- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Ja maar die moet je aanpassen om redelijk mee te kunnen, en dat kan ik niet in Zwitserland. Nee, ik hou het gewoon bij Wielerpools, ben daar erg tevreden over 
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Even een herhaling:
Doe maar Toffie.
.
Voila, iedereen die meedoet met Rondemaster en zich wil aansluiten bij de MovieMeter subleague:
Naam van de league: MovieMeter
Wachtwoord voor deze league: tourmeter
(Log in, ga naar leagues en kies "Aansluiten bij een league")
Art
-
- 13507 berichten
- 3666 stemmen
Ik heb mij gister al ingeschreven voor de MovieMeter-league. Ben benieuwd hoe ik het ga doen 
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Als je je inschrijft voor de subleague op RondeMaster, vermeld in dit topic dan ook even hoe je teamnaam is, zodat we iedereen kunnen herkennen.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Ik krijg maar geen bevestigingsmailtje
.
Effe wachten nog.
Art
-
- 13507 berichten
- 3666 stemmen
Dat is inderdaad wel zo handig
De naam van mijn ploeg is: Raging Bulls
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Met IE al geprobeerd kos? Ik kreeg met FireFox ook geen mailtje.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Uhm. nee. Maar wordt dat dan niet aangegeven? dat je geen mailtje krijgt?
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3893 stemmen
Fc Nistelrooi is de naam van mijn team.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Uhm. nee. Maar wordt dat dan niet aangegeven? dat je geen mailtje krijgt?
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Ik heb me ook aangesloten bij de league mijn teamnaam is; Team Timmy.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Heb me ook maar aangesloten, teamnaam is Freude. De eerste zeven dagen kan ik toch nog volop meedoen 
NERD
-
- 1726 berichten
- 1441 stemmen
Ligt het aan mij of is het budget van 50 miljoen wel erg groot voor Rondemaster? Ben geen wieler-expert (verre van), ben ook niet gigantisch op de hoogte maar kijk af en toe wel eens wat op TV en 50 miljoen lijkt me wel erg veel geld gezien de prijzen van de (top)renners.
In ieder geval mijn team is Tandem 99, zal mezelf zo aanmelden voor de moviemeter league.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
De namen die tot nu toe meedoen aan de MovieMeter subleague van Rondemaster:
Art Raging Bulls
Freud Freude
NERD Tandem 99
timbo_ Fc Nistelrooi
Timmy757 Team Timmy
tovenaar Lucid Recyclings
Ik zal het lijstje van personen wel bijhouden.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25187 stemmen
Wat denk je nou weer van die Duitsers. Zelfs het jeugdteam wint in de laatste minuut

gotti
-
- 14086 berichten
- 5922 stemmen
Heb me ook aangemeld, maar moet me d'r eerst eventjes iets meer in verdiepen. Zo heel goed heb ik het wielrennen niet gevolgd de laatste tijd...
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2605 stemmen
'vrouwelijkevormvanjebroer' het zal ook eens niet!
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25187 stemmen
FC Rode Rugnummer heeft zich ook aangemeld bij het wielerspelleke 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Leuk idee trouwens, dat gedoe met dat budget. Weet niet of ik er helemaal mee weg ben, maar als ik het juist zie levert het wel een spannend resultaat op. Ze zouden alleen een klein bedrag moeten vragen als je tijdens het spel renners verkoopt denk ik, nu kun je gewoon elke dag helemaal van ploeg veranderen, anders zou je wat meer op langere termijn moeten nadenken.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3893 stemmen
Door ervaring uit andere jaren kan ik zeggen dat het budget erg ruim is. Je kunt wat budget betreft eigenlijk maar 1 keer in de problemen komen en dat is na de proloog. Als je de proloog slecht voorspelt dalen je renners flink in marktwaarde en de topsprinters zijn redelijk duur. Je moet de proloog dan ook wel erg slecht voorspellen. Maar zeker met het ontbreken van Petacchi en Freire zal dit ook niet zo'n probleem worden.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Het klopt toch zoals ik het interpreteer: als een renner het goed doet in een rit vermeerdert zijn waarde en maak je dus winst als je hem daarna weer verkoopt, als hij niet bovenaan eindigt dan daalt zijn waarde met 5 % en heb je dus verlies (en hoe beter (duurder) de renner hoe meer verlies)
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3893 stemmen
Dat klopt ja. Het si dan ook niet de kunst de top 9 te voorspellen. Want als armstrong niet bij de eerste 5 eindigt verlies je er nog steeds op. Je moet zorgen dat je de grootste stijgers pakt. Oftewel de goedkope tijdrijders voor de proloog.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Hoe vinden jullie die Totti, 30 miljoen euro aan goede doelen geven
.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3893 stemmen
heb er verder nog niks over gehoord. Maar heb er meestal een hekel aan mensen die dan aan een goed doel steunen maar dan wel denken overal te moeten verkondigen hoeveel ze wel niet gestort hebben. Weet overigens niet ofdat hier aan de orde is.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Hoe vinden jullie die Totti, 30 miljoen euro aan goede doelen geven
.
Goed van hem , maar voor de rest vind ik Totti een arrogante Kwal die overal voor op de grond gaat liggen , en zelf de smerigste overtredingen uithaald ..
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25187 stemmen
Hij heeft op het EK in Portugal natuurlijk bijna persoonlijk gezorgd voor de uitschakeling van Italië. Als je door je trainer/coach tot belangrijkste man wordt gebombardeerd moet je natuurlijk niet gelijk in de eerste wedstrijd een schorsing voor de rest van het toernooi oplopen omdat je graag een tegenstander van een fluim wil voorzien.
En ook nog even over Nederland dan maar. Ik vond het weer een degelijke wedstrijd. Een lekker begin en daarna rustig uitspelen. Het is niet het mooiste voetbal maar wel lekker effectief. Wel erg stom van Vlaar om nog tegen die kaart aan te lopen 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Weer een goede wedstrijd van Spanje. Spanje die erg stabiel oogde. Juan Fran en Gavilon die hun stempel op de wedstrijd drukte. Ik kijk uit naar de mooiste wedstrijd van het toernooi, tegen Argentinie.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.