- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Grappige dikzakken
Grappige dikzakken

AGE-411
-
- 10191 berichten
- 706 stemmen
En bovendien zien sommige er nep uit.

moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Als mensen hier nou niet meteen alles als een belediging zouden zien of overal een punt van willen maken kan dit gewoon een vrolijk topic worden. Dikzakken/dikkerdjes in films/series zijn over het algemeen gewoon erg grappig vind ik en zelfs onmisbaar soms. Ze zorgen een beetje voor tegenwicht van de anorexia-actrices en sixpack-saaierds. hier

Elineloves
-
- 24024 berichten
- 3580 stemmen
Als mensen hier nou niet meteen alles als een belediging zouden zien of overal een punt van willen maken kan dit gewoon een vrolijk topic worden. Dikzakken/dikkerdjes in films/series zijn over het algemeen gewoon erg grappig vind ik en zelfs onmisbaar soms. Ze zorgen een beetje voor tegenwicht van de anorexia-actrices en sixpack-saaierds. hier
Misschien handig om zoiets in je openingspost te vermelden, dat er wel 'regels' aan verbonden zijn, anders krijg je altijd van die 'grappige mensen' die met beledigende termen komen.

Elineloves
-
- 24024 berichten
- 3580 stemmen
GRAPPIG Jordy. Of vind jij ze serieus leuk?
Jensen tot daar aan toe..

Mug
-
- 13949 berichten
- 5968 stemmen
Ik zie meer typetjes dan echte acteurs (zie beginregel van de openingspost, zielige bijdragen alweer) langskomen. Wat ook maar aangeeft dat 'de dikte' vaak gebruikt wordt als humor-stijlmiddel.
Vreemd dat John Candy nog niet is genoemd (en gelukkig wel, maar echt pas na vele posts, Oliver Hardy). En Charles Laughton heeft ook humoristische charme.

Madecineman (moderator films)
-
- 7481 berichten
- 1681 stemmen
Enkele off-topic berichten verwijderd.

ToNe
-
- 2865 berichten
- 2336 stemmen
Sammo Hung legt zijn postuur in z'n films er altijd dik op (hij is altijd de grappige 'Fatty' of 'Fatso') maar hij is daarnaast behoorlijk dynamische en atletisch. Eén van mijn favorieten.