menu

Film / Toplijsten en favorieten / Titanic slechtste film ooit?

zoeken in:
lowhusky
natuurlijk is titanic niet de slechtste film ooit. ik vind dat John Tucker Must Die de allerslechtste film is.

matthijs_013 schreef:
Mensen die zeggen dat Titanic de slechste film ooit is, hebben vast films als Volle Maan nog niet gezien

Of Baise-Moi

Titanic is niet de allerslechtste film ooit, maar komt wel akelig dicht in de buurt....

606
vind titanic echt niet de slechtste film ooit werkelijk niet.

er zijn veel veel slechtere

Een hele goeie film zelfs, degenen die hier de stempel 'slechtste ooit' op kleven, hebben er ofwel geen verstand van ofwel nog niets al te veel films gezien.

Silvio Dante schreef:
Een hele goeie film zelfs, degenen die hier de stempel 'slechtste ooit' op kleven, hebben er ofwel geen verstand van ofwel nog niets al te veel films gezien.
Ofwel ze vragen gewoon om aandacht .

gideonvdb
dan hebben ze van de mm'ers het al 66X gehad.
correctie 67X

veron35
Zavo schreef:
Nou ja, volgens een poll van de BBC dan.
De top 10 van slechtste films:
1. Titanic (terecht natuurlijk)
2. A.I.
3. Pearl Harbor
4. Vanilla Sky
5. Blair Witch project (onterecht)
6. Batman and Robin
7. The Avengers
8. Battlefield Earth
9. Eyes Wide Shut (onbegrijpelijk dat dit meesterwerk in deze lijst staat)
10. Highlander 2

What the fuck!!!

Titanic en A.I. zijn echt onbegrijpelijk. Er is geen film die ik liever wil zien dan Eyes Wide Shut en Pearl Harbor, Vanilla Sky en Blair with project wil ik ook erg graag een keer zien. The Avengers lijkt me idd niks, maar door deze lijst wil ik hem wel zien. Batman and Robin was idd 3x niks, maar Battlefield Earth en Highlander 2 waren niet echt heel slecht. Bij Highlander 2 is de DC juist best goed. De orginele versie is niks. Titanic is mijn Lievelings film. Ik wil die films die ik hiervan niet heb gezien nu ZEKER zien.

Hilarisch hoe dit topic (al 4 jaar oud!) elke keer weer boven weet te drijven, dat is die slome Titanic toch mooi nooit gelukt .

Freud schreef:
Hilarisch hoe dit topic (al 4 jaar oud!) elke keer weer boven weet te drijven, dat is die slome Titanic toch mooi nooit gelukt .

En dat de 'slechtste film ooit' toch zo'n 1,8 miljard dollar heeft opgebracht.

Ach joh, blijkbaar heeft niemand ooit Glen or Glenda gezien...

veron35
Die wil ik ook nog graag een keer zien. Lijkt me verschikkelijk slecht.

Couch Potato
Titanic slechtste film ooit ? Niet akkoord, ik heb er van genoten, ok, alles is flink overdreven, maar ik vond het een leuke film.

Ik vind Himmel über Berlin zowat de grootste draak allertijden, sorry hoor!

Nauw niet de slechtste, de zinkende boot was erg mooi gemaakt.

veron35
1. Titanic 5* Beste film ooit
2. A.I. 4,5*
6. Batman and Robin 2*
8. Battlefield Earth 3.5*
9. Eyes Wide Shut 5*
10. Highlander 2 3,5*

Dit gaf ik voor deze films.

Toplijsten zijn zulke onzin. Ik zag gister toevallig de muziek toplijst aller tijden uit Rolling Stone magazine. Blijkt Queen er niet eens in te staan. Wat is zo'n lijst dan nog waard, vraag ik me af.

Belachelijke topic, misschien niet iemands genre of iets dergelijks,

maar er is natuurlijk veel slechter gemaakt!

Pastichio Rocker
Titanic is geen slechte film. De special effects zijn bv magnifiek. Het zoetsappige zwijmelverhaal is niet mijn ding, maar om de film daarom gelijk slecht te noemen... Wel overgewaardeerd. 13 Oscars zijn niet verdiend mijns inziens.

Haha, wat is dit voor triest topic Simpelweg geweldig die film!

Kijk naar de eerste post en je ziet waar de titel vandaan komt.

Aha Niet serieus te nemen dus. Zelfs Eyes Wide Shut staat erin...

Freud schreef:

Denk aan het milieu, recycleer uw berichten

Adrenal
Dit is nu toch echt niet serieus te nemen...
Waar staat Plan 9 from outer space?

Zavo schreef:
Nou ja, volgens een poll van de BBC dan.
De top 10 van slechtste films:
1. Titanic (terecht natuurlijk)
2. A.I.
3. Pearl Harbor
4. Vanilla Sky
5. Blair Witch project (onterecht)
6. Batman and Robin
7. The Avengers
8. Battlefield Earth
9. Eyes Wide Shut (onbegrijpelijk dat dit meesterwerk in deze lijst staat)
10. Highlander 2

De enige film die er overduidelijk terecht in staat is juist The Blair Witch Project.

Battlefield Earth mag van mij naar nr. 1.

En travolta maar zeggen dat het een cultfilm is

Titanic is zeeeeeeeker niet de stomste film ooit.. weet je wel niet hoeveel mensen hem mooi vinden! en dat is gewoon in, om te zeggend at hij stom is. Maar het is toch een stuk geschiedenis? en hoe stom je dat nou ook vind het is echt waar. Het is gebeurd. Je kan er niets meer aan veranderen. En dat Cameron er een film van maakte, was toen een topper. Want, een verboden liefde en een zinkend schip is een enorme kraskraker! en als het dan ook nog echt gebeurd is... Nouja, het verhaal is heel mooi, mooi in elkaar gezet, 11 oscars! ELF! (erg terecht natuurlijk) Nou, dan is dat toch geen slechte film?? Ik ken slechtere! En als het niet in was geweest om de Titanic stom te vinden, stond de Titanic daar zéker niet! (Hoop ik ) nouja, het is wel duidelijk ik vind de film erg goed. Commentaar

combi
kijk even naar de eerste pagina van dit topic @titanicsuperfan

Adrenal
Titanicsuperfan! schreef:
het is wel duidelijk ik vind de film erg goed.

Understatement of the year?

606
nee titanic is niet de slechtste film
er zijn veeeeel meeeer slectere films absuluut.

het is erg mooi gemaakt en sleurt je mee met de emotie

Braveheart was nog net iets slechter inderdaad.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:56 uur

geplaatst: vandaag om 21:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.