• 16.452 nieuwsartikelen
  • 180.281 films
  • 12.407 series
  • 34.362 seizoenen
  • 651.890 acteurs
  • 199.783 gebruikers
  • 9.424.310 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Ja maar die moet je aanpassen om redelijk mee te kunnen, en dat kan ik niet in Zwitserland. Nee, ik hou het gewoon bij Wielerpools, ben daar erg tevreden over

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Even een herhaling:

kos schreef:

Doe maar Toffie. .

Voila, iedereen die meedoet met Rondemaster en zich wil aansluiten bij de MovieMeter subleague:

Naam van de league: MovieMeter

Wachtwoord voor deze league: tourmeter

(Log in, ga naar leagues en kies "Aansluiten bij een league")

Art

• 13507 berichten
  • 3666 stemmen

Ik heb mij gister al ingeschreven voor de MovieMeter-league. Ben benieuwd hoe ik het ga doen

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Als je je inschrijft voor de subleague op RondeMaster, vermeld in dit topic dan ook even hoe je teamnaam is, zodat we iedereen kunnen herkennen.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Ik krijg maar geen bevestigingsmailtje .

Effe wachten nog.

Art

• 13507 berichten
  • 3666 stemmen

Dat is inderdaad wel zo handig De naam van mijn ploeg is: Raging Bulls

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Ik: Lucid Recyclings

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Ik krijg maar geen bevestigingsmailtje .

Effe wachten nog.

Met IE al geprobeerd kos? Ik kreeg met FireFox ook geen mailtje.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Uhm. nee. Maar wordt dat dan niet aangegeven? dat je geen mailtje krijgt?

timbo_

• 13116 berichten
  • 3893 stemmen

Fc Nistelrooi is de naam van mijn team.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Uhm. nee. Maar wordt dat dan niet aangegeven? dat je geen mailtje krijgt?

Nope, probeer hetzelfde met IE en je krijgt binnen 1 seconde een mailtje.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Ik heb me ook aangesloten bij de league mijn teamnaam is; Team Timmy.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Heb me ook maar aangesloten, teamnaam is Freude. De eerste zeven dagen kan ik toch nog volop meedoen

NERD

• 1726 berichten
  • 1441 stemmen

Ligt het aan mij of is het budget van 50 miljoen wel erg groot voor Rondemaster? Ben geen wieler-expert (verre van), ben ook niet gigantisch op de hoogte maar kijk af en toe wel eens wat op TV en 50 miljoen lijkt me wel erg veel geld gezien de prijzen van de (top)renners.

In ieder geval mijn team is Tandem 99, zal mezelf zo aanmelden voor de moviemeter league.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

De namen die tot nu toe meedoen aan de MovieMeter subleague van Rondemaster:

Art Raging Bulls

Freud Freude

NERD Tandem 99

timbo_ Fc Nistelrooi

Timmy757 Team Timmy

tovenaar Lucid Recyclings

Ik zal het lijstje van personen wel bijhouden.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

is goed

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25187 stemmen

Wat denk je nou weer van die Duitsers. Zelfs het jeugdteam wint in de laatste minuut

gotti

• 14086 berichten
  • 5922 stemmen

Heb me ook aangemeld, maar moet me d'r eerst eventjes iets meer in verdiepen. Zo heel goed heb ik het wielrennen niet gevolgd de laatste tijd...

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2605 stemmen

'vrouwelijkevormvanjebroer' het zal ook eens niet!

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25187 stemmen

FC Rode Rugnummer heeft zich ook aangemeld bij het wielerspelleke

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Leuk idee trouwens, dat gedoe met dat budget. Weet niet of ik er helemaal mee weg ben, maar als ik het juist zie levert het wel een spannend resultaat op. Ze zouden alleen een klein bedrag moeten vragen als je tijdens het spel renners verkoopt denk ik, nu kun je gewoon elke dag helemaal van ploeg veranderen, anders zou je wat meer op langere termijn moeten nadenken.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3893 stemmen

Door ervaring uit andere jaren kan ik zeggen dat het budget erg ruim is. Je kunt wat budget betreft eigenlijk maar 1 keer in de problemen komen en dat is na de proloog. Als je de proloog slecht voorspelt dalen je renners flink in marktwaarde en de topsprinters zijn redelijk duur. Je moet de proloog dan ook wel erg slecht voorspellen. Maar zeker met het ontbreken van Petacchi en Freire zal dit ook niet zo'n probleem worden.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Het klopt toch zoals ik het interpreteer: als een renner het goed doet in een rit vermeerdert zijn waarde en maak je dus winst als je hem daarna weer verkoopt, als hij niet bovenaan eindigt dan daalt zijn waarde met 5 % en heb je dus verlies (en hoe beter (duurder) de renner hoe meer verlies)

timbo_

• 13116 berichten
  • 3893 stemmen

Dat klopt ja. Het si dan ook niet de kunst de top 9 te voorspellen. Want als armstrong niet bij de eerste 5 eindigt verlies je er nog steeds op. Je moet zorgen dat je de grootste stijgers pakt. Oftewel de goedkope tijdrijders voor de proloog.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Hoe vinden jullie die Totti, 30 miljoen euro aan goede doelen geven .

timbo_

• 13116 berichten
  • 3893 stemmen

heb er verder nog niks over gehoord. Maar heb er meestal een hekel aan mensen die dan aan een goed doel steunen maar dan wel denken overal te moeten verkondigen hoeveel ze wel niet gestort hebben. Weet overigens niet ofdat hier aan de orde is.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Timmy757 schreef:

Hoe vinden jullie die Totti, 30 miljoen euro aan goede doelen geven .

Goed van hem , maar voor de rest vind ik Totti een arrogante Kwal die overal voor op de grond gaat liggen , en zelf de smerigste overtredingen uithaald ..

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25187 stemmen

Hij heeft op het EK in Portugal natuurlijk bijna persoonlijk gezorgd voor de uitschakeling van Italië. Als je door je trainer/coach tot belangrijkste man wordt gebombardeerd moet je natuurlijk niet gelijk in de eerste wedstrijd een schorsing voor de rest van het toernooi oplopen omdat je graag een tegenstander van een fluim wil voorzien.

En ook nog even over Nederland dan maar. Ik vond het weer een degelijke wedstrijd. Een lekker begin en daarna rustig uitspelen. Het is niet het mooiste voetbal maar wel lekker effectief. Wel erg stom van Vlaar om nog tegen die kaart aan te lopen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Weer een goede wedstrijd van Spanje. Spanje die erg stabiel oogde. Juan Fran en Gavilon die hun stempel op de wedstrijd drukte. Ik kijk uit naar de mooiste wedstrijd van het toernooi, tegen Argentinie.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.