menu

Filmdragers en apparatuur / Winkels en webshops / Boudisque

zoeken in:
Ik kwam laatst in Utrecht bij de Boudisque. Geweldige winkel! Vier winkels naast elkaar die met elkaar verbonden zijn. 3 CD afdelingen (Klassiek, Jazz en overig) en 1 DVD afdeling...echt een paradijs Veel Aziatisch, klassiekers, Anime, Arthouse en andere moeilijk verkrijgbare films. Niet de goedkoopste, maar wel een erg goed aanbod.

Ook een online shop: http://www.boudisque.nl

En godvergeten duur! Kun je toch beter naar het buitenland uitwijken.......

Ja, maar als je daar in die winkel staat tussen al dat moois dan gaan je vingers toch wel jeuken...

Dat wel natuurlijk.

Yak
Boudisque Amsterdam ken ik wel. Ik wist niet dat er ook één in Utrecht zat.

Volgens mij zit hij er ook sinds kort.

Mwoah, volgens mij al minstens een jaar.

En zoals Ramon al zei echt té duur voor woorden. Films die bij play 6/7 pond kosten liggen daar rustig voor 30 euro in de bak.

Yak
Hobbes schreef:

En zoals Ramon al zei echt té duur voor woorden. Films die bij play 6/7 pond kosten liggen daar rustig voor 30 euro in de bak.

Onder het mom van 'dit is exclusief spul' zeker. Slecht hoor.

Ja, maar daar hebben ze in principe ook wel een beetje gelijk in. Ze hebben wel medewerkers en een pand in 't centrum van Utrecht. Die betalen zichzelf niet natuurlijk. Daarnaast zullen ze vast misbruik maken van 't feit dat de gemiddelde klant dit spul enkel daar kan halen.

Wat ik me niet meer kan herinneren is dit: hebben ze daar ook vinyl?

Kwam er afgelopen woensdag ofzo ook toevallig langs, was met wat vrienden onderweg naar 't Hoogt, en staken even door. Wat vet zeg, zag gelijk allemaal dvd's liggen die ik dolgraag mee zou willen nemen.
Dit waren voornamelijk Aziatische dvd's.

En ik zag mooi wel Dolls voor 6 euro liggen Gelijk meegenomen. Voor de rest idd ontiegelijk duur, wel jammer..
Ik helemaal blij toen ik Eureka zag liggen, was hij meer dan 30 euro's.

Jeej! Goed nieuws (vooral voor Nijmegenaren): Er is nu ook een Boudisque in Nijmegen!

Echt geweldig! Stel dat ik in de toekomst iets via boudisque.nl zou bestellen zou ik het daar kunnen laten bezorgen, zonder verzendkosten. Heerlijk!

Of Belgen met een vriendin in Nijmegen natuurlijk

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://www.productionig.com/Forums/html/emoticons/ph34r.gif

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

*is vriendin in Nijmegen*

Waar Waar Waar?

[EDIT: Gevonden: Stikke Hezelstraat 2]

Waar is dat (straatnamen zeggen me nooit wat), geen landmarks in de buurt?

Het is in de "benedenstad". Als je van het centrum (HEMA enzo) naar beneden richting het Kronenburgerpark loopt. Dat is gedeeltelijk de Stikke Hezelstraat.

Met die mooie roze/rode theepot op de muur geschilderd

[edit] ohnee das vanaf plein 44 naar KB park

SelmaDuim schreef:
Het is in de "benedenstad". Als je van het centrum (HEMA enzo) naar beneden richting het Kronenburgerpark loopt. Dat is gedeeltelijk de Stikke Hezelstraat.

Dank u!

kos
Hm. dit weekend effe checken .

ik kocht eerst altijd mijn dvd's in Utrecht bij Boudisque. Inderdaad duur maar voor mij de enige manier om aan bepaalde titels te komen (vooral stomme films) aangezien ik geen creditcard heb.

Sinds kort haal ik ze in Nijmegen en dat is een stuk dichter bij

Hij zit vlak bij de Waaghals (cd winkel)

Heb daar 2 weken geleden Iedereen Beroemd (4,99) en Pauline en Paulette (6,99) besteld. Tot op heden nog steeds de status 'te bestellen'. Iedereen Beroemd vind ik niet meer terug in hun assortiment en Pauline en Paulette is opeens 4x zo duur geworden. Benieuwd of ik ze beide nog krijg (voor die prijs).

ik heb er 2 weken geleden dr Mabuse besteld en die was na een week al binnen. Dat ben ik niet gewend als ik een film bestel. De vorige keer dat ik in een winkel een film bestelde duurde het 3 maanden en toen was hij uiteindelijk nog niet binnen.

Quido schreef:
Heb daar 2 weken geleden Iedereen Beroemd (4,99) en Pauline en Paulette (6,99) besteld. Tot op heden nog steeds de status 'te bestellen'. Iedereen Beroemd vind ik niet meer terug in hun assortiment en Pauline en Paulette is opeens 4x zo duur geworden. Benieuwd of ik ze beide nog krijg (voor die prijs).
Iedereen Beroemd staat in Nijmegen gewoon in de winkel, althans zaterdag stond deze er nog. (Ik weet niet waar je woont).

Ik woon in Brunssum (Zuid-Limburg). Heb ze besteld en gekozen om ze af te halen in Utrecht (kan mijn zus mooi doen, die studeert daar ). Hopelijk komen ze nog gewoon.

Vag
Het is weliswaar dat Boudisque (soms) duur is, b.v. de box met Visconti films kost 59 Euro en bij Bol.com slechts 15 Euro...
Maar...al dat soort zaken pakken de gemakkelijk te verkopen mainstream producten. Boudisque is gewoon een klassezaak. Enorm assortiment, veel filmkennis aanwezig, en voor de rare movies kun je echt wel bij hen aankloppen. Derhalve koop ik ook de goedkopere elders verkrijgbare films bij Boudisque, want we willen toch niet dat over een paar jaar alleen nog de mainstream films te krijgen zijn...?

Ik koop regelmatig bij de boudisque. Geweldig assortiment. En de prijs valt echt wel mee..

Ik koop bij boudisque niet zo vaak vanwege de prijs, maar ik heb er al wel enige rariteiten gevonden die echt nergens te krijgen zijn (wereldwijd) en die hebben ze gewoon op voorraad.

Mijn conclusie is: vrij prijzig, maar soms zeker de moeite waard. Enorm aanbod en lage verzendkosten (gratis boven €19 of zo, ik heb nl. geen shop in de buurt).

Mojo Pin
Boudisque, fantastische winkel. Je komt er echt de meest obscure titels tegen. Weer eens wat anders dan de Free Record Shop.

Heb een tijdlang gezworen bij Boudisque, ik kocht alles daar. Tot ik op een zeker moment wat krap bij kas zat... Vanwege Boudisque met name. haha. Onlangs voor het eerst in lange tijd er weer eens iets besteld.

boudisque is inderdaad een erg goede winkel,maar ook erg aan de dure kant, de UK imports vallen wel mee,maar wat het nou is, ik heb al 3 keer een dvd besteld wat een UK import was,waarvan 2 boxen van een serie,ik weet niet wat ze daar uitspoken maar in beide boxen zat plastic omheen en alles,maar de dvd's zelf zijn wel beschadigt en zelfs dikke vingerafdrukken,1 dvd leek net alsof iemand er op de grond met de schoen erover heen is geweest, heb het er wel bij laten zitten omdat hij gelukkig niet hapert op mijn nieuwe sony dvd speler, maar ik vind dit wel uiterst raar omdat het leek dat ie splinternieuw was met plastic eromheen..

Ja ik was in Nijmegen en vroeg naar Street Fighter II Animated Movie. Ik wist dat hij bij Free Record Shop een euro of tien was maar hij was daar uitverkocht. Dus ik naar binnen:"Hallo ik zoek Street Fighter II Animated Movie"

Waarop de medewerker antwoordde:"Sorry die hebben we niet maar we kunnen hem wel bestellen voor 22 euro".

Ik keek een beetje verbaasd en hij moest zelf om de prijs lachen. Dus duur zijn ze best wel idd

Gast
geplaatst: vandaag om 04:07 uur

geplaatst: vandaag om 04:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.