• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.978 films
  • 12.270 series
  • 34.074 seizoenen
  • 649.096 acteurs
  • 199.245 gebruikers
  • 9.388.248 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

T.O.

• 2422 berichten
  • 2800 stemmen

Ja Redlop, eindelijk

stinissen (crew films & series)

• 23490 berichten
  • 77006 stemmen

Meest vervelende speler ooit, Robben en van Bommel allebei PSV. Ik ben blij dat Ajax de morele winnaar is want 45 min met 10 man uit tegen die acteurs uit Eindhoven, ja dan ben ik toch nog een beetje tevreden.

JayLunar

• 748 berichten
  • 2961 stemmen

stinissen schreef:

Meest vervelende speler ooit

*kuch*Ibrahimovic*kuch* *kuch*Wamberto*kuch*

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Spoilers

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Beste mensen: voetbaluitslagen tot 19.00 svp in spoilertags

• 23490 berichten
  • 77006 stemmen

Sorry zal niet meer gebeuren.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

JayLunar schreef:

(quote)

*kuch*Ibrahimovic*kuch* *kuch*Wamberto*kuch*

Wamberto? Wat is er mis met Wampie? Dat je Ibrahimovic irritant vindt, daar kan ik mee leven. De allerirritantste vind ik Rivaldo.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ik vind "Pipo" Inzaghi irritant. Bah...als ik hem zie, toneelspelen dat moet hij gaan doen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Oke, uitslagen van vandaag:

PSV - Ajax 2 - 2

V. Bommel '46', Sonck '58', De Jong '69', Sonck '72'.

Scheidsrechter Braamhaar totaal ongeschikt voor het fluiten van een topper.

Feyenoord - Willem II 2 - 1

Lurling '30', Quinn '89', Buffel '90+2'

uhm...Lucky Ajax?

Twente - Utrecht 2 - 2

V.d Haar bezorgde Utrecht een 0-2 voorsprong, maar de twee nieuwe spitsen van Twente maakten 2-2. Leuke wedstrijden de laatste tijd van Twente!

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Ik ben volgens mij één van de weinigen die Braamhaar niet zo slecht vond.

En die NOS-commentator was wel heel erg pro-Amsterdam zeg.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Braamhaar niet zo slecht??? Dramatisch slecht was hij, de wedstrijd was totaal anders verlopen als hij de juiste beslissingen had genomen. Als je dat achteraf kunt zeggen heb je het als scheids zeer slecht gedaan. Die man zou de komende 3 jaar geen topper meer mogen fluiten, probleem is dat er geen enkele topscheidsrechter in Nederland is op dit moment.

En met het commentaar van Jan Roelfs was niks mis vond ik, lijkt er meer op dat jij anti-Ajax bent.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Braamhaar had toch allang een aantal kaarten moeten uitdelen. Hij had goede bedoelingen door zo veel mogelijk toe te laten, maar na de slaande beweging van Van Bommerl kon je toch aanvoelen dat het uit de hand ging lopen?

Ik vond het wel leuk om te zien hoe Koeman op de scheids reageerde terwijl ze naar de kleedkamer liepen...

NOS-commentator? Jack van Gelder? Of die van de tv?

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Zavo schreef:

En met het commentaar van Jan Roelfs was niks mis vond ik, lijkt er meer op dat jij anti-Ajax bent.

Ik noem mezelf neutraal. En zat met mn kameraad (enorme AJAX-fan) naar de samenvatting te kijken en hij vond het zelfs pro-AJAX en dat zegt ie niet snel.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Afschuwelijke wedstrijd Ajax - PSV. Het leek wel of ze de hooligans en de spelers hadden verwisselt, zoals v/d Vaart en zijn maten op De Jong begonnen in te trappen zeg ...

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Niet alleen VDV hoor, maar laten we daar maar niet over discussieren hier want dan loopt het hier misschien ook nog uit de hand

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Ik zeg toch ook:

v/d Vaart en zijn maten

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ik bedoelde ook de spelers van PSV.

• 23490 berichten
  • 77006 stemmen

Phoenix schreef:

Afschuwelijke wedstrijd Ajax - PSV. Het leek wel of ze de hooligans en de spelers hadden verwisselt, zoals v/d Vaart en zijn maten op De Jong begonnen in te trappen zeg ...

Wat een gelul zeg De Jong had zeker rood moeten hebben want hij schopte wel drie maal op zijn tegenstanders en wat VD Vaart betreft dat was een onschuldig tikje tegen zijn kont. Van Bommel had rood moeten krijgen en wat de denken van die maten naaiers Vogel en Robben die twee en Van Bommel zijn gewoon om te kotsen.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3297 stemmen

Ik ben ajax supporter, maar ik vond het ook overduidelijk dat die NOS commentator (die van de tv) wel erg pro-ajax was...

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3297 stemmen

Ben het trouwens met stinissen eens dat De Jong ook rood had moeten krijgen

• 23490 berichten
  • 77006 stemmen

Nou ik heb canal plus gekeken en daar zit Wim Kieft die is antie Ajax , en vond ook dat Robben en van Bommel misselijk bezig waren, nou dat wil wat zeggen want Wim zegt normaal nooit een goed woord over Ajax. En dan heb je nog de meest overschatte voetballer van de Eredivisie ; Vogel die alleen terug kan voetballen en mensen gele kaarten aansmeren. In de laatste Europese wedstrijd speelde Vogel 98 % van zijn ballen terug naar achteren tegen een ploeg met 10 man, en maar roepen om kaarten vreselijk zo een mannetje.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

stinissen schreef:

(quote)

Wat een gelul zeg De Jong had zeker rood moeten hebben want hij schopte wel drie maal op zijn tegenstanders en wat VD Vaart betreft dat was een onschuldig tikje tegen zijn kont. Van Bommel had rood moeten krijgen en wat de denken van die maten naaiers Vogel en Robben die twee en Van Bommel zijn gewoon om te kotsen.

Nou, nou... Rustig zeg. Ik zei toch ook niet dat PSV vrijuit ging. Ik heb ook een hekel aan van Bommel hoor. Altijd zo arrogant, hij moet alles organiseren en als het dan fout gaat dan maar even shirtje-trekken of hieltrappen . En ook aan die smerige Hofland.

Maar ik vond het toch wel schrikbarend hoe die 3 Ajacieden zomaar op de Jong afstormden. Het was gewoon een overtreding op hem. Dus geen enkele reden om hem een schop/onschuldig tikje op zijn kont te geven. Schoppende beweging is schoppende beweging. Moet je je maar in leren houden. Ook erger ik me telkens aan de rondzwaaiende armen van Sla-dan Ibrahimovic (zoals een fok-user mooi zei ). Maar goed, ze tuigen elkaar maar lekker af, krijgen de echte goede spelers zonder sterallures als Sneyder en Robben (vind ik echt een goeie speler, helemaal niet geniepig of zo) ook eens een kans. Plus: Ik ben voor Feyenoord ! (die overigens beschamend spelen dit seizoen)

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Maar deze opmerking klopt helemaal...

stinissen schreef:

En dan heb je nog de meest overschatte voetballer van de Eredivisie ; Vogel

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Kan ik het inderdaad ook alleen maar mee eens zijn. En hij is nog uberlelijk ook .

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Redlop schreef:

Maar deze opmerking klopt helemaal...

(quote)
Hij mag zo bij ons komen spelen hoor. Ik haal 'm zelf wel op

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

Phoenix schreef:

Ook erger ik me telkens aan de rondzwaaiende armen van Sla-dan Ibrahimovic

deed gisteren weinig verkeerd hoor.

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

stinissen schreef:

Nou ik heb canal plus gekeken en daar zit Wim Kieft die is antie Ajax , en vond ook dat Robben en van Bommel misselijk bezig waren

en dat waren ze ook.... v. Bommel had ook rood moeten krijgen, maar dat zag - de werkelijk dramatisch fluitende - Schaa...uh.. Braamhaar niet.

Wouter

• 18722 berichten
  • 3085 stemmen

Niet heel gek, want er was geen bal in de buurt.

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Wouter schreef:

Niet heel gek, want er was geen bal in de buurt.

Daarom pleit ik voor: Herhaling dmv scherm aan de scheids. Trainers mogen daar 3 keer gebruik van maken tijdens de wedstrijd. De tijd dat dat kost word uiteraard bij de blessuretijd opgeteld. sim-pel

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Dan moet et wel een scherm zijn wat de toeschouwers niet kunnen zien anders zouden er grote rellen kunnen ontstaan bij een verkeerde beslissing van de scheids. Vind het zoiezo erg riskant omdat het het gezag van de scheids erg ondermijnt...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.