- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
stinissen (crew films & series)
-
- 23490 berichten
- 77006 stemmen
Meest vervelende speler ooit, Robben en van Bommel allebei PSV. Ik ben blij dat Ajax de morele winnaar is want 45 min met 10 man uit tegen die acteurs uit Eindhoven, ja dan ben ik toch nog een beetje tevreden.
JayLunar
-
- 748 berichten
- 2961 stemmen
Meest vervelende speler ooit
*kuch*Ibrahimovic*kuch* *kuch*Wamberto*kuch*
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Beste mensen: voetbaluitslagen tot 19.00 svp in spoilertags
-
- 23490 berichten
- 77006 stemmen
Sorry zal niet meer gebeuren.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
*kuch*Ibrahimovic*kuch* *kuch*Wamberto*kuch*
Wamberto? Wat is er mis met Wampie? Dat je Ibrahimovic irritant vindt, daar kan ik mee leven. De allerirritantste vind ik Rivaldo.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ik vind "Pipo" Inzaghi irritant. Bah...als ik hem zie, toneelspelen dat moet hij gaan doen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Oke, uitslagen van vandaag:
PSV - Ajax 2 - 2
V. Bommel '46', Sonck '58', De Jong '69', Sonck '72'.
Scheidsrechter Braamhaar totaal ongeschikt voor het fluiten van een topper.
Feyenoord - Willem II 2 - 1
Lurling '30', Quinn '89', Buffel '90+2'
uhm...Lucky Ajax?
Twente - Utrecht 2 - 2
V.d Haar bezorgde Utrecht een 0-2 voorsprong, maar de twee nieuwe spitsen van Twente maakten 2-2. Leuke wedstrijden de laatste tijd van Twente!
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Ik ben volgens mij één van de weinigen die Braamhaar niet zo slecht vond.
En die NOS-commentator was wel heel erg pro-Amsterdam zeg. 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Braamhaar niet zo slecht??? Dramatisch slecht was hij, de wedstrijd was totaal anders verlopen als hij de juiste beslissingen had genomen. Als je dat achteraf kunt zeggen heb je het als scheids zeer slecht gedaan. Die man zou de komende 3 jaar geen topper meer mogen fluiten, probleem is dat er geen enkele topscheidsrechter in Nederland is op dit moment.
En met het commentaar van Jan Roelfs was niks mis vond ik, lijkt er meer op dat jij anti-Ajax bent.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Braamhaar had toch allang een aantal kaarten moeten uitdelen. Hij had goede bedoelingen door zo veel mogelijk toe te laten, maar na de slaande beweging van Van Bommerl kon je toch aanvoelen dat het uit de hand ging lopen?
Ik vond het wel leuk om te zien hoe Koeman op de scheids reageerde terwijl ze naar de kleedkamer liepen...
NOS-commentator? Jack van Gelder?
Of die van de tv?
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
En met het commentaar van Jan Roelfs was niks mis vond ik, lijkt er meer op dat jij anti-Ajax bent.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Afschuwelijke wedstrijd Ajax - PSV. Het leek wel of ze de hooligans en de spelers hadden verwisselt, zoals v/d Vaart en zijn maten op De Jong begonnen in te trappen zeg
...
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Niet alleen VDV hoor, maar laten we daar maar niet over discussieren hier want dan loopt het hier misschien ook nog uit de hand 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Ik zeg toch ook:
-
- 23490 berichten
- 77006 stemmen
Afschuwelijke wedstrijd Ajax - PSV. Het leek wel of ze de hooligans en de spelers hadden verwisselt, zoals v/d Vaart en zijn maten op De Jong begonnen in te trappen zeg
...
Wat een gelul zeg De Jong had zeker rood moeten hebben want hij schopte wel drie maal op zijn tegenstanders en wat VD Vaart betreft dat was een onschuldig tikje tegen zijn kont. Van Bommel had rood moeten krijgen en wat de denken van die maten naaiers Vogel en Robben die twee en Van Bommel zijn gewoon om te kotsen.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3297 stemmen
Ik ben ajax supporter, maar ik vond het ook overduidelijk dat die NOS commentator (die van de tv) wel erg pro-ajax was...
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3297 stemmen
Ben het trouwens met stinissen eens dat De Jong ook rood had moeten krijgen
-
- 23490 berichten
- 77006 stemmen
Nou ik heb canal plus gekeken en daar zit Wim Kieft die is antie Ajax , en vond ook dat Robben en van Bommel misselijk bezig waren, nou dat wil wat zeggen want Wim zegt normaal nooit een goed woord over Ajax. En dan heb je nog de meest overschatte voetballer van de Eredivisie ; Vogel die alleen terug kan voetballen en mensen gele kaarten aansmeren. In de laatste Europese wedstrijd speelde Vogel 98 % van zijn ballen terug naar achteren tegen een ploeg met 10 man, en maar roepen om kaarten vreselijk zo een mannetje.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Wat een gelul zeg De Jong had zeker rood moeten hebben want hij schopte wel drie maal op zijn tegenstanders en wat VD Vaart betreft dat was een onschuldig tikje tegen zijn kont. Van Bommel had rood moeten krijgen en wat de denken van die maten naaiers Vogel en Robben die twee en Van Bommel zijn gewoon om te kotsen.
Nou, nou... Rustig zeg. Ik zei toch ook niet dat PSV vrijuit ging. Ik heb ook een hekel aan van Bommel hoor. Altijd zo arrogant, hij moet alles organiseren en als het dan fout gaat dan maar even shirtje-trekken of hieltrappen
. En ook aan die smerige Hofland.
Maar ik vond het toch wel schrikbarend hoe die 3 Ajacieden zomaar op de Jong afstormden. Het was gewoon een overtreding op hem. Dus geen enkele reden om hem een schop/onschuldig tikje op zijn kont te geven. Schoppende beweging is schoppende beweging. Moet je je maar in leren houden. Ook erger ik me telkens aan de rondzwaaiende armen van Sla-dan Ibrahimovic (zoals een fok-user mooi zei
). Maar goed, ze tuigen elkaar maar lekker af, krijgen de echte goede spelers zonder sterallures als Sneyder en Robben (vind ik echt een goeie speler, helemaal niet geniepig of zo) ook eens een kans. Plus: Ik ben voor Feyenoord
! (die overigens beschamend spelen dit seizoen)
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Maar deze opmerking klopt helemaal...
En dan heb je nog de meest overschatte voetballer van de Eredivisie ; Vogel
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Kan ik het inderdaad ook alleen maar mee eens zijn. En hij is nog uberlelijk ook
.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Maar deze opmerking klopt helemaal...
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Ook erger ik me telkens aan de rondzwaaiende armen van Sla-dan Ibrahimovic
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Nou ik heb canal plus gekeken en daar zit Wim Kieft die is antie Ajax , en vond ook dat Robben en van Bommel misselijk bezig waren
Wouter
-
- 18722 berichten
- 3085 stemmen
Niet heel gek, want er was geen bal in de buurt.
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Niet heel gek, want er was geen bal in de buurt.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Dan moet et wel een scherm zijn wat de toeschouwers niet kunnen zien anders zouden er grote rellen kunnen ontstaan bij een verkeerde beslissing van de scheids. Vind het zoiezo erg riskant omdat het het gezag van de scheids erg ondermijnt...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.