• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.262 series
  • 34.061 seizoenen
  • 648.924 acteurs
  • 199.231 gebruikers
  • 9.386.897 stemmen

MovieMarkt.nl

zoeken in:

Leviwosc

• 883 berichten
  • 335 stemmen

Persoonlijk ben ik niet zo te spreken over de veranderingen... de inactieve users waren een doorn in het oog... maar de site werkte goed. Het is nu veel kleiner en onoverzichtelijker. Daarnaast ga ik geen films kopen of verkopen via ruiljedvd.nl. De site is om te ruilen dat is ook het leuke aan de site, soms heb je een top ruil en soms een wat mindere dat is de charme.

xxc

• 296 berichten
  • 136 stemmen

Helemaal mee eens! Vond het veel beter zoals het eerst was

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2245 stemmen

Mmm, ik kreeg mijn ruilvoorstellen wel in mijn mailbox, maar ruim een dag later.

Ach, beter laat dan nooit

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Ik blijf het jammer vinden dat zoveel mensen (hier kan de site niks aan doen) ruilverzoeken niet afwijzen wanneer ze geen interesse hebben. Wat voor een moeite is het nou?

En als je voor langere tijd afwezig bent, zou het handig zijn als er een 'non actief' functie was ofzo, dat je je profiel even onzichtbaar kon maken.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Logisch om niet af te wijzen. Misschien zit er over 2 weken wel iets tussen, slim he?

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

Klopt, dat doe ik ook. Automatische ruilverzoeken wijs ik wel af, als ik er geen zin in heb.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Erwinner schreef:

Logisch om niet af te wijzen. Misschien zit er over 2 weken wel iets tussen, slim he?

Hoezo?

Als ik dit als ruilverzoek krijg: 'Chicken Run' voor 'The Faculty' , en ik weet dat ik hem daar niet tegen wil ruilen, dan is dat over 2 weken echt niet anders.

Dk2008

• 11167 berichten
  • 788 stemmen

Als het een actieve gebruiker is met regelmatig nieuwe dvd's kan hij/zij opeens wel één hebben die jij wilt.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Nogmaals, dat heeft toch niks te maken met automatische ruilverzoeken waarbij het over 2 vaste films gaat? Bij een open ruilverzoek wel, maar niet bij de gegenereerde.

Of ben ik nou gek?

Dk2008

• 11167 berichten
  • 788 stemmen

Elineloves schreef:

Of ben ik nou gek?

Weet niet.

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Elineloves schreef:

Nogmaals, dat heeft toch niks te maken met automatische ruilverzoeken waarbij het over 2 vaste films gaat? Bij een open ruilverzoek wel, maar niet bij de gegenereerde.

Of ben ik nou gek?

Nee je bent niet gek. Ik snap wat je bedoelt. Denk alleen dat de rest het over open ruilverzoeken heeft. Zo niet, dan is de rest misschien gek?

Ik maak mezelf overigens ook schuldig aan het inactief zijn op die site. Mijn eerste ruilervaring daar was geen succes, dus ik ruil liever via MM.

Dk2008

• 11167 berichten
  • 788 stemmen

Elineloves schreef:

Ik blijf het jammer vinden dat zoveel mensen (hier kan de site niks aan doen) ruilverzoeken niet afwijzen wanneer ze geen interesse hebben. Wat voor een moeite is het nou?

Je kan nu zien wanneer iemand voor het laatst heeft ingelogd, dat is handig. Annuleer ik gewoon zelf als ze niet reageren.

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2245 stemmen

Elineloves schreef:

En als je voor langere tijd afwezig bent, zou het handig zijn als er een 'non actief' functie was ofzo, dat je je profiel even onzichtbaar kon maken.

Hangt er vanaf; ik heb momenteel ook een paar ruilvoorstellen open staan. In alle gevallen zijn de tegenpartijen geïnteresseerd in dezelfde DVD van mij. Ik wacht dan met het accepteren tot ik weet wat de tegenpartij doet. Ik ga natuurlijk voor de DVD die mijn interesse het meest opwekt; in de andere ruilvoorstellen heb ik alleen interesse als mijn 1e keus wordt afgewezen.

Maar ik vind wel dat je na bijoorbeeld 2 weken moet aangegeven of je accepteerd of niet.

stargazer

• 17 berichten
  • 70 stemmen

ja ik heb ook een was lijst aan ruil verzoeken staan die niet afgekeurd worden.

maar ik heb ook een paar ruilen staan die al zijn af gehandeld en daar wacht ik nog steeds op feedback.

Jessen0wnt

• 3199 berichten
  • 2585 stemmen

Moet je premium lid zijn om een verkoop-aanbod te hebben of zie ik iets over het hoofd?

Jessen0wnt

• 3199 berichten
  • 2585 stemmen

Never mind!

stargazer

• 17 berichten
  • 70 stemmen

site plat voor onderhoud

RDtv

• 31 berichten
  • 67 stemmen

Leuke site, vanwaar de inactiviteit van dit topic?

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Zijn er hier ook mensen die de nieuwe site (moviemarkt.nl) al hebben mogen proberen? Ik vind het er zelf wel mooier uitzien, maar ik vond het juist handig dat ik kon zien wat anderen in hun wishlist hebben. Kun je soms toch makkelijk op inspelen.

Combustibility

• 1287 berichten
  • 345 stemmen

Moviemarkt vind ik persoonlijk erg traag. Het duurt redelijk lang voor je "wenslijst" pagina geladen is en hetzelfde gebeurd dus als je een nieuwe film toe wilt voegen aan je aanbod lijst. Als je een film wilt verwijderen uit je aanbod lijst gaat er ook zoveel tijd overheen omdat elke pagina die je laad om je DVD te vinden die je wilt verwijderen gewoon zo lang duurt voor het geladen is. Helaas kan ik dit niet meer via de site van ruiljedvd doen aangezien ik direct doorverwezen wordt naar moviemarkt. Dat is toch wel een puntje wat verbeterd mag worden.

De wenslijst valt wel te zien, maar je moet hem volledig openen. Er staan maar 5 films in het rijtje (dit is ook zo voor het aanbod lijst van een user) met daarboven een link zodat je het volledige aanbod of gevraagde DVDs kunt zien (ligt er maar net aan welke lijst je wilt openen). Hier blader je dan wel weer snel doorheen.

Zo zijn er vast nog wel meer puntjes, maar de site is net up, dus wie weet met de nodige feedback gaat het helemaal goed komen

stargazer

• 17 berichten
  • 70 stemmen

Hoi ik wil even melden dat er word gewerkt aan de traagheid van de site moviemarkt

er is al melding van gemaakt bij de eigenaar van de site

Ik heb hem ook attent gemaakt op dit forum gedeelte van moviemeter zo dat hij er gebruik van kan maken en de info die de gebruikers van de site er over plaatsen

Ik zelf persoonlijk de site er beter uitzien

en de navigatie werkt ook beter op deze site

En de betrouwbaar heid van iedere ruiler is nu ook beter aangegeven met sterren

maak je er een zooitje van krijg je minder sterren

en de feedback is het zelfde gebleven

Je kunt nu ook altijd terug zien met wie je al geruild hebt en welke titel

E je dus ook duidelijk kunt zien wie je positief of negatieve feedback heeft gegeven

Maar inderdaad zou ik het wens lijst en vraag lijst weer terug zien van ruil je dvd die was super snel en werkte van a tot z zodat je een titel snel kon verwijderen

je kunt nu niet echt snel langs je lijst lopen zeker als je veel vraagt of aanbied

Ik vond alles op 1 pagina makkelijker

en dat je niet meer kunt zien wie wat vraagt vind ik ook wel jammer

Soms kon je er een dubbele ruil van maken door nog een titel uit te kiezen bij de zelfde persoon en dat bespaart dan weer porto

Gelukkig word er nog aan de site gewerkt zo dat er nog veranderingen gemaakt kunnen worden

stargazer

• 17 berichten
  • 70 stemmen

Nog iets anders over de site

Wat vinden jullie over dat sommige mensen zonder het te vragen ruilen zonder doosje

Ik vind persoonlijk het niet erg om een dvd zonder doosje te ontvangen maar vraag het van tevoren even zo dat je het zelfde kunt doen

En de dvd moet goed verpakt en de inlay licht gevouwen worden in 1 van de 2 vouwen die het doosje al heeft gemaakt

zo dat je de vouw niet ziet als hij het doosje weer in gaat

Zo bespaar je weer 2 postzegels per ruil

Maar blu-ray.s wil ik ook met doosje ontvangen omdat de maten van maatschappij tot maatschappij nog al een anders van maat zijn

Combustibility

• 1287 berichten
  • 345 stemmen

Persoonlijk vind ik het fijner om met doosje te ruilen, dit heb ik ook aangegeven op mijn profiel en elke keer als ik een ruil accepteer en de ander ook, stuur ik nog even een mailtje ter bevestiging.

Het verschilt echt enorm, wie met en/of zonder doosje wilt ruilen. De een doet ook liever met, de ander vraagt of je misschien toch zonder doosje wilt ruilen.

Als ik een DVD binnen krijg zonder doosje, zonder enig contact, vind ik dit eigenlijk wel een minpuntje. Zeker ook omdat ik het al op mijn profiel zelf aangegeven heb dat ik met doosje ruil en altijd nog mail.

-edit-

Kan iemand mij vertellen hoe ik tegenwoordig een nieuwe film toevoeg aan de database?

stargazer

• 17 berichten
  • 70 stemmen

klik bij zoeken

type de titel in die je wil toevoegen

dan krijg je een lijst met mogelijk de zelfde titels

staat de titel erbij klik op het hartje wens lijst

mandje voor aanbod lijst

staat de titel er nog niet bij

krijg je vanzelf nieuwe titel toevoegen

als je dan al die gegevens hebt ingevuld

typ dan weer bij zoeken de titel in

en kies je net toegevoegde titel en klik op hartje of mandje om hem toe te voegen

de meeste info voor je film dvd kun je vinden op www.moviemeter.nl

hebben die het niet

www.film1.nl

www.bol.com

www.imdb.com voor eventuele missende info

zeker voor tv serie en muziek dvd vind je eerder bij bol.com de juiste info

moviemeter is meer voor films

Combustibility

• 1287 berichten
  • 345 stemmen

-edit- lang verhaal verwijderd.

Na een lang verhaal getypt te hebben zijn beide 'problemen' nu al opgelost, klasse!

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Ik kan geen films in mijn aanbodlijst zetten. Ik krijg een blanco popup waarbij verder niets meer gebeurt. Nu doe ik dat nog via ruiljedvd.nl, maar als ik inlog, springt hij direct over naar moviemarkt.

Het ruilen met of zonder doosje laat ik over aan de ruilpartner. Als het hem of haar niks uitmaakt, stuur ik de dvd zonder doosje op.

Combustibility

• 1287 berichten
  • 345 stemmen

Ruud, dit had ik gister avond ook (internet explorer), maar vanmiddag was alles weer goed (Opera). Misschien werkzaamheden? Probeer het anders nog eens? Ik kan namelijk zonder problemen toevoegen op het moment (Opera). Ook via internet explorer nu geprobeerd, en dat werkt ook.

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Ik werk praktisch alleen met internet explorer, omdat ik nooit de behoefte heb gevoeld om een ander programma te gebruiken. Inmiddels heb ik niks meer om te uploeden, dus ik probeer het binnenkort wel weer.

Hobgoblin

• 22 berichten
  • 0 stemmen

Von her eerst idd veel beter.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.