• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.962 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.997 acteurs
  • 198.988 gebruikers
  • 9.370.978 stemmen

Het grote "smakelijk eten" topic

zoeken in:

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2534 stemmen

Dan moet je geel ook niet proberen, dat is ook zo'n ramp. Groen is het minste, maar geel staat ook niet ver vandaan. Ik snap niet waarom het zo populair is en superbekend (sponsor voor stuntrijders, etc.)...

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Het is wel een kwestie van wennen denk ik, tegen het einde van dat blik vond ik het al beter gaan.

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

Dat spul smaakt echt naar shampoo ja, dat zeg ik al jaren.

Mescaline

• 7089 berichten
  • 3220 stemmen

Vind monster niet zo geweldig, als ik het al drink heb ik liever de gewone red bull.

Fortune

• 4312 berichten
  • 2769 stemmen

Volgens mij kan je beter een blik benzine leegdrinken dan een blik monster.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Man, man, man... dat kan smaken.

(afbeelding)

LimeLou

• 2048 berichten
  • 777 stemmen

Damn I like!

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Is bij jullie toch meer eeuw van de friet?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Juist.

Brix

• 19675 berichten
  • 5113 stemmen

Braaf geweest ...Sint en Pietjes...calorietjes...

(afbeelding)

Géén mandarijntjes erbij ?

LimeLou

• 2048 berichten
  • 777 stemmen

....Ik zie ook geen taaitaai

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Die munten blijven meesterlijk, vond het vroeger altijd zonde om ze op te eten, omdat ik dacht dat het echt geld was

Brix

• 19675 berichten
  • 5113 stemmen

@Limelou: Taaitaai lust ik ook niet

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2534 stemmen

Lekker, man.

Ik heb maar een kleine juttenzakje van de Sint (nouja, werk eigenlijk) gekregen met een kleine chocolade letter en een klein zakje Bolletje pepernoten...

Ik had liever een briefje van 50 euro gezien, maarja... dat ben ik weer he.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2534 stemmen

Ouders zijn al sinds gisteren richting Praag vertrokken, voor enkele dagen. Mijn eten bestaat dus uit wat vleeswaren (rosbief en kipfilet), huzaren- en aardappelsalade, jong belegen kaasplakken, smeerkaas en enkele blikjes knakworst, bakjes good noodles en een blikje smac.

Voor werk is het gewoon tussendoor eten (bij de AH of de McDonald's). Zaterdagavond wordt het hot spare ribbs met stokbrood en kruidenboter bestellen. En als drinken is het gewoon 7UP, Fanta en Coca-Cola en wat energie dranken zoals Bullit en Red Bull.

Opzich is dit best wel prima, voor enkele dagen dan, het moet absoluut geen weken worden.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

Pfff, het was weer een zwaar maar lekker Kerstdiner. Fazant stond dit jaar op het menu. Goed wijntje erbij en smullen maar. Nu ben ik aan het bijkomen met de familie. Wie heeft er nog meer een ouderwets diner gehad? Ben wel benieuwd eigenlijk!

Verder fijne Kerstdagen gewenst aan iedereen uiteraard!

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2534 stemmen

Laatste 2 weken bestond mijn eten bijna uit de MacDonald's... Altijd menu's en 1 tot 2 losse broodjes erbij... Dit was zo'n beetje mijn Kerstdiner...

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

Word het dan niet eens tijd om of te leren koken of om jezelf uit te nodigen bij andermans Kerstdiner?

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2534 stemmen

Qua koken red ik het wel. Ik zal wel de instructies op de verpakking letten. Het is niet dat ik elke dag thuis rondhang en zit te nietsen. Ik werk ook vaak van 9 tot 7, dan staat de eten al klaar.

Ik had vandaag nog een Kerstdiner gehad met rollade en kalkoen. De MacDonald's en shoarma-etentjes waren puur warme maaltijden tijdens het werken.

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4893 stemmen

McDonald's is lekker, maar ik noem dat geen maaltijd.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2534 stemmen

Het is warm en lekker, voldoende voor mij. Daarnaast heb ik maar 30 minuten pauze en de Mac is erg vlakbij... Ik heb ook niet erg veel opties dan de Chinees (wat absoluut niet in 30 minuten kan), Burger King, een snackbar of een bakkerij (geen favoriet onder '6 uur eten').

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Veel mensen hebben maar 30 minuten pauze. Ik ook en ik kan makkelijk gezond eten in 30 minuten. Je kunt natuurlijk ook gewoon zelf wat maken en meenemen, dat doen zoveel mensen. Ik snap niet dat jij jezelf zo vrijwillig in de vernieling kan werken door altijd maar non-food te eten.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2534 stemmen

Er spelen bepaalde factoren een rol tot normaal eten in 30 minuten. Als voorbeeld hebben bedrijven en andere soorten filialen een fatsoenlijke keuken/eetzaal, met magnetron, warme soep en frituren e.d. Dit heb ik echter niet (met een keuken waar er een kapotte senseo apparaat staat en een gootsteen kan ik niets maken). Ik kan natuurlijk wat thuis meenemen, maar om nou een broodje beleg om 18:00 te eten en niets warms zie ik (en de meeste) niet zitten.

Er is bij mij geen sprake van vernieling (van de lichaam, neem ik aan), want zoals enkele keren bij oudere berichten gezegd 'kom ik niet bij'. Ik moet natuurlijk geen weken volhouden met elke dag de Mac, maar hier gaat het om een periode van 2 weken met zo'n 6 - 8 keer geloof ik.

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Onze keuken op het werk bestaat ook niet uit meer dan een koelkast, een koffieautomaat, een waterkoker en een broodrooster. We hebben geen kantine, dus ik eet meestal achter mijn bureau of onderweg. Toch eet ik gezond. Bovendien is het aankomen in gewicht niet het enige signaal waaruit blijkt dat je ongezond leeft. Wanneer heb je voor het laatst je bloed laten onderzoeken? Hoe staat het met je cholesterolgehalte. Krijg je genoeg voedingsstoffen (ijzer, calcium, vitamines enz) binnen?

Als ik je berichten hier lees sta ik echt versteld van je eetgewoontes. Zelden iemand gehoord die zoveel rommel naar binnen werkt als jij.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2534 stemmen

Geen enkele tests gedaan. Qua eten let ik niet zozeer op wat ik eet of drink. Heel af en toe wat fruit of een fruitdrink, maar om nou elke dag groente, sojabonen en al dat ander soort ben ik niet van.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2534 stemmen

Lekker gegeten tijdens Kerst en Oud en Nieuw. Uiteraard kon ik het niet laten om tijdens de late uren naar de Burger King te gaan om even wat te eten.

Vandaag nog lekker lamsvlees met wit rijst en aardappelen gegeten en zit nu aan een warme chocomel, poffertjes en pannenkoeken.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2534 stemmen

Vandaag voor het eerst naar de Ikea om uitgebreid te eten. Ik ben al vaker geweest, maar dan is het gewoon voor een hotdog en een cola'tje. Dit keer ging ik voor de open buffet. Voor minder dan 10 euro had ik 2 bekers cola gedronken en een kipsaté en frietschotel genomen. Het beviel zeker goed en zal daar vaker gebruik van maken in de toekomst.

Perfectly clear

• 283 berichten
  • 18 stemmen

Sushi in de nacht is lekker, een Kwekkeboom kroket uit de frituur is ook super

Maar zelf koken is lastig, het heerlijkste is gewoon erg simpel, een goede grote biefstuk, wat (erg) veel champions, en stokbrood, heerlijk

Als ik visite heb, dan maak ik de laatste keren, Argentijnse Beef Chimichurri, het komt gewoon uit een wereldgerecht zakje, maar zo lekker, dat maakt mij een redelijke kok, thanx Knorr

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2534 stemmen

Vele Unox inkoop gedaan. Afgelopen dagen van alles en nog wat van Unox gegeten; knakworst (met pistoleten, ketchup en mosterd), stevig Unox soep (erwt-, bruine bonen- en tomatensoep) en uiteraard smac. De schuur staat vol met meer blikken voor de koude dagen.

Het gehele januari en de helft van februari vaak naar de KFC, Burger King en de MacDonald's (tijdens het klussen genoeg pauzes van enkele uren tussen 2 klusjes, dus met het hele ploeg even junkfood naar binnen werken). En enkele dagen geleden Spare Rib Express besteld na een hele dag niets te hebben gegeten. Bij de MacDonald's is het meestal de euroknallers wat ik neem en de nieuwe Holland Delux, best een lekker broodje. Bij de Burger King is het gewoon een King deal menu van 2 of 3 euro en dan nog een losse chicken wrap. Bij de KFC had ik bonnen waar ik een Zinger menu + een Zinger broodje en een snackbox (keuze uit stripes en wings en nog een zakje friet erbij). En laatst nog een crispy burger voor 1,50 ook maar genomen. Dus de afgelopen weken was het tientallen euro's aan junkfood uitgeven.

Inmiddels even 2 dagen gewoon thuis eten of wat van de AH kopen, niet dat het gezonder is, pizza's en loempia's vallen daar niet onder, maar 'gezond eten' vind ik niet zo lekker en vind het maar onzin...

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Dat valt wel te zien ja

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.