menu

Filmdragers en apparatuur / Winkels en webshops / MovieMarkt.nl

zoeken in:
Wie is hier al bekend met deze site?
Ik ben erg te spreken over deze ruilsite, heb al een aantal andere MM-leden voorbij zien komen.

Invoeren welke films je wilt ruilen, aangeven welke film's jij wenst te ontvangen en het systeem geeft vervolgens mogelijke ruilen aan etc.
Erg handig en al veel plezier van gehad.

www.ruiljedvd.nl dus.

Ik zit er sinds gister op en heb al 3 dealtjes gesloten, zo schiet het tenminste op geweldige site.

Dat bedoel ik, snelle manier van handelen zo.

Dick2008
Ik vind dit tot nu toe de beste mogelijkheid om je dvd's te ruilen. Ik zit nou een half jaar op deze site en heb er toch al heel veel geruild ook van die dvd's waarvan ik dacht die wil niemand.
Het scheelt wel met wie je ruilt de een is snel en soepel en bij de ander denk ik wil je nou ruilen of niet. Zo heb ik wel vaak met dezelfde mensen geruild. En dan ook gelijk twee of drie, dat scheelt weer porto.
Wel jammer dat je er geen cd's kunt ruilen, want wat maakt dat nou uit, als ze maar legaal en in goede staat zijn toch?

Maak ook al een tijdje gebruik van die site. Echter, pas sinds twee weken echt actief. En tot nu toe 4 dvd's geruild.

Profiel GinolaEHV

[url=http://www.ruiljedvd.nl/profiel/Erwinner/]

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://www.ruiljedvd.nl/images/banner_profiel/662.gif

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

[/u

Mocca
Handige site, heb me paar dagen geleden ingeschreven.
1e ruil ging echter niet door, persoon in kwestie ruilt alleen zonder hoes vanwege portokosten. Daar ging ik niet mee akkoord.

Verder is het nog even wachten wanneer mijn eerste ruil is...

HIER kun je mij vinden op ruiljedvd.nl

Ik doe ook alleen nog maar zonder hoes, is toch veel handiger Mocca? Scheelt geld, maakt verder geen verschil! Vrijwel iedereen wilt dat zo doen, heb ze tot nu toe allemaal krasloos binnengekregen, heel netjes verpakt gewoon.

Gewoon goed afspreken he, ben ook alleen nog maar betrouwbare ruilers tegen gekomen, netjes binnengekomen alles.
Alleen laatste week iets rustiger, toevallig vandaag nog wel een ruiltje gedaan; Red Sonja (dacht die ik die nooit geruild kreeg) voor A Tale of Two Sisters

Ik ruil ook nooit zonder hoes. Risico dat het misgaat (krassen op dvd, scheurtjes in inlay) vind ik te groot (en 't is in het verleden te vaak misgegaan). En die 88 cent (of soms zelfs slechts 44 cent) zal 't 'm ook niet maken.

Vandaag weer 2 dvd's geruild... ook eentje waarvan ik dacht dat ik 'm nooit geruild kreeg, zeker omdat -ie voor een schijntje te koop is (Saw).

Precies, dvd's waarvan ik dacht dat ik ze wel weg MOEST geven heb ik toch geruild. Great system haha.

Dick2008
Meestal regel ik gewoon via een bericht, ruilen met of zonder doosje dat gaat goed. Sommige willen zonder en andere met. Als het heel goedkope dvd's zijn ruil ik liever zonder doosje en dan liefst twee, drie gelijk.
Het enige nadeel is dat je geleverd commentaar niet meer kunt herstellen, dus dat vereist: aandacht erbij.

Zo doe ik het ook gewoon ja, gewoon berichtje sturen. Geef altijd pas feedback als de dvd is aangekomen, tot nu alles positief.

Supersite! Ik ben nu al bijna een jaar lid en heb al zo'n 95 dvd's kunnen ontvangen! Nog nooit problemen met een ruiler gehad! En het zou echt super zijn als deze site groot wordt.
Mooie site met pas 1600 leden en met zo'n 29000 dvd's in de database! Graag meer ruilers naar deze site:D. Ik sta open voor vragen over de site.
Ik hoor het wel.
Groetjes,
Thomas

Jee jij bent wel een Ruiler met een hoofdletter R

kijk eens bij piwi ofzo haha, die is iets te ziek. alleen zijn aanbod al!

Ahja, heb toevallig al wat met hem geruild en een conflictje met hem gehad. Maar is goed gekomen : Heb dankzij hem Wan Pipel kunnen zien, en toen weer terug kunnen sturen (gniffel)

Met Piwi al in de 30 Dvd's geruild. Betrouwbare snelle ruiler die altijd wel iets zeldzaam te ruil heeft.

RuilJeDVD.nl - Profiel van piwi

Heb ook al eens met hem geruild, mooi aanbod idd!

Mocca
Vandaag was mijn eerste ruil, kreeg automatisch een e-mail met de mededeling dat er een verzoek was tot ruil. Dat mailtje zat ik dus op te wachten

Echt een relaxte website, basic formule om te ruilen en duidelijke overzichtelijke pagina's.

...

Hoe krijg je je mogelijke ruilen te zien??
K heb niet veel films die ik kwijt wil maar wil het even proberen. Is wel een leuk idee voor mensen die veel films kopen.

Dick2008
yorickk schreef:
Hoe krijg je je mogelijke ruilen te zien??
K heb niet veel films die ik kwijt wil maar wil het even proberen. Is wel een leuk idee voor mensen die veel films kopen.

Zodra je een dvd invoert, kan je zien wie deze dvd wil hebben of wie jouw gewenste dvd heeft. Het systeem regelt dan een eventuele ruilverzoek.
Meestal ga ik zelf actief op zoek naar dvd's, ik moet immers van mijn handel af, dan kan je zelf een ruilverzoek indienen. Ik heb op die manier leuke dvd's in mijn bezit gekregen, andere ruilen waren minder geslaagd maar die ruil ik dan weer door.

Hele leuke site .

Alleen wel erg chaotisch. Ik heb 3 DVD's die iemand wilt en hij heeft er een stuk of 8 die ik wil. Gelijk 40 ruilverzoeken met alle mogelijkheden.

Kreeg gister na het toevoegen van 2 films ineens 65 verzoeken erbij Net wanneer ik de vorige 78 had weggehaald..klote werk
Als je het laat staan is het idd chaotisch.

Dick2008
Gelukkig is dat ruilverzoek maar eenmalig, dus bij annulering kan dat verzoek niet nog een keer anders blijf je inderdaad weghalen.

Heb al één ruil klaar. Moet nog wel opsturen/ontvangen, maar ga er vanuit dat die persoon betrouwbaar is.

Sta op het punt om nog 5 DVD's te ruilen. Leuk initiatief

Kan wel overzichtelijker...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:26 uur

geplaatst: vandaag om 13:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.