menu

Filmdragers en apparatuur / Winkels en webshops / Boudisque

zoeken in:
metaledje schreef:
boudisque is inderdaad een erg goede winkel,maar ook erg aan de dure kant, de UK imports vallen wel mee,maar wat het nou is, ik heb al 3 keer een dvd besteld wat een UK import was,waarvan 2 boxen van een serie,ik weet niet wat ze daar uitspoken maar in beide boxen zat plastic omheen en alles,maar de dvd's zelf zijn wel beschadigt en zelfs dikke vingerafdrukken,1 dvd leek net alsof iemand er op de grond met de schoen erover heen is geweest, heb het er wel bij laten zitten omdat hij gelukkig niet hapert op mijn nieuwe sony dvd speler, maar ik vind dit wel uiterst raar omdat het leek dat ie splinternieuw was met plastic eromheen..

Vreemd verhaal idd. Ik had laatst hetzelfde met enkele delen van de Merchant Ivory collection. Bijna alle dvd's waren verpakt in plastic, maar een enkele was gewoon open, waarbij de dvd's ook krassen bevatte.

tja leuk als anders, vooral als je het via internet besteld en dagen/weken erop moet wachten, ik weet niet hoe ze daar met de dvds omgaan, maar volgens mij geven ze totaal niets om de klant zelf, en hoezo verlagen ze de prijs niet? verkoopt ook echt goed he dubbel zoveel betalen

Ik heb een tijdje geleden twee films besteld.

Vincent & Theo(Robert Altman) en Agonia(Elim Klimov)

De laatste kreeg ik vandaag binnen. Beide disc's zijn vreselijk bekrast, het hoesje is kapot en ik ben woest. 20 euro, met de andere dvd zelfs 30 en dan zo'n service.

Ik heb zojuist een mailtje gestuurd en verwacht in ieder geval excuses.

ik haal het meestal op in de winkel als ik iets bestel, ze moeten de dvd's dan gewoon controleren en terugsturen die handel, zo gaan ze vanzelf wel beter met die dingen om,anders gaan ze failiet, maar in plaats daarvan kunnen ze het niks schelen en geven het gewoon mee

winkelblah
Afgelopen zondagavond twee titels besteld. My neighnour Totoro en Kiki's delivery service (UK-import). Volgens mij hadden ze beide films gewoon op voorraad, want tot mijn grote verbazing werden ze een uurtje geleden al door de brievenbus naar binnen geduwt.
Prijs van beide films was ook prima.

Goede keus winkelblah, de boudisque in Utrecht heeft best wel wat keuze in anime, en voor een leuke prijs.
Voor de rest hebben ze veel 'aparte' dvd's, maar over het algemeen erg duur.

probeer blackmarket eens, veel import titels en bijna allemaal onder de 10 euro

www.blackmarketfilms.nl

Levertijd van de Boudisque is soms belabberd. Wacht Nu al meer dan 2 weken op The Big Lebowski en anderhalve week op The Crow special edition dvd met Ned. subs.
Qua beschadigingen nooit problemen gehad in Nijmegen. Alles wat ik bestel haal ik ook in de winkel op en controleer ik voordat ik het koop. End die blackmarket zijn nieuwe of 2e hands? zal es kijken dan. bedankt voor de tip

Nu dus wel. Gecontroleerd maar zag geen krassen. mn speler pakt hem dus allsnnog niet en thuis nog maar goed nagekeken en er zitten dus wel degelijk krassen op. Irritant, want hij had hier uiteraard maar 1 van. Delicatessen (import).

Kijk eens bij de V&D (of Bijenkorf, weet het niet helemaal zeker) voor Delicatessen.
Daar heb ik hem vandaan, zat bij de 3 voor €25 actie daar.

Ok geweldig bedankt. Ik hoop hjem echter nog gewoon nieuw te kunnen ruilen/bestellen daar. Ik neem aan dat ze me wel geloven als ik zeg dat die krassen erop zaten toen ik hem uit de doos haalden, want ze waren zo groot, dat kun je bijna niet zelf zelfs. Niet echt diep, maar toch wel vervelend met kleine haperingen.

Inland Rabbit schreef:
Levertijd van de Boudisque is soms belabberd. Wacht Nu al meer dan 2 weken op The Big Lebowski en anderhalve week op The Crow special edition dvd met Ned. subs.

- The Big Lebowski S.E. (met NL subs): € 7,99 inkl. (op voorraad)

- The Crow S.E.: subs weet ik niet, maar € 7,99 inkl.

Dat zal ik zeker onthouden. Maar afbestellen kan ik niet bij Boudisque of wel?

had BL trouwens voor 5,99 besteld geloof ik. weet niet of dat S.E. was

Inland Rabbit schreef:
Dat zal ik zeker onthouden. Maar afbestellen kan ik niet bij Boudisque of wel?
Cancellen moet volgens mij lukken, ik zou ff bellen.

Op de site van Boudisque durf ik eigenlijk nooit iets te bestellen, omdat ze totaal niet laten zien wat je besteld. Geen plaatje van de verpakking, ze noemen geen acteurs, geen regisseur, geen jaartal, alleen de titel en het bedrag. Ik zocht naar de film Pursued met Robert Mitchum, maar er is een andere film met dezelfde titel. Boudisque biedt een film met de titel Pursued aan, maar hoe weet ik welke ik nu krijg? Dat vind ik toch wel slecht.

Bestel ook bijna nooit via de site. Als ik iets wil hebben, ga ik er vaak even langs. Kan ik in de winkele nog even rondneuzen. Stukken leuker...

Uiteindelijk is het met The Crow toch nog goed uitgepakt. Maar je moet idd wel zeker weten dat je de goeie uitgave hebt.

The One Ring schreef:
Op de site van Boudisque durf ik eigenlijk nooit iets te bestellen, omdat ze totaal niet laten zien wat je besteld. Geen plaatje van de verpakking, ze noemen geen acteurs, geen regisseur, geen jaartal, alleen de titel en het bedrag. Ik zocht naar de film Pursued met Robert Mitchum, maar er is een andere film met dezelfde titel. Boudisque biedt een film met de titel Pursued aan, maar hoe weet ik welke ik nu krijg? Dat vind ik toch wel slecht.

Even googlen op het EAN nummer werkt prima, tot nu toe. Moet zeggen dat als ik door de winkel aan het snuffelen ben ik met veel te veel wegga.

kos
Inderdaad een zeer gevaarlijke winkel om met een gevulde portemonnee naar binnen te lopen heb ik al vaker gemerkt.

dragje
The One Ring schreef:

Mee eens. Onbegrijpelijk eigenlijk in een tijdperk waar online shops voor dit soort winkels gewoon voor handen zijn die wel aan de door u opgesomde voorwaarden voldoen.

Het winkeltje waar ik regelmatig boodschappen doe, Silverscreen, in de haarlemmerstraat heeft niet eens de mogelijkheid om online te bestellen.

Gelukkig vind ik het "bladeren" in rijen DVD's waar tal van juweeltjes tussen zitten toch fijner dan online films bestellen.

Hoi! Op 30 mei heb ik bij Boudisque een CD besteld (én betaald) en hij is nu nog steeds niet binnen. Ik heb al een paar keer gemaild, maar: "zodra ze meer weten nemen ze contact met mij op". Het is notabene een CD van een Nederlandse band, Brown Feather Sparrow. Als-ti nou uit Australië moest komen ofzo...

kappeuter (crew)
Misschien valt de oogst dit jaar tegen bij Volkoren Records.

Ik wacht al sinds 21 juni op mijn Dolls DVD. Volgens Jeroen Boudisque schijnt ie moeilijk leverbaar te zijn. Iemand anders dat ook gemerkt?
Verder zijn ze trouwens heel snel met bestellingen vind ik, alleen is dit dan wat jammer.

Observator schreef:
Ik wacht al sinds 21 juni op mijn Dolls DVD. Volgens Jeroen Boudisque schijnt ie moeilijk leverbaar te zijn. Iemand anders dat ook gemerkt?
Verder zijn ze trouwens heel snel met bestellingen vind ik, alleen is dit dan wat jammer.
Deze?: € 6,65 op voorraad (met Eng. subs)

Nee, ik bedoel Kitano's Dolls.

Observator schreef:
OK, deze dus: € 11,62 (op voorraad) (met Eng. subs en dubs en trailer).

winkelblah
Ik kan tot nu toe alleen nog maar positief zijn over Boudisque. Heb er een jaartje terug voor het eerst iets besteld: altijd snelle levering (UK import, USA import, maakt niet uit...). Heeft een keertje twee weken geduurd voordat ik de USA editie van High Tension binnen kreeg, maar vind ik nog best redelijk aangezien ik goed op de hoogte werdt gehouden.

Afgelopen week op zoek gegaan naar de DVD van de Aqua teen hunger force film. Aangzien ik geen creditcard bezit is deze film voor mij zeer moeilijk verkrijgbaar. Heb een mailtje naar Boudisque gestuurd of ze de DVD konden leveren. Kreeg als antwoord dat de film binnen enkele dagen aan het assortiment zou worden toegevoegd. Volgende dag stond deze er tussen, prima service dus!!

Observator schreef:

Laatst nog een paar honderd meter verder (bij Fame) voor 5 euro gekocht.

Beetje jammer.
Boudisque schreef:
Het heeft even geduurd en flink wat moeite gekost, maar eindelijk hebben we antwoord van A-film waar de hele stapel Dolls-DVD's blijft die we bij ze hadden besteld, waaronder die van jou.

A-film kan de DVD momenteel niet leveren. Hij komt wel ooit weer terug, maar ze weten niet wanneer. Ik denk dat zelf dat ze 'm een keer in de Quality film collection opnieuw gaan uitbrengen. Helaas kunnen wij je Dolls niet meer leveren. Er zijn wellicht nog een aantal winkels die 'm nog op voorraad hebben, omdat ze nog eigen voorraad hebben. Voor je 'm ergens anders besteld zou ik dat in ieder geval even nagaan. En als je 'm ergens ziet liggen zou ik 'm meteen kopen. In ieder geval excuses dat het zo lang heeft moeten duren.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:55 uur

geplaatst: vandaag om 12:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.