menu

Filmdragers en apparatuur / Winkels en webshops / MovieMarkt.nl

zoeken in:
Dick2008
Ik heb een bericht gestuurd maar zijn er meer die hiervan last hebben.

Hallo,

Sinds ik van ruiljedvd op moviemarkt zit, heb ik heel vaak moeite om op de
website te komen. En als het wel lukt dan is het na het inloggen weer
onmogelijk waar zal het aan liggen. Ik gebruikt wel Internet Explorer maar
bij andere websites krijg ik zonder problemen verbinding.

Als ik naar een andere user bericht stuurde kreeg ik als ik het onderwerp
invulde, daarvan ook nog een kopie, dat is ook niet meer.
Het toevoegen van een dvd die er niet opstaat, lukt eveneens niet.

Groet,
Dick

avatar van Combustibility
Ik gebruik zelf als hoofdbrowser Opera. Had in het begin ook problemen met nieuwe films toevoegen maar dat is nu opgelost. Enige nadelen waar ik nu nog tegen aan loop zijn:

1) Als je op de site komt krijg je meteen een inlog scherm. Je logt in, maar dit scherm komt weer omhoog. Vervolgens klik ik dan op registreren en dan kom ik wel op de site ingelogd en al.
2) De snelheid van je aanbod lijst is super nu, alleen je wenslijst is nog enorm traag. Traag als in, films verwijderen of je lijst laden.

Kopie van je mailtje heb ik eigenlijk niet op gelet, maar volgens mij krijg ik die ook niet binnen. Ik zal er eens op letten.

avatar van RuudC
Ik vind het eigenlijk vooral vervelend dat je je om de haverklap opnieuw moet inloggen. De snelheid laat soms te wensen over.

Dick2008
Ik heb al antwoord ontvangen. Zoals ik al dacht komt het door de werkzaamheden aan de site.
De mogelijkheid voor een kopie van je bericht is er ook weer, moet je onderaan vakje aanvullen.

Verder vind ik het wel prima. De regels zijn wat aangescherpt m.b.t. kopiën, het naar elkaar opsturen van dvd's en het aanbieden van dvd's...... Ook krijg je nu bij een titel een rijtje van varianten en worden ruilverzoeken automatisch na 14 dagen geannuleerd.

Even geduld dan maar.

2) De snelheid van je aanbod lijst is super nu, alleen je wenslijst is nog enorm traag. Traag als in, films verwijderen of je lijst laden.

mee eens maar er word nog aan gewerkt

het is ook slim om even melden bij movie markt
of het even in te vullen als je de enquête in vult

Tevens kan het zijn dat de gebruikers gevraagd word om barcode nummers
dit is om dat sommige titels die worden aangeboden van plaatje en beschrijving te voorzien
indien deze niet makkelijk zo op internet gevonden kunnen worden

het kan ook gebeuren dat een titel aangepast word

zo als bijvoorbeeld

iemand biet een Ex-Rental of Import dvd, aan maar staat niet boven in bij de titel
maar heeft het bij de beschrijving gezet
dan word dit verwijderd of aangepast omdat het achter de titel hoor te staan


Special Edition wort veranderd in S.E. dus de afkorting
Collecters Edition wort C.E
enzovoort
Onzin berichten worden ook verwijderd
Alleen Films zijn dadelijk nog maar toestaan

CD en Games gaan waarschijnlijk verwijderd worden
het is nu nog even toegstaan

het is dus slim op af en toe je aanbod lijst even na te lopen of je gegevens kloppen

avatar van kappeuter
kappeuter (crew)
RuilJeDVD heet nu MovieMarkt!

RuilJeDVD is verhuisd!

Beste leden,

vanaf heden zal RuilJeDVD veranderen in MovieMarkt. Het ruilplatform MovieMarkt is een nieuwe en verbeterde versie van www.ruiljedvd.nl en is bereikbaar op het adres www.moviemarkt.nl. Met de overstap naar MovieMarkt wordt het ruilplatform overzichtelijker, wat het ruilgemak voor u en alle andere leden zal vergroten.

In deze nieuwe en verbeterde website hebben een aantal veranderingen plaatsgevonden. Wilt u een film ruilen, dan ziet u nu naast de aanbieders ook enkele details van zijn/haar aangeboden film. Zo kunt u meteen zien in welke taal deze film gesproken en/of ondertiteld is en om wat voor soort uitvoering het gaat. Een andere grote verandering is het toekennen van een waardering aan een ruiler, elk lid heeft nu naast de reacties van ruilpartners ook een ruilwaardering. Aan deze vijfsterren waardering kunt u eenvoudig zien of een mogelijke ruilpartner wel of niet betrouwbaar is.

Door de verbeterde zoekfunctie wordt het eenvoudiger om de films te vinden die u zoekt. U kunt nu niet alleen zoeken op filmtitel; maar ook op releasedatum, cast en regisseur. Wordt uw film onverhoopt niet gevonden, dan kunt u simpel en snel een nieuwe titel toevoegen. Ziet u een film, maar wordt deze niet door onze leden aangeboden? In dat geval vindt u bij het merendeel van de films een overzicht van de verkoopprijzen bij de welbekende webshops.
Door de overstap van RuilJeDVD naar MovieMarkt hopen we het ruilgemak voor u en alle andere leden te vergroten. Mocht u iets niet duidelijk zijn, dan kunt u kijken in de helpsectie op de website of contact met ons opnemen via het contactformulier.

Met vriendelijke groet,
MovieMarkt
www.moviemarkt.nl


MovieMarkt.nl - Ruil gratis uw films!

avatar van Combustibility
stargazer schreef:
het is ook slim om even melden bij movie markt
of het even in te vullen als je de enquête in vult


...om vervolgens geen antwoord krijgen. Heb de 14e al gemailed over ruilverzoeken die kwijt zijn geraakt nadat ze alles om gegooid hebben.Dan heb ik het niet over ruilverzoeken waar geen antwoord op gekomen is. Nee, zelfs aan beide kanten geaccepteerde ruilen, waarbij het zowel bij mij al bij mijn tegenpartij de ruil verdwenen is. Adres gegevens, alles weg. Het is dat ik met mijn ruilpartner gemaild had, anders had hij nooit contact met mij op kunnen zoeken om de ruil alsnog compleet te maken. Mijn gegevens waren verdwenen op het moment dat hij zijn DVD wou versturen, we hebben nog geen feedback gegeven ook. Zijn gegevens waren bij mij ook verdwenen - de hele ruil was verdwenen. In hetzelfde mailtje naar moviemarkt heb ik gevraagd of dit misschien hersteld kan worden. Antwoord blijft alleen uit, zo ook de verloren ruilverzoeken. Zelfs geen antwoord dat ze er mee bezig zijn, gewoon totaal niets.

Daarnaast is hier al eens gemeld dat iemand de beheerders van moviemarkt op dit topic zouden wijzen. Wat volgens mij ook is gebeurd. Sinds dat gezegd is en ik sommige dingen hier gepost heb, was het binnen een paar uur tot een paar dagen opgelost.

dat is vervelend Combustibility
maar ik heb tot nu toe ook altijd antwoord terug gehad gaan wel eens een paar dagen overheen

ik ben helaas niet de beheerder dus kan niet je ruil verzoeken terug plaatsen
ik ben wel 1 van de 3 Moderator's van de site

wat ik nu gewoon zou doen is je titels opnieuw aanbieden en als je weet wie de ander was gewoon opnieuw de ruil verzoek maken

de beheerder krijgt nu best veel mail binnen omdat de site nog niet helemaal goed werkt en druk bezig deze fouten aan te passen
vergeet niet dat hij dit naast zijn baan doet in zijn vrije tijd

avatar van Combustibility
Het is meer vervelend voor degene die niet meer kan achterhalen met wie hij/zij een ruilverzoek had lopen. Bij mij is het opgelost omdat ik altijd netjes mail met mijn ruilpartners en hij dus nog een mail adres had van mij.

Ik begrijp prima dat het in de vrije tijd word gedaan en dat er veel 'klachten' binnen komen met betrekking tot de site. Daarom zie je mij ook niet elke dag mailen. Kan alleen hopen dat het hersteld zal worden. Nu ben ik tegen nog een klein probleem aangelopen en dat is het volgende;

Als je feedback geeft bij een ruil die aan beide kanten voldaan is, verdwijnt de ruil nadat er feedback is gegeven. Je ziet hem niet meer terug bij je voltooide ruilverzoeken en de feedback is verdwenen? Ik had namelijk een ruil lopen met de gebruiker JPSsr, twee ruilen zelfs. Deze twee stonden nog wel actief in mijn 'actie vereist' lijst. Van één van de twee ruilen geef ik een positief feedback, de ander hebben we nog wat mail contact over lopen (dit was ook op 14-11-2011). Nu vandaag keek ik toevallig weer op moviemarkt om wat films toe te voegen, is deze ruil volledig verdwenen en is ook mijn feedback verdwenen naar JPSsr. Ik heb de pagina vernieuwd, maar dat mocht niet baten. Er verdwijnen op het moment dus een aantal ruilen, maar waar... geen idee. Waarschijnlijk valt dit in hetzelfde straatje als de andere verdwenen ruil.

Mij persoonlijk maakt het niet zo heel veel uit, ik heb al veel ruilen voltooid met velen gebruikers, dus ik weet zelf wel zo een beetje met wie ik wel en/of niet ruil. Maar voor nieuwe gebruikers of andere gebruikers kan dit misschien vervelend zijn. Zeker als je ruilverzoeken verdwijnen en jij nog de adres gegevens nodig hebt van de persoon waar jij jouw dvd nog naar moet versturen. Toevallig weet ik dat de gebruiker dutchcowboy hier ook problemen mee heeft, omdat hij mij een mail stuurde voor mijn adres gegevens. De ruil was bij hem verdwenen. Dat is de aanleiding geweest voor mij om Moviemarkt een mail te sturen.

P.S. Heb ze zojuist een nieuw mailtje gestuurd met betrekking op het nieuwe/gerelateerde probleem.

hoi staat hij ook niet op de ruil overzicht pagina

als je meer dan 6 ruilen open hebt staan kun je ook nog op actie vereist of wacht op ander klikken

dan zie je de rest staan

avatar van Combustibility
Nee, ik ben niet achterlijk , heb wel door hoe de site werkt en kan uitstekend overweg met de pc/laptop. Heb contact nu met iemand van Moviemarkt die er meer aan kan doen.

Dick2008
Kunnen jullie gewoon op de site komen?
Ik namelijk niet. Nu zijn we een week verder en met wat korte momenten kan ik er al die tijd niet opkomen. Duurt wel lang.

avatar van Combustibility
Beetje laat, maar op het moment prima.

Dick2008
Op het moment doet hij ook weer, maar niet optimaal, bijvoorbeeld met annulering.

avatar van kappeuter
kappeuter (crew)
Ik vind de nieuwe site erg onoverzichtelijk en de filmpagina's zijn erg leeg.
Je moet op knoppen drukken (bijv. ruilen) om informatie te zien.
Je kan niet meer in een oogopslag zien wie de betreffende film te ruil aanbiedt. Je ziet bij het hartje icoontje wel een tellertje voor het aantal users die de dvd op wenslijst hebben, maar niet een icoontje met het aantal users die de film aanbieden.
Mogelijkheid verkoop van dvd's door users is ineens verdwenen?

avatar van RuudC
Hmm, en nu is de zoekfunctie weer van slag..

avatar van kappeuter
kappeuter (crew)
Het lukt me niet films toe te voegen aan mijn wenslijst / aanbodlijst.
Bug, of zie ik een knop over het hoofd?

avatar van RuudC
Dat doet het bij mij wel. Iets toevoegen aan je wenslijst is niet meer dan even klikken op het hartje rechtsboven. Als je een film wilt toevoegen aan je aanbodslijst, dan verschijnt er een pop-up waarin je de taalinstellingen aan kan geven en dat je akkoord gaat met de voorwaarden.

avatar van kappeuter
kappeuter (crew)
Dankjewel!

Probleem bij de Wenslijst is dat er 36 titels in staan maar dat ik er maar 8 te zien krijg en geen pagina's kan selecteren.

avatar van RuudC
Ik heb het idee dat er iedere dag wel andere problemen zijn. Op dit moment heb ik nergens last van, maar enkele dagen geleden deed de zoekfunctie het bij mij niet.

Dick2008
Het annuleren gaat nu goed. Alleen berichten sturen en kopie van je eigen bericht gaat nog niet goed. Verder wil ik niet al te kritisch doen, ik vind het al mooi dat ik weer kan ruilen.

Dick2008
Dick2008 schreef:
Alleen berichten sturen en kopie van je eigen bericht gaat nog niet goed.


Doet het ook weer.

avatar van lars-pixar
Ik wil mijn account van Ruiljedvd verwijderen kan dat ook?

Dick2008
Waarom wil je dat doen?
Ik zou gewoon op contact klikken en dat dan verzoeken.

avatar van lars-pixar
Dick2008 schreef:
Waarom wil je dat doen?
Ik zou gewoon op contact klikken en dat dan verzoeken.


Ik zit nooit op Ruiljedvd dus is het misschien beter om het account weg te halen.

Dick2008
Dick2008 schreef:
Sinds ik van ruiljedvd op moviemarkt zit, heb ik heel vaak moeite om op de
website te komen


Gisteren de hele dag ook niet, vandaag weer niet. Fijn dat ik bijna alles al geruild heb.

avatar van RuudC
Ik heb de laatste tijd eigenlijk vooral last van mensen die wel een ruil aangaan, maar blijkbaar eerst iets willen ontvangen eer ze zelf iets opsturen. Ik heb nu best vaak dat ik meer dan een week moet wachten, terwijl ik me zelf over het algemeen keurig aan die twee werkdagen houd.

avatar van lars-pixar
RuudC schreef:
Ik heb de laatste tijd eigenlijk vooral last van mensen die wel een ruil aangaan, maar blijkbaar eerst iets willen ontvangen eer ze zelf iets opsturen. Ik heb nu best vaak dat ik meer dan een week moet wachten, terwijl ik me zelf over het algemeen keurig aan die twee werkdagen houd.


Daarom denk ook dat ik het niet ga doen en van daar dat ik me account wil verwijderen.

Dick2008
RuudC schreef:
Ik heb de laatste tijd eigenlijk vooral last van mensen die wel een ruil aangaan, maar blijkbaar eerst iets willen ontvangen eer ze zelf iets opsturen. Ik heb nu best vaak dat ik meer dan een week moet wachten, terwijl ik me zelf over het algemeen keurig aan die twee werkdagen houd.


Ik wilde eerst schrijven dat je beter vooraf kunt mailen. Omdat sommige liever met en andere weer zonder doosje willen ruilen doe ik het meestal wel.

Hoe kan het nu dat als ik notabene via mail afspreek dat we het beide zondag opsturen dat ik het vandaag nog niet ontvangen heb???
Zodra ik de dvd ontvangen en getest heb geef ik meteen commentaar maar daar wordt ook weleens mee gewacht door de tegenpartij. Heb je daar nou een week voor nodig??

De regels zijn nu wat aangescherpt maar dat zegt helemaal niets. Dvd's moeten in goede staat zijn, vermelden als het om ex-rentals gaat, binnen twee werkdagen opsturen......... jaja.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:58 uur

geplaatst: vandaag om 12:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.