- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Elke week worden er weer wedstrijden beslist door foutieve beslissingen. Zet een official achter een monitor...deze heeft contact met de scheidsrechter. Bij twijfel beslist de man achter de monitor.
Publiek zal ophouden met scheldpartijen omdat iedereen weet dat de beelden niet liegen. Fifa werkt dit tegen.
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Bij American Football werkt dit al jaren goed. Waarom zou je zoiets tegen houden alleen maar omdat de supporters dan zouden gaan rellen. Die idioten moeten daar sowieso mee ophouden 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Ja oké, maar dat doen ze dus niet. Das nou het hele eiereten...
jacom
-
- 305 berichten
- 2251 stemmen
hopelijk doet Pi-Air weer snel mee.
miss is dit een belachelijke vraag, maar ... wie is pi-air?
dan kan ik misschien volgen.
jacom
-
- 305 berichten
- 2251 stemmen
Ik vind "Pipo" Inzaghi irritant. Bah...als ik hem zie, toneelspelen dat moet hij gaan doen.
ik durf er voor wedden dat je nog nooit een wedstrijd van superpippo inzaghi hebt gezien, anders zou je zoiets niet zeggen.
oké, hij laat zich soms wel eens vallen, en trekt aan de truitjes van de verdedigers, maar nu ga je me niet vertellen dat hij de enige is die zo doet. als spits ben je bijna verplicht om die dingen te doen, aangezien de scheidsrechters hen niet genoeg beschermen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Als Ajax fan heb ik het laatste jaar genoeg wedstrijden van Milan gezien. Dit jaar zelfs ook tegen Brugge. Hij is een goede spits, maar kijk eens naar (een close-up van) hem nadat hij zogenaamd geraakt is...brrrrr. Elke spits doet het, maar niet zo overdreven als hij. Als ie nou gewoon doet waar hij voor gehaald is en wat hij goed kan.
Zeg nou niet dat ik deze mening heb omdat Ajax vorig jaar door Milan is uitgeschakeld...:(.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
miss is dit een belachelijke vraag, maar ... wie is pi-air?
dan kan ik misschien volgen.
Kijk je zelf wel voetbal?
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
ik durf er voor wedden dat je nog nooit een wedstrijd van superpippo inzaghi hebt gezien, anders zou je zoiets niet zeggen.
oké, hij laat zich soms wel eens vallen, en trekt aan de truitjes van de verdedigers, maar nu ga je me niet vertellen dat hij de enige is die zo doet. als spits ben je bijna verplicht om die dingen te doen, aangezien de scheidsrechters hen niet genoeg beschermen.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Nu hebben we het over die maniertjes van hem.
Maar waar ik mij bij Inzaghi veel meer aan erger, is zijn eigen egostreling.
Kan me ooit een actie Bij Juventus van Zidane herinneren waarin deze het halve veld weergaloos uitspeelt en de bal op de doellijn aflevert aan Inzaghi, die er alleen maar tegenaan hoeft te lopen.
In plaats van naar Zidane te lopen en hem te bedanken, rent hij richting publiek, wijst naar zichzelf en wil dmv een hand achter zijn oor zijn naam gescandeerd door het publiek zien worden. 
Als mijn spits dat flikt, staat ie er rap een keer naast. Voetbal blijft een teamsport, anders ga je maar op een individuele sport.
jacom
-
- 305 berichten
- 2251 stemmen
Kijk je zelf wel voetbal?
geen nederlandse voetbal in ieder geval
ik hou trouwens niet zo van bijnamen
jacom
-
- 305 berichten
- 2251 stemmen
Nu hebben we het over die maniertjes van hem.
Maar waar ik mij bij Inzaghi veel meer aan erger, is zijn eigen egostreling.
Kan me ooit een actie Bij Juventus van Zidane herinneren waarin deze het halve veld weergaloos uitspeelt en de bal op de doellijn aflevert aan Inzaghi, die er alleen maar tegenaan hoeft te lopen.
In plaats van naar Zidane te lopen en hem te bedanken, rent hij richting publiek, wijst naar zichzelf en wil dmv een hand achter zijn oor zijn naam gescandeerd door het publiek zien worden. 
Als mijn spits dat flikt, staat ie er rap een keer naast. Voetbal blijft een teamsport, anders ga je maar op een individuele sport.
misschien deed hij dit, omdat de zogenaamde supporters van juve inzaghi nooit hebben geapreccieerd, ook al maakte hij veel doelpunten
bij milan heeft hij nooit zoiets geflikt, maar ja, de rossoneri zijn wel zeer loyale supporters, dat kan niet gezegd van de "gobbi".
in ieder geval, je mag dan wel beweren dat hij een aansteller is, maar hij is en blijft een uitstekende voetballer.
hij is de speler die het meest heeft gescoord in europese wedstrijden, hij zit aan 49 denk ik (van de actieve spelers wel te verstaan)
en dit zeg ik niet omdat ik een milanista ben, want ik ben er namelijk geen
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Zeggen we dan dat hij geen goede voetballer is?
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
in ieder geval, je mag dan wel beweren dat hij een aansteller is, maar hij is en blijft een uitstekende voetballer.
T.O.
-
- 2423 berichten
- 2801 stemmen
ik hou trouwens niet zo van bijnamen
Niet?
ik durf er voor wedden dat je nog nooit een wedstrijd van superpippo inzaghi hebt gezien
maar ja, de rossoneri zijn wel zeer loyale supporters, dat kan niet gezegd van de "gobbi".
en dit zeg ik niet omdat ik een milanista ben, want ik ben er namelijk geen

speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Nog een beetje, en MovieMeter verandert in MovinoMetro... 
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
hey FK! een berichtje in je favo topic 
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
ja, ik ben niet gek.. je haalt het net weg
Net stond er nog een gewone smiley.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Ja bedankt, was idd een foutje ...
Had ineens een Guust Flater-opborreling.
jacom
-
- 305 berichten
- 2251 stemmen
daar heb je miss wel eens gelijk, maar ja, een echte spits is altijd wel een beetje egoïstisch
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
Nederland verliest van Schotland 1-0
hahaha
soboer
-
- 359 berichten
- 293 stemmen
van der Vaart had in de basis moeten staan.
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
Reactie van Jan Mulder...geweldig!
is ook geweldig, alleen jammer dat het maar 1-0 is.
ze moeten eens een keer gereten krijgen met 6-0 of zo.
afschaffen dat Nederlans 'onzin' Elftal.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Als ik iemand van het nederland elftal lach ik hem echt KEIHARD in zijn gezicht uit! Maar goed, zal je altijd zien dat ze thuis, na 34 penalty's te hebben gemist, met 2-1 voor komen en dan in de 89e minuut een mazzelpenalty meekrijgen die er opeens wel in gaat...
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Nederland verliest van Schotland 1-0
hahaha
Ik vindt het eerlijk gezegd jammer. Zonder België in het EK supporter ik dan nog liever voor de Nederlanders dan voor de Schotten... 
dttom
-
- 2146 berichten
- 2156 stemmen
Ach ach het eerste half uur was slecht toen aardig wat kansen, juiste wissels in de tweede helft misschien niet makaay. De bal ging er alleen niet in, zo dramatisch was het allemaal niet. Alleen die van Dorp en Barend moeten van de tv. Henk heeft het over reiziger
en Barend is gewoon een regelrechte debiel, die nog slechter kan interviewen dan Henk en dat is erg moeilijk. Mulder was erg fanatiek en zoals hij op het end treffend zei: " niks aan de hand we liggen op koers." 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Dat krijg je als je geen ajacieden opstelt...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.