- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote "smakelijk eten" topic
Het grote "smakelijk eten" topic
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Wordt geen sushi vandaag. Helaas. Weet nog niet wat het alternatief wordt. Heb echt zin in iets lekkers, maar geen zin om te koken. Dilemma, dilemma 
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Haha, ik zei dat ik zin had in iets lekkers. McDonalds vind ik wel lekker, maar ik heb zin in ECHT lekker eten. (Maar geen zin om te koken).
Ik heb net vast gegeten: knoflookgamba's. Moest ze natuurlijk wel even bakken, maar is in 10 minuutjes klaar, dus dat was niet zo veel werk. Wel errúg lekker. Voor straks heb ik nog liggen: Een focaccia met olijven en tomaat erin (en heb zwarte olijven-tapenade om erop te smeren).
Ik heb ook nog gerookte zalm met mosterd dille dressing en een kant en klaar vispannetje (nog nooit op) uit de vriezer van de EMTE. Alleen ff 20 minuutjes in de oven en klaar. Ben benieuwd.
Als ik dan nog honger heb, heb ik nog blokjes kaas en honingmosterd, nog boterhammen en tonijn uit blik en mayo en nog 1 gekookt eitje.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2534 stemmen
Vandaag geen trek in wat m'n ouders hebben gemaakt. Dus heb een bord met wit rijst genomen en dan heb ik nog een blikje tonijn opengemaakt en bovenop de rijst gemikt. En dan nog een beetje hete saus over de tonijn en klaar. Best wel lekker.
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
rijst met tonijn.... die combinatie heb ik nog niet gemaakt.
Als ik heb getraind, dan maak ik altijd een bord met spaghetti/macaroni met tonijn. Of rijst met kip
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2534 stemmen
Als je into-the uitproberen bent, zou ik het je aanraden om eens te doen. Een keertje als je weinig in huis hebt of geen zin om uitgebreid te koken. Simpel en makkelijk. En aangezien je traint met een schema, kan je het wel hebben.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2534 stemmen
Laatste tijd veel aan de energydrink (Red Bull, Blue Bastard en Bullit), daarnaast drink ik ook veel Fanta en Pepsi.
Ik wil dat even een tikkie veranderen door wat meer vruchtendrank te kopen, zoals CoolBest; heerlijk en gezond. Alleen best duur. Of Hero Fruitontbijt. Altijd lekker, met stukjes fruit in. Nadeel is dat ze soms tussen je tanden zitten en dat is niet geweldig tijdens je werk. Oplossing: spiegeltje en tandenstoker bij.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2534 stemmen
Lekker als tussendoor is altijd Cup-a-Soup. Vooral nu het kouder aan het worden is, komen de warme maaltijden en dranken beter aan bod. Gewoon een lekkere kopje Cup-a-Soup met wat brood erbij, het liefst krokante stokbrood.
Als kleinigheden zijn zelfgemaakte broodjes altijd lekker. Broodje jam, pindakaas, vleeswaren, oude kaas of smeerkaas... En dan nog een kopje warme chocolade-melk en je bent er helemaal.
ibendb
-
- 5036 berichten
- 3213 stemmen
De laatste tijd eet ik niet speciaals of zo. 's Middags gewoon wat op school gegeven wordt en in het weekend kookt mama soms, en 's avonds eet in gewoon brood. Niets speciaals dus.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4893 stemmen
Lekkere carpaccio, lekker stukje vlees, vis, garnalen, gamba's, salade's, lekker wijntje, whiskey'tje erbij... er is zoveel lekkers.
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
M'n moeder zet net een lekker glas optimel neer voor me. Ik drink hem lekker leeg (hmmm citroen smaak) en vraag om nog een glaasje, waarnaar mijn moeder komt aanzetten met het melkpak en ik nu dus even mijn vinger in mijn keel moet gaan steken 
zyntex
-
- 139 berichten
- 1312 stemmen
M'n moeder zet net een lekker glas optimel neer voor me. Ik drink hem lekker leeg (hmmm citroen smaak) en vraag om nog een glaasje, waarnaar mijn moeder komt aanzetten met het melkpak en ik nu dus even mijn vinger in mijn keel moet gaan steken
Wat?
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2534 stemmen
Laatste tijd niet echt iets nieuws gegeten.
Vorig week 3x naar de MacDonald's geweest en 1 maal de Burger King (vandaag dit weer). Qua avondeten gewoon thuis, de junkfood is gewoon als tussendoor tijdens werk. Of anders broodjes boterhamworst, cervelaat of gewoon kaas. Anders aardbeien jam of pindakaas. Alles uiteraard met boter.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2534 stemmen
Nou, het is wel een aantal maanden geleden, maar ik begin de Vanille Coke toch wel te missen. De AH, C1000, Super de Boer, Digros, Jumbo en Lidl verkopen het volgens mij niet, dus dan maar een keertje naar zo'n Night-Mart shop gaan. En dan neem ik meteen wat Mountain Dew mee.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2534 stemmen
Er zijn nu lekkere aanbiedingen bij de Lidl. Die komen om de zoveel tijd met gerechten en snacks van andere landen. Dit keer over Engeland.
Dus wat te snacken gekocht (chocolade cake en boterkoekjes) en dan nog fish & chips en potato chips. Best lekker hoor. Nu nog alleen een keer Engelse ontbijt proberen.
Brix
-
- 19675 berichten
- 5113 stemmen
Ik wil absoluut geen reclame voor Lidl, of welke andere zaak dan ook maken.
Maar als je, zoals ik, liefhebber van walnoten bent , dan moet je die van Lidl eens proberen.
Het zijn noten uit Frankrijk, 'Noix de Grenoble'.
Twee jaar lang waren ze niet meer te krijgen, en de vervangende walnoten waren niet te vr....
Gelukkig nu weer terug, en geloof me betere bestaan er niet, tenzij je ze zelf vers van de bomen gaat halen misschien.
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Nou, het is wel een aantal maanden geleden, maar ik begin de Vanille Coke toch wel te missen. De AH, C1000, Super de Boer, Digros, Jumbo en Lidl verkopen het volgens mij niet, dus dan maar een keertje naar zo'n Night-Mart shop gaan. En dan neem ik meteen wat Mountain Dew mee.
Voor Vanille coke moet je naar duitsland. Wat is een Night-Mart shop en is dat in NL?
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2534 stemmen
Een van-alles-en-nog-wat winkel die tot in de late uren open is. Vaak zijn er dingen te koop die je niet bij de supermarkt kan vinden, maar daar is alles ook duurder.
Ze zijn inderdaad in Nederland. Ik weet niet precies waar, maar er zullen ongetwijfeld een aantal in elke grote stad te vinden zijn.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2534 stemmen
Sinds een aantal dagen zijn mijn ouders terug van Dubai en hebben wat meegenomen. Dit doen ze altijd als ze in het buitenland zijn, dan nemen ze plaatselijke snoep en/of frisdrank mee die je hier moeilijk tot niet kan kopen. In dit geval hebben ze kilo's aan flesjes en blikjes Canada Dry, Mirinda en ander soort fruitdranken meegenomen. Een supergroot verschil is het niet in vergelijking met Fanta van hier, maar Mirinda (granaatappel-, appel- en sinaasappelsmaak) is zoeter. Mirinda Orange blijft ook mijn favoriet onder de vele merken. Canada Dry is makkelijk te verkrijgen hier, alleen niet in supermarkten, maar de Night-Mart's. De Canada Dry die ik heb is orange flavoured, echt superlekker.

Qua eten weer eens iets nieuws. Dr. Oetker Pizza Culinaria, dit is de 2de keer dat ik ze eet. De normale pizza's blijven lekkerder, maar dit is ook weer lekker verwend eten.

Turks en Grieks gegeten.
Fortune
-
- 4312 berichten
- 2769 stemmen
Je mag toch niks van vloeibare substantie meenemen in een vliegtuig?
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Wel in je koffer die in het ruim gaat. Niet in je handbagage inderdaad.
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Qua eten weer eens iets nieuws. Dr. Oetker Pizza Culinaria, dit is de 2de keer dat ik ze eet. De normale pizza's blijven lekkerder, maar dit is ook weer lekker verwend eten.
(afbeelding)
Turks en Grieks gegeten.
Nederlandse is ook erg lekker. Alleen de Amerikaanse heb ik nog nooit gehad.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2534 stemmen
Die 2 andere ken ik niet. Binnenkort een keertje proberen.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik weet niet hoe het komt, maar sinds ik uit het ziekenhuis ben, drink ik elke dag met veel smaak een halve liter fris tomatensap. En dat terwijl het dertig jaar geleden is dat ik het nog eens gedronken heb. Raar eigenlijk... 
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2534 stemmen
Laatste tijd de Monster energy drink aan het testen, even kijken welke kleur het allerlekkerste is.

* Groen = vies

* Geel = ook vies

* Oranje = nog wel te drinken

* Blauw moet ik nog proeven.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Groen is inderdaad vies, soort mix van goedkope energy drink en zeep.