- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
gemaster
-
- 1005 berichten
- 2745 stemmen
Dat was inderdaad een erg mooie actie. Uniek dat zo iets gebeurd.
gotti
-
- 14086 berichten
- 5922 stemmen
Leuk dat Honduras ook een beetje aan het spelen toe kwam, maar dit kwam uiteraard door het B-team van Spanje (blijkt ook wel hoe goed dit team was). Verder was de wedstrijd verschrikkelijk saai. Ondanks enkele acties speelden beide teams als een natte krant.
Maar toen....
Turkije en Oekraine mochten toen het tegen elkaar opnemen. Ik zat daar in Doetinchem tussen zo'n 6000 Turken (en hier en daar een verdwaalde Oekrainer). Sfeer, temprament en veel geschreeuw. Het maakte mij weer helemaal wakker van die draak van een wedstrijd van daarvoor. Ik zat vlak naast een groepje van een stuk of 4 Oekrainers zaten, waarvan er eentje zich helemaal schor schreeuwde en zo leuk het Turkse publiek, maar ook het Nederlandse publiek bespeelde. Dit zorgde voor nog iets meer sfeer in de wedstrijd. Oekraine was trouwens stukken beter; alles wat bij Oekraine allemaal lekker liep, liep bij Turkije niet. Turkije liep veel te veel te kloten met de bal, Oekraine tikte de bal lekker rond. Die nummer 8 van Oekraine, Aliev was imho de man van de wedstrijd. Geloof me, dat deze jongen binnen enkele jaren bij een Europese topclub speelt; een geweldige speler...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zuiverloon 
Die jongen mag van mij echt een award krijgen voor zijn Fair Play. Prachtig om zijn geschrokken reactie te zien.
Leno
-
- 5922 berichten
- 4432 stemmen
Ik kom net terug uit Tilburg. Ik weet niet hoe de wedstrijd overkwam op tv (op TT staat dat de wedstrijd goed was alleen niet zo sprankelend), maar het publiek in het stadion waaronder ikzelf vond het 3 keer niks. Zonde Vooral de tweede helft was betroevend slecht. Jammer dat ik naar juist deze wedstrijd ben gegaan..
De goal was wel mooi overigens!
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3292 stemmen
Het was inderdaad een erg saaie wedstrijd, vooral de tweede helft. Er valt wel wat voor te zeggen dat niemand voluit wilde gaan om blessures te voorkomen maar dit was wel het andere uiterste. Toen Benin met 10 man kwam te spelen (volkomen terecht) hadden ze gemakkelijk moeten kunnen scoren.
Benin viel trouwens wel erg tegen, oogde nergens als een ploeg die moest aanvallen. En dan ook nog al die overtredingen. Ze mogen blij zijn dat de scheids een aanfluiting was want die gast die met twee benen inkwam had meteen rood mogen krijgen. Ook erg jammer van die aanslag op Afellay en zijn misstap daarna.
Die goal van Maduro was dan wel weer fenomenaal.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25187 stemmen
Zoiets had je toch kunnen verwachten ? 5 basisspelers kregen al rust en na de blessure van Iby moesten ze duidelijk wat rustiger aan gaan doen en vooral geen andere blessures oplopen. Kijk naar Quincy die zo snel mogelijk de bal kwijt wilde.
Ik was het overigens geheel eens met de commentator die zei dat Ron Vlaar de beste man van het veld was, hij is samen met Edje Maduro de motor van het elftal. Geweldig team dit 
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Hilarisch dat gedoe met die videoband van Sollied.
Dat kan alleen in België
.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2605 stemmen
Ik heb even naar de loting voor Oranje -20 zitten staren en die is best gunstig voor Nederland. Eerst Chili, dan waarschijnlijk Oekraine en dan misschien de VS. Op zich is hier een finaleplaats wel mogelijk. Jammer alleen dat ze die gaan verliezen tegen Spanje. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Laten we het hopen Goodfella. Maar ik ben nog niet zo zelfverzekerd voor de finale. De finaleplaats is mogelijk maar niet meer dan dat. We moeten niet te gemakzuchtig worden dan komt het wel goed denk ik.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Heb het over het verliezen van Spanje gedeelte. 
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25187 stemmen
Tegen Chili 
Die vluegelspitsen van Spanje liepen daar doorheen alsof er geen Chileense backs waren, kun je wel nagaan wat Quincy daar gaat aanrichten 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Quincy gaat de tijd van zijn leven hebben. 
De tweede helft was top van Spanje tegen Chili, er leken inderdaad geen backs aanwezig te zijn, zo makkelijk ging het. De eerste helft was Chili zeker niet de mindere, sterker nog ze waren beter dan Spanje. Veel gaven de rode kaart als oorzaak dat Spanje over Chili heenwalste maar dat denk ik niet.
Enigste probleem bij veel teams is dat ze geen echte spitsen hebben. Enigste die ik ken is Llorente, Babel ook maar die heeft imo nog niet veel laten zien.
Mijn prognoses:
Nederland - Chili 4-0
Spanje - Turkije 3-0
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25187 stemmen
Ik verheug me wel op Italie - V.S. en Colombia - Argentinië, ik denk dat dat de toppers gaan worden. Nederland, Spanje en Brazilië (tegen Syrië) moeten makkelijk door kunnen gaan imo.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik denk het ook wel. Nederland zit in de meest voordelige helft van het schema hoorde ik?
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Klopt. En wordt Maduro niet de nieuwe Zidane? Wat een weergaloze goal zeg.
Even iets anders: hebben jullie Mexico - Brazilie gezien? Wat een bizarre wedstrijd zeg! Ik heb nog nooit eerder een penalty drie keer genomen zien worden...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Maduro kan inderdaad een grote worden. Mexico - Brazilie niet gezien maar daar ga ik nu zeker wel voor zorgen. 
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Waar zijn eigenlijk de overige grote voetbalnaties zoals Engeland, Frankrijk en al helemaal Portugal !
Ik denk dat Nederland gezien de loting makkelijk de finale moet kunnen halen... en dan uiteraard gaan winnen.!!!
Wat een goed efltal al!
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25187 stemmen
Klopt. En wordt Maduro niet de nieuwe Zidane? Wat een weergaloze goal zeg.
Even iets anders: hebben jullie Mexico - Brazilie gezien? Wat een bizarre wedstrijd zeg! Ik heb nog nooit eerder een penalty drie keer genomen zien worden...
Dat was inderdaad een krankzinnige actie van die scheidsrechter. In eerste instantie zou er ook nog eens een andere scheidsrechter hebben gefloten maar die moest afzeggen en toen kregen we deze kneus van een scheidsrechter.
Ik vond de overwinning van Mexico wel enigzins terecht. Brazilië deed er imo te weinig voor om de stand weer gelijk te trekken. Vooral Zé Roberto en Gilberto (die van Hertha niet die van Arsenal) vielen me erg tegen.
Daarvoor zat ook nog Japan - Griekenland (1-0). Wat kunnen die Japanners zich vastbijten in zo'n wedstrijd zeg. Allerlei soorten hulde aan Zico en zijn elftal. Charisteas deed uiteraard weer eens helemaal niets goed overigens 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Rujar: die landen hebben niet zulke goede jeugdteams.
Ik ivnd het team van Nederland ook niet zo overdreven goed. We hadden een makkelijke poule, maar tegen betere tegenstanders gaat echt onze verdediging wel getest worden en behalve Vermeer en Vlaar zie ik daar toch geen toppers tussen zitten...
Japan - Griekenland was erg leuk inderdaad. Japan speelt echt goed voetbal, jammer dat ze geen echte doelpuntenmakers hebben.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Het is inderdaad heerlijk om naar die rappe, agressieve Japanners te kijken. Een echte spits is het enige wat ze missen, want ze weten in ieder geval wel hoe ze hem moeten bereiken.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25187 stemmen
Ik vind het nog steeds wel onbegrijpelijk dat het jeugdelftal van Mexico niet aan het WK deelneemt. Hoe slecht moet de nieuwe lichting wel niet zijn als ze worden uitgeschakeld door Panama en Honduras 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Is er nog interesse voor een de Tour de France? Ik vind Wielerpools een erg leuk concept van voorspellen, als er mensen interesse hebben kunnen we daar wel een Moviemetersubleague aanmaken. Of is men hier enkel in voetbal geinteresseerd 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2605 stemmen
goed idee van Freud! Ik ben wielerfan en er zijn er wel meer op de site. Ik dacht dat Timmy757 er ook een was.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Hadden we vorig jaar geen subleague op http://www.rondemaster.nl ?
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25187 stemmen
Er was wel sprake van een moviemeterleague inderdaad.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2605 stemmen
Ik doe mee aan die van Dagblad van het Noorden, ik weet niet of er nog meer mensen van MM uit die regio meedoen, maar zo ja kunnen we wel een MM subleaque maken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.