menu

Filmdragers en apparatuur / Winkels en webshops / MovieMarkt.nl

zoeken in:
Dick2008
Hoe bedoel je?

Wat is je accountnaam chevy?:)

13woutie13
http://www.ruiljedvd.nl/pro...

ook maar is proberen he

Nogmaals leuke site dit is mijn profiel:D: RuilJeDVD.nl - Profiel van Janine
Het systeem heeft soms wat vertraging en dan kan het wel een half uur tot 3 uur duren tot hij al je nieuwe ruilverzoeken van je nieuwe toegevoegde dvd's bijelkaar heeft gevonden. Ik heb nu dan ook zo'n 950 ruilverzoeken en kan het allemaal niet meer bijhouden, maar hierdoor heb ik wel veel ruilen.

Indien je nog veel films zoekt en redelijk wat aanbiedt, zal je het er druk mee krijgen. Chaotisch is onterecht, het systeem houdt nl. voor je bij welke films er definitief geruild zijn. Al die ruil verzoeken laat je gewoon lekker staan en vooral niet zenuwachtig worden maar blij

Le Edzel schreef:
Wat is je accountnaam chevy?:)
RuilJeDVD.nl - Profiel van Chevy93

Heb nog niet veel te ruil en het meeste zijn ***films, maar goed.. je moet ergens beginnen

Ik heb je zojuist een ruilverzoek gestuurd

Tha-Joker schreef:
Ik heb nu dan ook zo'n 950 ruilverzoeken en kan het allemaal niet meer bijhouden...

Ah, daarom reageer je niet op mijn verzoeken...

Het systeem heeft ons al meerdere malen aan elkaar gekoppeld (omdat ik graag jouw The Boy In The Striped Pyjamas wil hebben en jij geïnteresseerd bent in een aantal van mijn dvd's, oa. Dr. Strangelove).

Hopelijk reageer je na mijn bericht nu er wel op...

Whhahaaa sorry dat ik nog niet gereageerd heb GinolaEHV;).. Ik zal binnenkort fftjes met mijn partner in Crime de ruilverzoeken doornemen, ik schuif het nl. steeds weer voor me uit... maar het moet maar eens gebeuren:D.
Groet

We kunnen ook gewoon hier ruilen... stukje overzichtelijker misschien. Stuur maar een PM als je bijv. Dr. Strangelove tegen The Boy In The Striped Pyjamas wilt ruilen...

Mijn partner is op vakantie en komt over 2 dagen terug dus je zal nog even moeten wachten.

Niemand meer iets te melden over deze prachtige site? Met al deze filmliefhebbers?

Al het goede is al genoemd, heb ondertussen 9 ruilen voltooid en het blijft maar binnenstromen, tot dusver geen enkel probleem gehad. Zou graag meer mensen daar zien, met een wat groter aanbod dan

Dick2008
Er staan ook veel ruilers op die niet meer actief zijn of nog nooit wat hebben geruild. Zo lijkt het of er van een bepaalde dvd veel aanbod of vraag is maar dat is dus niet zo. Kan je lang wachten.

Bij mij werkt die feed ook niet, dat is nieuw aangeboden of gevraagde dvd's. En opzij is maar een klein rijtje te zien.

Zo even wat negatieve puntjes.

Heb één ruil succesvol voltooid. Eentje verwacht ik nog een DVD van en met één ben ik nog wat berichtjes aan het uitwisselen. Hij wil alleen de cover en de DVD zelf versturen, zodat het verzendkostens scheelt..

Ik heb maar een zeer klein aantal ruilverzoeken... komt voornamelijk doordat ik dvd's vraag die bijna niemand (of heel vaak zelfs helemaal niemand) te ruil aanbiedt... is jammer.

Ik heb ze niet voor je, sorry.

't Zijn ook meerendeel wel erg moeilijk verkrijgbare titels hoor...

Die ene gast met die enorme waslijst aan dvd's (piwi), die heeft er wel een aantal die ik wil... maar die wil toevallig weer niks wat ik te ruil aanbied.

Daarom kijk ik ook meestal andersom. Ik kijk wie zoekt wat IK heb en dan kan ik kijken of hij/zij wat heeft wat ik wil.

Weet ik sowieso dat ik goed zit

R0b3rT
fijne website, zit er nu paar weken op en heb al veel geruild
morgen weer postzegels halen ha ha

Vandaag ook weer een mooie ruil via ruiljedvd, heb de beheerder van de site ook gemaild of ik desnoods zelf voor hun niet-actieve members uit het systeem kan halen. Zou een hoop schelen, want word er zelf gek van haha.

Nou inderdaad! Zou geen gek idee zijn.

Dit weekend ook weer met 1 iemand gelijk 4 films kunnen ruilen...zo gaat 't lekker

Nice hoor, wat een vondst deze site haha.

chevy93 schreef:
Daarom kijk ik ook meestal andersom. Ik kijk wie zoekt wat IK heb en dan kan ik kijken of hij/zij wat heeft wat ik wil.

Weet ik sowieso dat ik goed zit

Dat doe ik ook steeds vaker... maar heeft slechts 1 of 2 keer iets opgeleverd. Zijn relatief gezien toch niet zo veel mensen echt actief.

Meeste mensen zijn heel even actief en geven het daarna op.
Er is weinig interactie op de site

Wat ik nu kreeg

Plots een mail, iemand was z'n collectie aan het uitkammen en kwam een ex-rental tegen van een film die ik toevallig als enige op de site zocht, krijg 'm dus zonder tegenprestatie gewoon naar me toegestuurd

Dick2008
chevy93 schreef:

Op geven moment ben je ook wel uitgeruild. Je blijft altijd met een restje zitten die blijkbaar niemand wil. Verder is het ook wel een hele administratie als je het goed doet, daar moet je ook tijd voor hebben. En je hebt ruilers en ruilers en bij die laatste is ruilen huilen.

R0b3rT
chevy93 schreef:

inderdaad, ik heb alweer veel moeten annuleren omdat ruilverzoeken langer dan 1 week open stonden. Neem aan dat deze mensen niet allemaal tegelijk op vakantie waren

jammer want het is en blijft een mooi systeem dat ruilen met feedback

laten we allemaal nog volhouden, misschien moet de website wat bekender worden en dus meer mensen aantrekken

Dick2008
Nou volgens mij is het net als bij Mailmydisc. Zo'n website wordt op een knappe manier in elkaar gezet maar in loop der tijd niet meer zo goed bijgewerkt. Het systeem blijft dan goed werken maar sommige onderdelen niet meer.

dvd.nl werkt toch het snelst/makkelijkst.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:25 uur

geplaatst: vandaag om 13:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.