- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Sparta terug...mooi zo...
Graafschap terug...nog mooier!
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Wat vinden jullie trouwens van het parcour dit jaar? Wel erg minimaal wat bergetappes betreft.
Ik mis een alpe d`huez of een mont Ventoux en in de pieryneen of hoe je dat ooki schrijft, zijn ook al geen oude bekende
balen.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Volgend jaar tweede Nederlandse ProTour-ploeg?
Neemt Philips neemt de ploeg van Fassa Bortolo over? De Italiaanse krant Gazzetta dello Sport bracht gisteren het nieuws dat de electronicagigant de belangrijkste kandidaat is om de ploeg van Ferretti volgend jaar over te nemen.
Ex-Rabobank-manager Jan Raas zou betrokken zijn bij de onderhandelingen tussen Ferretti en Philips. Een definitieve beslissing van Philips wordt volgende week verwacht.
Fassa Bortolo stopt aan het einde van dit seizoen als sponsor. Het team van Petacchi en de zijnen heeft daarom ook maar een eenjarige protour licentie gekregen. Met een nieuwe hoofdsponsor kan de licentie verlengd worden met drie jaar. Als Philips het hoofdsponsorschap overneemt betekent dat vanaf volgend jaar een tweede Nederlandse pro tour ploeg.
Nog niet bekend is of Petacchi en zijn fameuze trein aan de ploeg verbonden blijven. Er gaan serieuze geruchten dat de Fassa trein te koop staat voor een slordige 5 miljoen euro.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3893 stemmen
Liverpool toch in Champions League
10/6/2005 12:10
Liverpool, de winnaar van de laatste editie van de Champions League, mag z'n titel volgend seizoen dan toch verdedigen. De Reds moeten echter wel al snel weer aan de bak, want op 12 en 13 juli is de club ingedeeld in de eerste voorronde van de van de Champions League.
'De meningen zijn verdeeld', verklaarde UEFA-woordvoeder William Gaillard nog. 'Er zijn mensen die vinden dat regels regels zijn. Als iedereen vóór zou zijn, dan was de beslissing al lang genomen.'
Er waren twee punten waarover gesproken diende te worden: moet een club het recht hebben om z'n veroverde titel te verdedigen, en mag een land vijf deelnemers afvaardigen naar de Champions League. kennelijk was het antwoord op beide vragen ja.
Art
-
- 13507 berichten
- 3666 stemmen
Het is vanmorgen pas besloten. Dus het is zeker geen oud nieuws 
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Ik had gister op cnn al iets gehoord van Liverpool in voorronde van cl
.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3893 stemmen
Dat was niet verkeerd wat het nederlands elftal onder 20 liet zien. Vooral het eerste uur was erg goed. En die Quincy wat een prachtige voetballer. Heb er vertrouwen in dat dit team erg ver kan komen.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Kan het 'Grote' oranje nog wat van leren.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2487 stemmen
Het laatste half uur hadden ze het toch erg moeilijk met de Japanners, maar een kwart- of halve finale moet er toch wel inzitten ... maar niet meer.
gotti
-
- 14086 berichten
- 5922 stemmen
Quincy was inderdaad geweldig. Onbegrijpelijk dat ie bij Ajax weg moest. Wel jammer dat Nederland vooral in de tweede helft ietwat de grip op de wedstrijd verloor. Maar mede door de goed keepende Vermeer en de goeie Affelay en Maduro liep het toch nog goed af. Ben benieuwd wat het wordt; de potentie is er.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Morgen Jong Spanje tegen Jong Marokko, een interessant duel wat erg belangrijk is op sportief en politiek gebied.
Mijn oog gaat zich vooral richten op Braulio (FW, Atletico Madrid).
Daarnaast kijk ik ook uit na optredens van Juan Fran (MF, Real Madrid CF), Cesc (DF, Arsenal FC), Chica (DF, Espanyol) en Llorente (FW, Athletic de Bilbao).
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Meneer de persimist weer 
Ben benieuwd morgen.
gotti
-
- 14086 berichten
- 5922 stemmen
Ga wellicht nog even een wedstrijdje kijken in Doetinchem. Waarschijnlijk Chilli - Spanje of Oekraine - Turkije. Wel leuk om dan de nieuwe Romario's en Maradonna's te zien.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2267 stemmen
Het laatste half uur hadden ze het toch erg moeilijk met de Japanners, maar een kwart- of halve finale moet er toch wel inzitten ... maar niet meer.
Wie worden de finalisten?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als je het mij had gevraagd was mijn antwoord; Spanje en Nederland. Dat zou ik persoonlijk erg mooi vinden.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3893 stemmen
Is mij ook goed. Heb namelijk al kaartjes voor de finale dus dat zou me goed uitkomen.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2605 stemmen
Die Fabregas van Arsenal zit toch ook bij de selectie van Spanje?
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2267 stemmen
Als je het mij had gevraagd was mijn antwoord; Spanje en Nederland. Dat zou ik persoonlijk erg mooi vinden.
Vind ik prima, zolang ze maar in de finale komen, en ik heb liever dat ze die dan ook eens winnen voor de verandering.. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die Fabregas van Arsenal zit toch ook bij de selectie van Spanje?
Ja, inderdaad. Cesc die ik noemde is Fabregas. Zo wordt hij genoemd in Spanje. Afkorting voor zijn voornaam Francesc. Gaat zorgen voor rust op het middenveld en gaat fungeren als leider. Dat kan je wel aan Cesc overlaten, bij absentie van Vieira deed hij het ook meer dan prima.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25187 stemmen
Ik heb nu net de eerste helft van Argentinië tegen de Verenigde Staten gezien op Canal + . Ik moet zeggen ik had toch wel iets meer verwacht van die Freddy Adu. Tot nu toe valt het me wat tegen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Spanje heeft zijn eerste WYC poulewedstrijd goed volbracht. Spanje won met 3 - 1 van Marokko met doelpunten van Llorente, Molinero en Silva. Voor Marokko scoorde Doluyazal, uit een strafschop. Vanavond maar eens kijken hoe fraai de doelpunten waren.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25187 stemmen
De Verenigde Staten wonnen ook. Tegen de grootste titelkandidaat Argentinië werd het 1-0 door een doelpunt van Chad Barrett.
Turkije had een zwakke start met een 1-2 nederlaag tegen het altijd lastige China. De 1-2 door Zhao kwam pas in de 93e minuut.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3893 stemmen
freddy adu miste ook nog een strafschop hoorde ik.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Adu miste in de 72e minuut inderdaad een penalty.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25187 stemmen
Ja inderdaad. Hij kreeg zelf onterecht een strafschop mee. Hij nam de penalty zelf en die kwam op de paal. Toch nog een beetje gerechtigheid.
Maar ja ook al was Argentinië ietsje beter, de aanval van de Argentijnen was een ramp. Zeker in de eerste helft, daarna kwam die Messi van Barcelona erbij en was er nog iemand gevaarlijk voor de goal maar al zijn pogingen op een 1-2 mislukte omdat de rest van die aanvallers gewoon heel slecht waren.
Beste man van het veld vond ik de rechtsback van Team USA : Marvell Wynne. Hij is nog jong maar heeft al die rushes die bijvoorbeeld Lee nu heeft bij PSV en die Trabelsi in zijn beste tijd bij Ajax ook zoveel had.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat ik erg onbegrijpelijk vond is de denkwijze van de argentijnse coach. Messi op de bank houden en daarna Goga nog eens wisselen. Wil die vent niet winnen ofzo. Vooral Goga deed mij veel. Ook van Amerikaanse kant maakte Barrett veel indruk. Zal wel een goede voor Feyenoord zijn.
Spanje speelde niet geweldig, de goals ontstonden uit erg ongelukkige situaties. De eerste van Llorente was een beauty, heerlijke en sierlijke stiftbal wel door een hele verkeerde terugspeelbal. Bij de andere 2 goals was de Marokkaanse keeper behoorlijk schuldig. Ook van Marokkaanse kant was er een kans geweest wat gescoord had moeten worden, de kans van Tiberkanine van Ajax (wete nwe waar hij het afwerken leert
). De penalty was imo zeer onterecht gebeurde erg weinig, en dan de reactie van die desbetreffende marokkaanse speler nadat hij te horen kreeg dat het een penalty was, ronduit ergerlijk.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Van Persie verdacht van verkrachting.
Het ANP meldt vandaag dat Robin van Persie opgepakt is in verband met een verkrachtingszaak. In hoeverre er bewijzen tegen de voetballer bestaan is nog niet bekend gemaakt.
Robin van Persie is zeker niet de eerste voetballer die met een dergelijk misdrijf in verband wordt gebracht. Een van de bekendste gevallen was Patrick Kluivert die met een aantal vrienden een meisje in een taxi zou hebben verkracht. Hij werd in die zaak vrijgesproken omdat er niet genoeg bewijs was tegen hem.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.