• 17.188 nieuwsartikelen
  • 182.020 films
  • 12.557 series
  • 34.722 seizoenen
  • 655.146 acteurs
  • 200.358 gebruikers
  • 9.458.649 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

mrdig

• 499 berichten
  • 2699 stemmen

Doen er ook MM'ers mee aan Coach van het Jaar van het Dagblad van het Noorden?

zie: http://www.dvhn.nl/coachvanhetjaar/

Misschien een MM subleague-je beginnen?

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Hmm ziet er idd wel leuk uit. Maar mijn verstand van voetbal is te slecht denk ik .

Angie

• 320 berichten
  • 33 stemmen

Vino een renner naar mijn hart!

Basso hoop ik volgend jaar te zien winnen. Niet alleen een geweldige renner maar eindelijk ook wat iemand om naar te kijken op het podium Ik bedoel maar het oog wil ook wat haha

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Pitbull

• 558 berichten
  • 1424 stemmen

AHWA schreef:

Ik wil ook wel meedoen aan een Vuelta-spel.

Wat zijn de regels precies?

Kun je zien op www.wielerpools.com, maar het komt erop neer dat een bepaald aantal punten aan je ploeg mag besteden en de betere renners kosten meer punten. Verder nog iemand die voor minpunten zorgt, maar hoe meer punten hij kost, des te meer je weer kunt gebruiken voor je ploeg. En er is nog een renner die tot het laatst geheim blijft, soort joker zodat de eindstand niet helemaal voorspeld kan worden.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Er komt hopenlijk wel een WK-POULE 2006 he

gotti

• 14091 berichten
  • 5944 stemmen

En de VI league? Wanneer start die weer?

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25200 stemmen

De inschrijving van de V.I. League begint in de regel een week of 2/3 voor de start van de competitie en duurt tot en met de tweede week van de competitie. Als ik het me goed herinner kon je afgelopen seizoen pas vanaf speeldag 3 punten verdienen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3904 stemmen

mikoz schreef:

Er komt hopenlijk wel een WK-POULE 2006 he

Ik maak er ieder jaar 1 waar er een stuk of 150 aan meedoen dus dat moet te regelen zijn tegen die tijd. En dan maak ik wel een subleauge voor moviemeter.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

AMSTERDAM - De Tour de France doet volgend jaar Nederland aan. De Gazet van Antwerpen meldt dat de finish van één van de etappes op de top van de Cauberg in Valkenburg zal liggen. De volgende dag koerst het peloton naar Zeeland en daalt daarna via België af naar Noord-Frankrijk.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

AHWA schreef:

AMSTERDAM - De Tour de France doet volgend jaar Nederland aan. De Gazet van Antwerpen meldt dat de finish van één van de etappes op de top van de Cauberg in Valkenburg zal liggen. De volgende dag koerst het peloton naar Zeeland en daalt daarna via België af naar Noord-Frankrijk.

Pitbull

• 558 berichten
  • 1424 stemmen

Zouden ze de Pyreneen nog halen of gaan ze rechtstreeks naar Parijs?

Leno

• 5922 berichten
  • 4455 stemmen

Die VI league is voortaan weer gratis, nietwaar?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Leno schreef:

Die VI league is voortaan weer gratis, nietwaar?

Die Nederlanders toch. Als het maar gratis is...

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25200 stemmen

Ze vragen je bij inschrijving of je abonnee bent of van plan bent abonnee te worden. Als je aangeeft dat je abonnee wil worden mag je gewoon meedoen. Althans zo heb ik het afgelopen jaar meegedaan

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Vinokourov naar Liberty Seguros

Alexandre Vinokourov rijdt komend seizoen voor Liberty Seguros. De Kazach, die nu nog uitkomt voor T-Mobile, maakte de transfer zelf bekend in een interview met L’Equipe.

Vinokourov, die in de laatste Tour als vijfde eindigde en twee etappes won, kon ook naar Credit Agricole en AG2R, maar koos voor de ploeg van Manolo Saiz: ‘Ik wil de komende twee jaar de Tour winnen. Daartoe biedt Liberty Seguros me de beste kansen.

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

effe wat info over de meest doodgezwegen wedstrijd ooit door de Nederlandse media (zelfs NOS teletekst rept er met geen woord over ) dus ook geen liveuitzending op tv (hmm als het knuffelclubje Heerenveen of psv,ajax of feyenoord was geweest natuurlijk weer wel)

ik heb het dus over de halve finale in de voorondes UEFA Cup:

Valencia CF - Roda JC

aanvang 22.00 .

stinissen (crew films & series)

• 23804 berichten
  • 77554 stemmen

roda schreef:

effe wat info over de meest doodgezwegen wedstrijd ooit door de Nederlandse media (zelfs NOS teletekst rept er met geen woord over ) dus ook geen liveuitzending op tv (hmm als het knuffelclubje Heerenveen of psv,ajax of feyenoord was geweest natuurlijk weer wel)

ik heb het dus over de halve finale in de voorondes UEFA Cup:

Valencia CF - Roda JC

aanvang 22.00 .

Volkomen gelijk heb je.

Pitbull

• 558 berichten
  • 1424 stemmen

Kan me herinneren dat deze wedstrijden ook nog wel eens live werden uitgezonden toch? Tegen zelfs veel minder aansprekende tegenstanders, had het graag willen zien en ben ook benieuwd naar Kluivert.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Er is jammer genoeg weinig aandacht voor de clubs buiten de top 3..

Pitbull

• 558 berichten
  • 1424 stemmen

Die bedoel ik niet zo zeer, aangezien die nooit meedoen aan de intertoto, maar H'veen heb ik toch meerdere keren gezien.

CAPIpsv

• 766 berichten
  • 636 stemmen

Binnen Nederland is er genoeg aandacht voor clubs buiten de top 3

kijk naar heerenveen, twente groningen utrecht, zat nieuws over dat soort clubs, er hoeft niet persee live-wedstrijden van op tv te komen.

Oook al ben ik voetbal fan, zou ik nog niet naar zulk oort wedstrijden kijken, zoals Valencia CF - Roda JC 4_0.

erg jammer, zijn denk ik wel uitgeschakeld nu.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Valencia CF - Roda JC 4_0.
Goh wat een verassing .

CAPIpsv

• 766 berichten
  • 636 stemmen

ja zekers

ik dacht 2-0 voor roda

met zo'n lamlul van een kluivert in de basis is het voor mij een big surprise dat Vale met 4-0 wint

gotti

• 14091 berichten
  • 5944 stemmen

Lamlul? Mits in vorm hoort ie bij de beste spiten die NL heeft...

CAPIpsv

• 766 berichten
  • 636 stemmen

hahahaha, nou nou, ik ben geen fan van hem.

Doe mij maar Makaay of Van Nistelrooy

buiten die twee om, komen Kuyt vennegoor babel bergkamp hasselbaink quincy owusu abeyi huntelaar en van hooijdonk, nog voor in mijn rangorde van beste nederlandse spitsen van het heden.

gotti

• 14091 berichten
  • 5944 stemmen

Makaay en van Nistelrooy ok.

Kuyt presteert bij Feyenoord goed, maar kan ie het ook bij een échte topclub, ik moet het nog zien.

Vennegoor is een vrij matige speler, puur een afmakertje, totaal niet techniesch ingesteld (wat Kluivert wel heeft), wel een goeie kopper overgens (maar dat is Kluivert ook wel).

Babel, Owusu en Huntelaar zijn aankomende talenten, maar moeten nog erg groeien. Zeker niet op het niveau van een goeie Kluivert.

Bergkamp heeft wedstrijden dat ie de sterren van de hemel speelt, maar je kan goed zien dat ie niet altijd het niveau bij Arsenal kan bijbenen. Een speler als Henry overklast hem aan alle kanten.

Van Van Hooijdonk heb ik al twee jaar niets gezien. Was wel een leuke speler met een fabuleuze trap, maar een échte oranje spits is het nooit geweest.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Kluivert , en hij hoort nog achter de trralies ook.

kos

• 46806 berichten
  • 8936 stemmen

Kluivert rules.

Punt.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

kos schreef:

Kluivert rules.

Punt.

.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.