Rokuro
-
- 18926 berichten
- 15496 stemmen
Ik had dit topic niet zo gevolgd, maar wel regelmatig de site van DVD Pacific afgestruind om te kijken welke R1 releases er überhaupt bestonden (meer als database dus).
Was me al opgevallen dat er veel 'on order ' of 'back order' was, maar dit verklaart een hoop.
Opvallend. Ik vind bij Play de zaken ook niet meer zo snel gaan, tenminste er is veel minder 'in stock' dan voorheen of is dat schijn die bedriegt?
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Ik vraag me trouwens af waarom zoveel online shops op de fles gaan. Ondervinden ze dan zoveel concurrentie van de downloadmarkt?
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Ik vind bij Play de zaken ook niet meer zo snel gaan, tenminste er is veel minder 'in stock' dan voorheen of is dat schijn die bedriegt?
Ik vraag me trouwens af waarom zoveel online shops op de fles gaan. Ondervinden ze dan zoveel concurrentie van de downloadmarkt?
Zelfs cd-wow.nl is er nog steeds, ondanks verhalen over op de fles, die om de zoveel tijd opduiken.
Mochizuki Rokuro
-
- 18926 berichten
- 15496 stemmen
Ik hoop dat je gelijk hebt. Een plotselinge uitverkoop of veel aanbiedingen zijn ook al eens de laatste stuiptrekking gebleken of het verhullen van een wankele situatie.
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Valt wel mee. Ken alleen Ro-disc en DVDPacific.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Ik hoop dat je gelijk hebt. Een plotselinge uitverkoop of veel aanbiedingen zijn ook al eens de laatste stuiptrekking gebleken of het verhullen van een wankele situatie.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Goed alternatief voor DVDPacific is Axelmusic.com.
Kenmerken o.a:
- betalen in €
- levertijd ca. 3 werkdagen (via UK)
- alleen porto per item
Op voorhand alvast deze thread: Axelmusic.com
ags50
-
- 778 berichten
- 7426 stemmen
Weer on-line, maar toch onwennig anders. Prijzen lijken me ook hoger te liggen. Waar is mijn wish list gebleven? Hoe log ik nu in?
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Vernieuwde site: Link.
Nog geen prijzen in €.
Geef de voorkeur aan de lay-out van de 'oude' DVDPacific.
ags50
-
- 778 berichten
- 7426 stemmen
Naar aanleiding van de wijzigingen gevraagd hoe het nu zit met inloggen, mijn order historie, wish list etc. Kreeg zojuist het volgende antwoord:
In response to your inquiry, please note that it is no longer required for you to create an account to place an order on our new website, as your information is not stored within our system anymore. Please be aware that all previous account information including wish list information has been deactivated, as these features are not supported by our new website.
Stelt me niet echt tevreden.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Er zijn vele (internationale) DVDPacific threads, volg ook maar de ervaringen op deze.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
DVDPacific is terug online zo te zien.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Klantgerichtheid van de nieuwe eigenaren is niet meer die van de DVDPacific van voor de overname.
Bestellingen worden meteen geint, ook bij pre-orders.
En 'hold till complete' bestaat niet meer; wat op voorraad is wordt verstuurd met per zending portokosten. Dus bij grote bestelling, waarvan sommige items niet op voorraad, porto per verstuurt item, kan lekker oplopen.
Toch maar op zoek naar alternatief.
tsjidde
-
- 2112 berichten
- 3995 stemmen
DVDPacific was toch wel mijn R1 hofleverancier, maar deze nieuwe opzet van de site vind ik (tot nu toe) alles behalve vertrouwenwekkend.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
DVDPacific was toch wel mijn R1 hofleverancier, maar deze nieuwe opzet van de site vind ik (tot nu toe) alles behalve vertrouwenwekkend.
Toch maar naar alternatieven zoeken (AxelMusic.com bijv.).
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Na lange tijd en sinds de overname weer eens wat besteld bij DVDPacific.
Binnen 2 weken thuis en... geen inklaring (loopt via Frankfurt).
Brix
-
- 19478 berichten
- 4858 stemmen
Bij Pacific heb ik nog nooit iets gekocht.
Wel even de site bekeken.
Zo te zien hoge verzendkosten voor meer dan een DVD.
Wat is het voordeel?
Het grote aanbod?
Graag enige uitleg.