• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.968 films
  • 12.270 series
  • 34.074 seizoenen
  • 649.089 acteurs
  • 199.243 gebruikers
  • 9.388.028 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Nick Kang

• 973 berichten
  • 488 stemmen

Die edgar davids moet zich gewoon schamen met zijn zogenaamde 'vechtersgedrag'. Zit iedereen te vertellen dat Davids juist goed was. Hij had veel te veel bal verlies en onzinnige passes, en dan maakt hij overtredingen die nergens op slaan. De overtredingen zagen er wel erger uit dan dat het eigenlijk was, maar daar houd de arbitrage natuurlijk geen rekening mee. Ik hoop dat de laatste interland actie is voor een hoop spelers. Het is gewoon om te schamen.

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Alle ballen op Arjen Robben, misschien komt dan alles nog wel goed. Sjezus wat kan die gast voetballen...

Wouter

• 18720 berichten
  • 3085 stemmen

uh henk... Dit is Copy Past uit het stukje van Johan Derksen wat op www.vi.nl staat...

Van voor de wedstrijden tegen Oostenrijk en Tjechie. En da's te zien ook.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Ik dacht al, wat heeft Henk ineens z'n schrijfstijl verbeterd.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

die dartberichten mochten inderdaad wel hier...

NERD

• 1722 berichten
  • 1434 stemmen

Zal Henk waarschijnlijk expres hebben gequote, alleen vergeten een bron er onder te zetten......

Neem niet aan dat Henk opzettelijk een stukje van VI kopieert en dan als zijne naar voren wilt brengen.

stinissen (crew films & series)

• 23489 berichten
  • 77005 stemmen

NERD schreef:

Zal Henk waarschijnlijk expres hebben gequote, alleen vergeten een bron er onder te zetten......

Neem niet aan dat Henk opzettelijk een stukje van VI kopieert en dan als zijne naar voren wilt brengen.

Precies

• 23489 berichten
  • 77005 stemmen

stinissen schreef:

(quote)
Nee hij was met alle drie de doelpunten betrokken zijn man die hij moest dekken scoorde tegen Nederland en ja hij scoorde tegen oostenrijk , ja oostenrijk nou nou maar wat als het er op aan komt dan verschuilt meneer zich op het middenveld met frivole pasjes hij speelt geloof ik alweer 3 jaar in spanje en heeft een gemiddelde van 13 doelpunten in 40 wedstrijden bij een club als barcelona moet je gewoon tegen de 30 goal of meer maken ( Hooydonk,Makaay) dus als kluivert al van de laatste 5 wedstrijden 4 zeeeeer slecht speelt en een matig (tegen het matige Oostenrijk ) betekent dat dus dat je hem volgens advocaat toch maar niet een keer moet wisselen, of een keer op de bank beginnen. Nistelrooy heeft dit steeds gepikt maar vanavond was de maat vol. Alleen de rede al dat hij niet de pers wil terwoord staan is voor mijn al een rede om hem te laten opzouten net wat hiddink deed met Davids enkele jaren geleden. laat kluivert maar gaan kaarten met het het over het paard getilde mannetje Seedorf die nu weer een boek aan het schrijfen is, en de de kaarten al aan het schudden is. Davids moet een box school beginnen en niet alleen tegen dames maar tegen echte mannen, neem het incident 236 dat davids op de vuist wou met Bommel,,, niks maar niks word er aan gedaan , gaat advocaat door met zulke vol gevreten vedeten dan kunnen ze de playoffs ook wel vergeten...
Johan Derksen

• 23489 berichten
  • 77005 stemmen

Wie o wie wordt er supporter van mijn club bij Hattrick? Je moet wel aangemeld zijn bij Hatrick.

KAPITEIN (207186)

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

stinissen schreef:

Wie o wie wordt er supporter van mijn club bij Hattrick? Je moet wel aangemeld zijn bij Hatrick.

KAPITEIN (207186)

Zou wel willen, maar moest je dat niet betalen ofzoiets?

• 23489 berichten
  • 77005 stemmen

Quido schreef:

(quote)

Zou wel willen, maar moest je dat niet betalen ofzoiets?

nee supporter worden kost niks volgens mijn ( Ik bedoel je wordt supporter van een andere club dan je eigen) Als je bij kapitein bent aan gekomen moet je maar kijken als je ergens op kunt klikken.

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

Ajax weer 2 punten verder los van F#*noord, mijn seizoen gaat voorlopig goed

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

En bedankt voor het spoilen...

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Nieuwe afspraak, voetbal uitslagen vóór Studio Sport tussen spoilertags

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

Oeps... sorry Kapp... was niet de bedoeling.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Agony schreef:

Ajax weer 2 punten verder los van F#*noord, mijn seizoen gaat voorlopig goed

En mijn stadsgenoot Wesley Sonck zijn eerste doelpunt gescoord...

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

Roda JC per winst dichterbij blote stripper

dan kunnen we nog lang wachten, want Roda zal dit jaar niet veel meer winnen

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

roda schreef:

Roda JC per winst dichterbij blote stripper

dan kunnen we nog lang wachten, want Roda zal dit jaar niet veel meer winnen

En wat zien we vandaag? Idd! Roda wint. Wat een bloote meid allmeaal niet kan losmaken he

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

Quido schreef:

En wat zien we vandaag? Idd! Roda wint. Wat een bloote meid allmeaal niet kan losmaken he

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25173 stemmen

Heeft Roda gewonnen of heeft Willem II verloren ?

Nick Kang

• 973 berichten
  • 488 stemmen

En Ajax staat natuurlijk bovenaan.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

En Wesley Sonck zijn vierde goal in één week, je gaat van dat ventje nog horen, geloof me vrij...

jester

• 809 berichten
  • 1253 stemmen

En Kezman liet zich provoceren, en wordt nu voor twee wedstrijden geschorst (en mist daarmee de wedstrijden tegen Heerenveen en Ajax).

Nick Kang

• 973 berichten
  • 488 stemmen

HaHaHa. Dan moet Ajax even een flinke voorsprong nemen voordat Kezman weer mag voetballen. Nu al 2 punten voor. Alleen moet er ook wel dit soort resultaten komen als ze in de Champion's league spelen. Maar meestal is Ajax ook wel wat beter in de Champion's league dan in de nationale competitie.

Nick Kang

• 973 berichten
  • 488 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Heeft Roda gewonnen of heeft Willem II verloren ?

Zou je even op teletekst moeten kijken op nederland 2

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Hoezo NL2 ???

Nick Kang

• 973 berichten
  • 488 stemmen

Weet niet.. daar kijkt mijn vader altijd op teletekst. is er dan geen verschil tussen teletekst van de publieke omroepen?

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

neen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Nick Kang schreef:

Alleen moet er ook wel dit soort resultaten komen als ze in de Champion's league spelen. Maar meestal is Ajax ook wel wat beter in de Champion's league dan in de nationale competitie.

Ik snap niet wat je bedoelt... Ze spelen toch al CL...

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25173 stemmen

En daar zijn ze ook beter als in de competitie.

PSV juist andersom denk ik.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.