menu

Filmdragers en apparatuur / Winkels en webshops / MovieMarkt.nl

zoeken in:
de laatste 3 weken van december komt de post vaak niet de volgende dag

het opsturen binnen 2 dagen vind ik niet echt nodig is voor mensen die werken soms ook niet haalbaar
5 werk dagen vind ik dus redelijk

het geven van feedback vind ik iegelijk dat het ook automatisch kan gaan binnen 4 weken nog geen feedback gegeven dvd automatisch goed keuren

ik krijg nog van een paar leden feedback echter zijn zij niet meer actief op de site

de problemen van de wens lijst zijn ook nog steeds niet opgelost duurt nog steeds te lang voordat de pagina geladen is
en als je een titel uit deze lijst wil halen duurt het ook veel te lang

heb nu al een groot aantal mails gestuurd over diverse dingen krijg gewoon geen antwoord meer terug

als ik eerlijk ben zie ik graag de oude website terug

Pfff, ik begin langzamerhand een beetje moe te worden van Moviemarkt. Ben daarom ook niet vaak meer op de site.
Ik weet nog dat ik voor een aantal jaren geleden lid werd van RuiljeDVD. Het was allemaal nog heel kleinschalig met weinig leden. Toen werkte de site gewoon naar behoren.

De eerste versie van Ruiljedvd was overzichtelijk en werkte prima. Na een update waren er al dingen gewijzigd. Zo had je niet gelijk inzicht op je feedback. Moest je eerst een titel opzoeken in het totale aanbod. Vervolgens klikte ik, als bezoeker, op een door mezelf aangeboden titel om mijn gekregen feedback te kunnen bekijken.
Nu is het veranderd in Moviemarkt en loop ik tegen problemen aan als; het niet in kunnen loggen, geen blu rays of DVD's toe kunnen voegen.
Ik ben van mening dat wanneer je een nieuwe verbeterde site begint, je eerst alle "ziektes" er uit moet halen. Ook wanneer er een beta versie beschikbaar is, waar ik deel van uit maakte als tester, en kritiek mocht geven op bepaalde punten, maar waar geen reactie op is gekomen, vind ik jammer.

Bij mij leeft het idee dat destijds meer tijd in de site werd gestoken door de beheerders van de site. bij vragen kreeg je binnen een paar dagen antwoord. Dit gebeurd helemaal niet meer.

Nu mag er wel aan gegeven worden dat de beheerder naast de site ook zijn vaste reguliere baan heeft, maar wanneer er een mail gestuurd wordt met vragen en of opmerkingen en zelfs bij het mee doen van een enquête, mag je toch wel enige respons verwachten? Er komt dus geen enkele reactie, wat ik betreurenswaardig vindt.

Ik vind de site zelf niet prettig werken.

Heb anders nergens last van. Heb al aardig wat geruild, beetje wennen alleen.

Ik heb al een tijdje geen automatische ruilverzoeken meer gekregen. Andere mensen ook last van?

Ik ook niet... dacht dat het aan m'n aanbod lag. Voeg alleen genoeg toe wat ook gewenst is, misschien mijn "gevraagd" lijst eens nieuwe titels toevoegen

Wat ik ook doe, ik krijg geen automatische ruil verzoeken meer. Zal wel weer 'broken' zijn.

Er zijn 5 nieuwe ruilverzoeken die het systeem van ruiljedvd.nl onder uw aandacht wilt brengen.
-----------------------------------------------------------
- Mimi wil graag Sweetie (nrc Down Under Collection) ruilen
- luxeliving wil graag I Saw The Devil (Blu Ray) ruilen
- Splice (Blu-Ray) (Erwinner) voor The Book Of Eli (bunkel)
- Splice (Blu-Ray) (Erwinner) voor Terug Naar De Kust (bunkel)
- Raging Bull (Erwinner) voor Aaltra (Iggypop)
-----------------------------------------------------------
U kunt reageren op deze ruilen op MovieMarkt.nl - Ruil gratis uw films! - ruiljedvd.nl

Site kon ik 2 dagen niet bereiken, nu lijkt het weer te gaan.

Ik had een mailtje gestuurd naar een moderator... paar minuten later hetzelfde... ook weer ruil verzoeken

kappeuter (crew)
Wel veel foutmeldingen op de site de laatste dagen:

Warning: reset() [function.reset]: Passed variable is not an array or object in /home/moviemarkt/domains/.......... on line 206

Sinds de overstap naar MovieMarkt is het er niet beter op geworden.

ik ruil ook redelijk veel echter wou ik dat de oude site weer terug was
die liep gewoon zo als het moest

het laden van je wensenlijst duurt echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te lang
om mail word niet meer geantwoord teminste in mijn geval

ik had een tijdje terug van iemand feedback gehad was positief alleen had de gene per ongeluk de verkeerde knop te pakken gehad zo dat hij als negatief in mijn lijst kwam te staan
ik en de gene waar bij het was gebeurd mail gestuurd naar movie markt of het veranderd kon worden maar tot nu toe nog geen enkele reactie

en nu ook veel fout meldingen op de site

en tekst bij aangeboden titels zijn veranderd in wat anders

voorbeeld: bij de film 'Der Himmel uber Berlin is veranderd in Der Himmel über Berlin
en zo zijn er nog veel meer dingen komma's zijn veranderd iets anders

ik kon ook geen plaatjes meer bij de titels plaatsen

Combustibility schreef:
Ik had een mailtje gestuurd naar een moderator... paar minuten later hetzelfde... ook weer ruil verzoeken

is dan admin of admin 2 geweest de rest kan geen veranderingen aanbrengen aan de site kwa werking ervan tenminste

dus kan gewoon toeval geweest zijn

Over de plaatjes heb ik ook al gemaild. Een error dat je geen toegang hebt om plaatjes te uploaden. Zo zie je inderdaad nog wel meer errors op de site. Ik heb er inderdaad ook nog geen antwoord op gehad.

Stiekem begin ik langzaamaan moviemarkt op te geven. Ik had veel hoop, want over ruiljedvd was ik erg tevreden. Via ruiljedvd had ik gewoon continu ruil verzoeken en werkte het ook gewoon prima. Simpel, maar prima. Nu sinds dat de overstap naar moviemarkt/ander hosting bedrijf is geweest, heb ik zo goed als geen ruilen meer en komen ze ook niet meer binnen. Tenminste, dat laatste is sinds een paar weken, maar vanaf het begin hadden ze al problemen met dat de ruil verzoeken bleven 'hangen'. Alleen de handmatige ruil verzoeken komen binnen.

Stargazer, na nog even bij mijn ruil verzoeken gekeken te hebben die dag, zag ik dat er nog steeds bepaalde 'automatische' ruil verzoeken niet tussen stonden. Ruil verzoeken waarvan ik 100% zeker ben dat deze aangemaakt moesten worden. Dat ik toen ineens weer ruil verzoeken kreeg was misschien toeval, misschien niet, ik durf het niet met zekerheid te zeggen.

Al om al ruil ik nu meer via Moviemeter dan via Moviemarkt.

Ik begin ook steeds minder te ruilen op moviemarkt, alleen al omdat het soms wel een minuut duurt om in te loggen zorgt er al voor dat ik afhaak.

Hebben jullie daar ook last van? Dat het zo enorm lang duurt om de site te laden nadat je op 'inloggen' geklikt hebt?

Wel lang, maar geen minuut.

Kan inderdaad best storend zijn. Soms kom ik er gewoon niet op.

Wat me ook frustreert is dat sommige films in de zoekfunctie meerdere keren worden aangeboden. Natuurlijk op dvd of blu-ray. maar dan komen er ook snappers voor, ex-rentals, special edition, 2-disc edition, scheur in het hoesje of weet ik wat. Verschil in titels. Het kan zo zijn dat een en dezelfde film wel heel vaak wordt aangeboden. Zoek voor de grap maar eens op Wall-E. Ik tel 9 resultaten. Ik zou graag zien dat wanneer je een specifieke film zoekt, dat je dan ook 1 resultaat krijgt, en dan bij het toevoegen op je aanbodlijst je versie specificeert. Dan zou je zelfs (geen geintje, want ik ben dol op het medium) VHS'jes kunt aanbieden.

Het is er in ieder geval niet sneller op geworden sinds ruiljedvd.nl..

Fuck me t lijkt of die site met de dag trager wordt!

Ik heb ook een mail gestuurd. Even m'n mening haarfijn gegeven over die rete trage site die het nu is geworden en hoe jammer ik het vind dat die oude vertrouwde gele site is verdwenen die gewoon goed werkte.

Ook het aanbod en wensen overzicht laadt bijzonder langzaam en is in mijn optiek totaal niet duidelijk.

De vele reclame op de website stoort me enorm. De onchuldige banners op de oude website kon ik wel verdragen. Maar de reclame hier laadt eerst voordat de website laadt en volgens mij vertraagt het ook gewoon de boel.

Ja inderdaad, ik zal binnekort ook 's een mail sturen, ik heb via die site al maanden niets meer geruild omdat ik gewoonweg geen zin heb om m'n profiel te updaten vanwege de traagheid van de site. En dat terwijl ik met de oude site wekelijks een ruil had! Van mij mag het ook teruggedraaid worden

Zo dan.... Ik heb al tijden niet meer op de site gezeten puur omdat er toch niet veel meer gebeurde. Dacht vandaag, nadat ik een mail had ontvangen voor een ruil van een DVD die ik niet meer in mijn bezit heb, mijn lijstje maar weer eens te updaten. Ik ga daar niet eens verder mee door! Nadat ik de eerste paar updates uitgevoerd had, was ik ondertussen al een paar minuten verder! Het lijkt wel veel erger geworden dan voorheen.
Jammer, maar voor mij op deze manier geen MovieMarkt meer.

ik neem eigenlijk ook maar zelden de moeite om ruilverzoeken af te wijzen. Soms krijg ik er vijftig binnen, waarvan er veertig niet interessant zijn. Als het al een halve minuut kost om een verzoek af te wijzen, reken maar uit. Jammer, maar het is echt hard achteruit gegaan sinds de overstap.

Ja idd, leuk initiatief was het, maar nu compleet niet meer werkbaar. Dat iedereen maar mooi via MM gaat ruilen

kappeuter (crew)
Ik krijg nu zelfs viruswaarschuwingen bij het bezoeken van de site.

Virus: HTML:RedirME-inf [Trj] (Engine B)

Virus gevonden bij het inladen van internet-content.

Adres: lifegartat.in
Status: De toegang is geweigerd.

Dick2008
Ik heb het even gecontroleerd, maar heb geen problemen gehad. Maar het is wel een dooie boel, volgens mij zijn er nog maar heel weinig echt actief bezig met ruilen. Jammer kan je beter doen wat Crook schrijft of voor klein prijsje via Marktplaats verkopen.

Het is een erg dooie boel. Eerst had je nog middernachtelijke updates en had je een dag later de automatische ruilverzoeken in je mailbox. Ik zit daar nu weer een week op te wachten, terwijl ik er van overtuigd ben dat er wel degelijk ruilmogelijkheden zijn.

Ik ruil gelukkig nog genoeg. En alles loopt weer lekker,

kappeuter (crew)
De site is gelukkig weer wat sneller, alleen krijg je ruilverzoeken niet meer via de mail binnen.
Wel irritant dat je vaak opnieuw moet inloggen.

Ik vind de site nog altijd zwaar tegenvallen!

kappeuter (crew)
MovieMarkt loopt eindelijk weer een beetje naar behoren. Ruilverzoeken komen nu ook weer binnen via de mail, en linken naar de juiste site.
Jammer van het overwegend mainstream ruilaanbod, ook voornamelijk recente titels.

Er zouden meer mensen aan moeten deelnemen inderdaad. Verder blijf ik het een verbetering vinden wanneer titel maar op een manier aangeboden kan worden en dat je in een extra keuzemenu (zoals je nu de gesproken taal en ondertiteling kan aangeven) kan vermelden om wat voor uitgave het gaat. Sommige films staan er een keer of tien op vermeld: normale dvd, blu-ray, 2dvd, dvdhd, liited edition, special edition, directors cut etc etc.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:16 uur

geplaatst: vandaag om 12:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.