• 16.452 nieuwsartikelen
  • 180.279 films
  • 12.407 series
  • 34.362 seizoenen
  • 651.881 acteurs
  • 199.782 gebruikers
  • 9.424.304 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Ik doe in ieder geval wederom mee aan Rondemaster, als er meer MM-gegadigden zijn, maken we ook daar een subleague.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Doe maar Toffie. .

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2605 stemmen

Rondemaster wordt jammer genoeg niks voor mij, want je moet na elke etappe je team aanpassen en ik mis 1,5 week van de Tour door vakantie.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Doe maar Toffie. .

Voila, iedereen die meedoet met Rondemaster en zich wil aansluiten bij de MovieMeter subleague:

Naam van de league: MovieMeter

Wachtwoord voor deze league: tourmeter

(Log in, ga naar leagues en kies "Aansluiten bij een league")

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2605 stemmen

Geen belangstellenden voor Ploegleider van Dagblad v/h Noorden?

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Ik wil overal aan meedoen, maar het moet wel iets zijn dat je niet meer moet aanpassen eens de tour begonnen is. Als dat geldt voor een van de voorstellen dan moet je het maar zeggen en schrijf ik me in

kittyklitty

• 299 berichten
  • 1511 stemmen

Heeft er dan niemand iets te melden over de formule 1 race van gisteren?

Ik dacht toch dat dat genoeg reden tot discussieren was!

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2605 stemmen

@Freud

check dan deze even, hier doe ik ook aan mee

Als er nog meer mensen zijn die mee willen doen, de subleaque heet gewoon 'Movie Meter'.

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

Ik doe ook graag mee. Ik heb persoonlijk trouwens voorkeur voor een spel dat zo interactief mogelijk is, dus waarbij je juist wel dagelijks wijzigingen kunt aanbrengen.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Martin van Geel nieuwe technisch directeur Ajax. Best opvallend, had geen geruchten gehoord eigenlijk.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25187 stemmen

PartyMarty schreef:

Martin van Geel nieuwe technisch directeur Ajax. Best opvallend, had geen geruchten gehoord eigenlijk.

Hij sloeg natuurlijk niet voor niets Tottenham Hotspur en Valencia af

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Een Goirlenaar bij Ajax, heb er nog tegen/mee gevoetbald. Zelfs een aantal malen ballen tussen zijn benen door gespeeld destijds. Op zo'n pleintje toen ie verplichte keep was. Hij heeft me overigens honderden malen gepasseerd, onnavolgbaar, zoiets geef je niet graag toe.

Wel erg goed nieuws voor Ajax.

LZA

• 474 berichten
  • 1558 stemmen

FisherKing schreef:

Hij heeft me overigens honderden malen gepasseerd, onnavolgbaar, zoiets geef je niet graag toe.

Als keeper?

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

haha

nee, meer als halfbakken middenvelder

timbo_

• 13116 berichten
  • 3893 stemmen

tovenaar schreef:

Ik doe in ieder geval wederom mee aan Rondemaster, als er meer MM-gegadigden zijn, maken we ook daar een subleague.

Had me ook al aangemeld op rondemaster. Dus als die subleaugue er komt wil ik ook wel meedoen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3893 stemmen

Oke ik had dus even moeten doorlezen dat dei al bestond. Ben pas de derde deelnemer zie ik.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3893 stemmen

Ullrich is overigens heel heel tevreden over zijn vorm zegt hij. Ik dacht/denk echt dat hij Armstrong gaat verslaan dit jaar maar de laatste bergetappe in Zwitserland heeft me wel aan twijfelen gebracht. Wat denken jullie?

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Ik geef 'm weinig kans.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3893 stemmen

Ik geloof niet dat hij de ronde van zwitserland perse wou winnen. En denk dus ook dat hij buiten de tijdrit helemaal niet in het rood heeft gereden.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Dat kan kloppen. Maar dat wil niet bepaald zeggen dat het gebruikelijke, enorme klasseverschil tussen hem en Armstrong in de Tour even overbrugd is.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3893 stemmen

Ik denk dat armstrongs nadeel dit jaar is dat die uit meerdere hoeken aangevallen zal worden. En omdat de tour niet zwaar is zie ik vinokourov en basso ook als serieuze kanshebbers. Hier zou ulrich ook van moeten kunnen profiteren.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

timbo_ schreef:

Ik denk dat armstrongs nadeel dit jaar is dat die uit meerdere hoeken aangevallen zal worden.

Dat ben ik dan weer wel met je eens.

En omdat de tour niet zwaar is zie ik vinokourov en basso ook als serieuze kanshebbers. Hier zou ulrich ook van moeten kunnen profiteren.
Ik geef Vino en Basso meer kans dan Ulrich.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3893 stemmen

weet niet in hoeverre basso is herstelt van de giro

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Ik hoop eigenlijk dat de Spanjaarden weer wat kunnen laten zien.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3893 stemmen

Aitor Gonzales was erg goed in zwitserland maar die doet niet mee. Misschien mayo maar verder zie ik weinig kanshebbers onder de spanjaarden.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Weet iemand of Mayo al iets heeft getoond dit jaar? Zag dat hij in de Ronde van Zwitserland meedeed maar weinig van gemerkt eigenlijk: weet iemand of hij echt een slechte indruk gemaakt heeft of gewoon meereed om in vorm te raken?

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Ik wil trouwens wel meedoen met dat Ploegleider-spul, maar ik kan geen geld storten als Belg

starbright boy (moderator films)

• 22537 berichten
  • 5190 stemmen

Ik vrees dat er momenteel maar een is van wie Armstrong kan verliezen en dat is zichzelf. Als hij verliest is dat of omdat hij minder gemotiveerd is dit jaar of omdat hij vanwege zijn leeftijd gaat slijten. En niet omdat de rest ineens zo goed is.

Mayo heeft nog nauwelijks iets laten zien dit jaar mar klinkt zelf gematigd optimistisch (al verwacht ik niet zo veel van 'm).

timbo_

• 13116 berichten
  • 3893 stemmen

Freud schreef:

Weet iemand of Mayo al iets heeft getoond dit jaar? Zag dat hij in de Ronde van Zwitserland meedeed maar weinig van gemerkt eigenlijk: weet iemand of hij echt een slechte indruk gemaakt heeft of gewoon meereed om in vorm te raken?

Mayo heeft in de bergetappes in zwitserland zich af en toe eventjes getest maar wou zich niet teveel inspannen omdat hij daar slechte ervaringen mee had. (vorig jaar dauphine) Toch verwacht ik hem wel in de bergen maar niet zoals twee jaar geleden als sterkste maar ergens zo rond de 8 ste plaats.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Freud schreef:

Ik wil trouwens wel meedoen met dat Ploegleider-spul, maar ik kan geen geld storten als Belg

Doe dan die Rondemaster, die is gratis .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.