• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.975 films
  • 12.270 series
  • 34.074 seizoenen
  • 649.094 acteurs
  • 199.243 gebruikers
  • 9.388.096 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Wouter

• 18720 berichten
  • 3085 stemmen

Nu al 2 punten voor. .

Nu al twee punten?! Nou, nou.....

jester

• 809 berichten
  • 1253 stemmen

Nederland loot Schotland in de play off voor het EK in Spanje. Het lijkt me sterk dat hier niet gewerkt is met koude en warme balletjes: geen van de zogenaamde toplanden (Spanje, Turkije, Nederland, Rusland) heeft elkaar geloot.

kos

• 46710 berichten
  • 8867 stemmen

Niet zeiken, prima loting

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Leuke complottheorieën zijn dat altijd, maar Spanje heeft toch wel een lastige loting, Noorwegen en eerst thuis. Voor een voetballende ploeg als Spanje lastig te spelen tegen zo'n ultradefensief spelende ploeg. Het EK is trouwens in Portugal...

Voor Nederland in ieder geval een zeer goede loting, als ze het nu nog niet halen zijn ze gewoon te slecht.

Wouter

• 18720 berichten
  • 3085 stemmen

Hoorde al een theorie over koude en warme balletjes.....

jester

• 809 berichten
  • 1253 stemmen

Inderdaad, het EK is in Portugal, slip of the mind zullen we maar zeggen .

Uiteraard ben ik blij met de loting (al ligt onderschatting weer op de loer), maar ik het lijtk me sterk dat ze zulke commerciële belangen willen laten afhangen van toeval. Ze zitten in Portugal echt niet te wachten op Letland. En er moest inderdaad een "sterk" land tegen Noorwegen, en die pech had Sapnje. Het zou me trouwens verbazen wanneer Spanje dat niet zou halen.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Ik geloof er niet in, want ze hebben een paar weken geleden besloten een open loting (zonder plaatsing) te houden. Toen wisten ze al 90% zeker dat Spanje tweede zou worden (want de kans dat Griekenland thuis van Noord-Ierland zou verliezen lijkt me vrij klein), dus waarom dan niet al kiezen voor een geplaatste loting?

jester

• 809 berichten
  • 1253 stemmen

Om met Mel Gibson (Conspiracy Theorie) te spreken: dat hebben ze natuurlijk gedaan om te voorkomen dat ze er van beschuldigd zouden worden alleen belangen van de rijke landen te behartigen.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Zou kunnen.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Nederland heeft geluk, want België mag met 16 punten gewoon thuis blijven. In alle andere reeksen was men daarmee geplaatst of toch minstens naar de herkansingen. Dan nu maar supporteren voor Nederland zeker???

kos

• 46710 berichten
  • 8867 stemmen

Tegen Estland en Andorra alleen heb je al 12 punten

Zo fantastisch is 16 punten niet.

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

Vind het voor het eerst jammer dat België de eindronde niet haalt. Ik had graag onze jongens (Sonck, Soetaars en van Damme) aan het werk gezien.

(je raad het al; ik ben Ajax supporter )

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Ik had het ook wel leuk gevonden als Belgie erbij was geweest. Dat van die 16 punten slaat nergens, dat ligt natuurlijk helemaal aan de sterkte van de tegenstanders.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Ik ben helemaal niet chauvenistisch maar iedereen die de match Bulgarije-België gezien heeft (2-2) heeft de fout gezien van de 'beste' scheidsrechter ter wereld, n.l. de kale Italiaan Collina.

In de laatste minuten werd een zuivere strafschop ontnomen door een zware fout op Mpenza. En dan kun je zeggen iedere scheids faalt wel eens, maar als je bekijkt dat daar een kwalificatie van afhangt dan is het om met je hoofd tegen de muren te lopen. Enfin gedane zaken nemen geen keer en niet getreurd wat betreft Nederland. Als ze met deze ploeg een klein beetje meer in teamverband spelen en ietsje minder als vedetten, geloof me vrij, dan kunnen ze zich makkelijk plaatsen tegenover Schotland. Dit mag geen probleem zijn...

kos

• 46710 berichten
  • 8867 stemmen

Vanavond is het zover.

(/me is zenuwachtig.)

2de Ronde, Here we Come!

(afbeelding)

stinissen (crew films & series)

• 23489 berichten
  • 77005 stemmen

kos schreef:

Vanavond is het zover.

(/me is zenuwachtig.)

2de Ronde, Here we Come!

(afbeelding)

Ik hoop dat ze winnen maar ik zie het zwaar in mijn prognose is 1-3 ik hoop dat ik het mis heb. Alleen Utrecht en Feyenoord verder in de Uefa Cup jammer genoeg ( jammer dat er dan nog maar twee Nederlandse teams inzitten), nogmaals ik hoop dat ik het mis heb want kwa team is Nec beter als Feyenoord alleen is het jammer dat zij de zwaarste loting hebben.

kos

• 46710 berichten
  • 8867 stemmen

Achteraf gezien valt de loting nog wel mee. Ik vond Wisla in de heenwedstrijd niet al te best. NEC kreeg 3 of 4 enorm grote kansen in de beginfase.

Ik hoop alleen niet dat ze in uitwedstrijden veel sterker zijn, dat zie je wel vaker bij dat soort ploegen.

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

stinissen schreef:

[ Alleen Utrecht en Feyenoord verder in de Uefa Cup

F'noord door... moet ik eerst nog zien gebeuren...

• 23489 berichten
  • 77005 stemmen

Agony schreef:

(quote)
F'noord door... moet ik eerst nog zien gebeuren...
We zullen zien alleen jammer dat we zo weinig punten halen met het oof op de Europese lijst.

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

kos schreef:

Vanavond is het zover.

(/me is zenuwachtig.)

2de Ronde, Here we Come!

(afbeelding)

Good luck! Hoop dat NEC het goed doet.

(Leuke smiley trouwens! Hebben ze die ook van Ajax?)

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Leuke smiley ja!

Ik denk en hoop dat 3 clubs doorkomen, alleen NAC niet. Succes Kos! (en de andere NEC-fans)

kos

• 46710 berichten
  • 8867 stemmen

Agony schreef:

[(Leuke smiley trouwens! Hebben ze die ook van Ajax?)

Geen idee.

Wel deze

(afbeelding)

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ik las net op de teletekst van L1 dat bij de grensovergang bij Gennep in een supportersbus van Wisla wapens zijn gevonden. Het betreft hier onder andere: bijlen, wurgtouw, messen, stalen buizen. Lekker!

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Een mens mag zich toch beschermen tegen loslopende Nederlanders zeker???

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Ik hoor t Ten Napel al zeggen:

De messen zijn geslepen...

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Yep, en voetbal is oorlog...

kos

• 46710 berichten
  • 8867 stemmen

Wat een kutscheids zeg

(afbeelding)

Grrrr...

• 23489 berichten
  • 77005 stemmen

Wat ik dacht is uit gekomen.... jammer genoeg NEC onnodig uit de uefa cup door een heel slechte scheids en het provoceren van de nare tegenstander, de rode kaart van Hersie was het keerpunt van de wedstrijd die had namelijk nooit gegeven moeten worden.... wat Feyenoord betreft die spelen morgen armoedig gelijk maar gaan wel door.

T.O.

• 2422 berichten
  • 2800 stemmen

Erg jammer, ik had nog zo'n goede hoop na die mooie 1-0

Weer typisch voor NEC om dan maar zoveel mogelijk rode kaarten te vergaren

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Maar vandaag gaan de drie punten (onterecht) naar Nijmegen. Een briljante keeper...9 man voor de pot hangen en Dennis de Nooijer.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.