menu

Film / Toplijsten en favorieten / Titanic slechtste film ooit?

zoeken in:
Nou ja, volgens een poll van de BBC dan.
De top 10 van slechtste films:
1. Titanic (terecht natuurlijk)
2. A.I.
3. Pearl Harbor
4. Vanilla Sky
5. Blair Witch project (onterecht)
6. Batman and Robin
7. The Avengers
8. Battlefield Earth
9. Eyes Wide Shut (onbegrijpelijk dat dit meesterwerk in deze lijst staat)
10. Highlander 2

Ik vind A.I. en Eyes Wide Shut echt hele goede films. Misschien worden ze (nog) niet begrepen. Blair Witch Project mag er wel in vind ik

Brooklyn schreef:

Blair Witch Project mag er wel in vind ik

Van mij ook. Baggerfilm.

Vanilla Sky? Eyes Wide Shut? De rest is naar mijn mening idd slecht

Titanic op nummer 1. ONVOORSTELBAAR. Zo'n topfilm hoort in de Top100 te staan. De sfeer, het realisme van zo'n zinkend schip.

Ik vind Titanic er ook absoluut niet in thuishoren. Erg mooie en knapgemaakte film. Een vrouw op 103- jarige leeftijd die terugblikt naar haar grote jeugdliefde op de legendarische Titanic. Is toch gewoon een geweldig gegeven. Waarschijnlijk raakt het over een paar jaar wel weer in de mode om deze film goed te gaan vinden. Ik ben trouwens benieuwd welke film dan op 1. staat bij dezelfde ondervraagden.

Inderdaad. Titanic geeft heel realistisch weer hoe de gigant is gezonken. Van mij mocht dat romantische verhaal wel iets minder, maar na Das Boot en It, heeft deze film de meeste indruk op mij gemaakt.

Wat een bagger poll. Stemmingmakerij.

Inderdaad stemmingmakerij. Misschien dat het eigenlijk een poll is van "meest overschatte film", daar kan ik me nog iets bij voorstellen.

Stephan schreef:

Wat een bagger poll. Stemmingmakerij.

Je moet je zo'n lijst ook niet al te serieus nemen, maar het is altijd wel leuk om te zien wat er uit komt. En leuk om te zien dat alle Titanic-fans meteen beledigd zijn.

Moviestar
Ik kan het best begrijpen want bij Titanic wordt het alleen de laatste 20 min ofzo pas spannend en goed verder is het echt een bagger film.

FisherKing
't is TE lang wachten op die ijsberg, maar daarna heb je geluk, want dan is ie bijna afgelopen.

waarom zou het stemmingmakerij zijn? Gewoon een poll waarin mensen de slechtste film mochten noemen.

Ik zie niet in waarom het een bagger poll zou zijn.

Daarbij is het Johnathan Ross die de poll gestart heeft. En Ross is cool

Ik ga ook met Stephan mee. Ongeveer de helft is idd echt slecht, maar kom op mensen: Titanic, Vanilla Sky (ook al is het gejat) en Eyes Wide Shut kan ik niet bepaald 'slecht' noemen...

Zo'n poll is echt onzin natuurlijk. Die mensen die gestemd hebben hebben nog nooit echt slechte films gezien. Kijk maar even in de flop 100 hier en in de bottom 100 op IMDb. Daar staan denk ik maar 3 van die films in (batman & robin, battlefield en the avengers). De rest van die films hebben volgens mij allemaal redelijke cijfers. En men mocht zeker alleen maar uit een geselecteerd lijstje films kiezen?

Moviestar
FisherKing schreef:

't is TE lang wachten op die ijsberg, maar daarna heb je geluk, want dan is ie bijna afgelopen.

Hahaha ja inderdaad zo dacht ik ook!

Hobbes schreef:

Daarbij is het Johnathan Ross die de poll gestart heeft. En Ross is cool

Vind ik ook.

BoordAppel schreef:

En men mocht zeker alleen maar uit een geselecteerd lijstje films kiezen?

je mocht zélf uitkiezen. Sterker nog, iedereen mocht meedoen. Ik heb zelf ook meegedaan (op batman and robin gestemd) met de clever tagline 'If I can't call this a crime towards humanity, we might as well abolish the phrase."

helaas niet genoemd

Ik snap trouwens niet waarom iedereen zich plots zo druk maakt? dit is gewoon een TV-poll waarin het om de dingen ging die men er bij zei (en voornamelijk hoe Ross ze bracht). Ook ik ben het niet eens met de lijst (A.I. staat bij mij op 4,5 ster) maar ik heb me slap gelachen om de dingen die mensen zeiden. Hell is just a word, until you've seen this one

Het is maar televisie mensen

tovenaar
Eyes Wide Shut?!?!? Wááát? Wat een kanariedrol die kerel!

relax dude, there's a beverage here

trouwens, dit zijn niet Ross' stemmen he...merendeel van de films vind hij zelf érg goed.

tovenaar
Ow excuses hehe. Nothing is fucked here... nothing is fucked!

Hobbes schreef:

Het is maar televisie mensen

Het is dus meer een geintje dan een serieuze poll? Ja, dan is t wel grappig

tuurlijk. Het was echt niet de bedoeling om een serieus wetenschappelijk onderzoek te houden. 't gaat om de humor, net zoals de rest van het programma.

Blijkt wel dat je het programma gezien moet hebben anders komt de poll raar over

kos
Ook leuk dat ie H.J. Osment steevast Haley I see dead people Osment blijft noemen en Michael Caine, Michael God Bless you Sir Caine

Titanic is een superfilm!

Zei hij in een onzintopic wat al 2,5 jaar dicht was

ik vond titanic en eyes wide shut wel ok..en vanilla sky een meesterwerk

van AI heb ik alleen het einde gezien en ik vond het echt niks..:Z

maar tis in ieder geval een rare lijst

Je kon zeker alleen kiezen op bekende films..
zo kan ik het ook.

Totale onzin dus.

Whaha, dit is natuurlijk belachelijk. Denk dat die BBC bezoekers toch is wat vaker film moeten gaan kijken want Titanic als slechtste film ooit?

Kom op zeg, dit kun je totaal niet serieus nemen. Heerlijke film.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:33 uur

geplaatst: vandaag om 15:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.