• 15.915 nieuwsartikelen
  • 178.816 films
  • 12.257 series
  • 34.050 seizoenen
  • 648.769 acteurs
  • 199.218 gebruikers
  • 9.385.321 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Nog een bericht:

9/7/2003

'Internazionale komt Van der Meyde ophalen'

Volgt woensdag een tweede bliksemtransfer

bij Ajax? Volgens La Gazzetta dello Sport zou Internazionale woensdag met een flinke delegatie afreizen naar Amsterdam om Andy van der Meyde in te lijven.

De belangstelling van de nerazzurri voor de 23-jarige aanvaller is al maanden bekend. En de speler heeft zelf ook al te kennen gegeven wel oren te hebben in een overgang naar de Milanese grootmacht.

Woensdag zou de transfer van de viervoudig international wel eens kunnen worden voltooid. Internazionale reist af naar Amsterdam met onder meer algemeen directeur Massimo Moretti en zijn twee 'onderhandelaars' Lele Oriali en Marco Branca. Vooral de aanwezigheid van Moretti zou betekenen dat een akkoord niet ver weg is, aldus La Gazzetta.

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

7/7/2003 - Gerucht: "7 miljoen euro voor Lazovic"

(Van onze verslaggever RvN)

In de Kuip deed vandaag het verhaal de ronde dat Feyenoord een bedrag van 7 miljoen euro betaald zou hebben voor de nieuwe aanwinst Danko Lazovic. Feyenoord zou met de transfer PSV voor zijn geweest. Bij PSV was hij volgens de berichten de kandidaat om Mateja Kezman op te volgen mocht die uit Eindhoven vertrekken.

Bron: http://feyenoord.netwerk.to

kos

• 46705 berichten
  • 8862 stemmen

Als ik Ajax was, zou ik me echt kapotlachen als een topclub grof geld voor van der Meyde zou neerleggen. In Italië is hij trouwens al helemaal onbruikbaar.

Trouwens wel een beetje vervelend dat als ik op 'updates' klik ik meer voetbalberichten zie dan filmreacties.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Op de nieuwe site kun je er voor kiezen om offtopic berichten niet in de updates te laten verschijnen

yosemite44

• 1241 berichten
  • 1314 stemmen

kos schreef:

Als ik Ajax was, zou ik me echt kapotlachen als een topclub grof geld voor van der Meyde zou neerleggen. In Italië is hij trouwens al helemaal onbruikbaar.

Helemaal mee eens, de enige ajacied die van mij beter vandaag dan morgen weg kan. En het schijnt dat Inter (dat met vleugelspeler wil gaan speler, ja echt!) aardig wat geld voor hem over heeft. Mooi toch

En Lazovic kon naar zo'n beetje elke Europese topclub. Denk alleen niet dat hij 7 miljoen kost hoor...

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

kos schreef:

Trouwens wel een beetje vervelend dat als ik op 'updates' klik ik meer voetbalberichten zie dan filmreacties.

Had ik al verwacht zo'n berichtje..;-)

yosemite44

• 1241 berichten
  • 1314 stemmen

ja, nog maar heel ff, de transfer deadline is bijna

trouwens, "Julien Escude, broer van de Franse toptennisser Nicolas Escude" !

kos

• 46705 berichten
  • 8862 stemmen

yosemite44 schreef:

trouwens, "Julien Escude, broer van de Franse toptennisser Nicolas Escude" !

In de Championship Manager is hij wel goed iig

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Wie..uhm...Nicolas ?

Trouwens CM RuleZzz!!!

yosemite44

• 1241 berichten
  • 1314 stemmen

nou niet echt, er moet eerst eens een goede editor uitkomen. wasono style. euphoria en cm sorted zijn belabberd.

mister blonde

• 12700 berichten
  • 5840 stemmen

prognose voor volgend seizoen: het gat met de 'grote' drie en de rest wordt groter. feyenoord kan de verliezen van emerton en v. hooijdonk niet opvangen en door een te kleine selectie zal na 26 wedstrijden in een wedstrijd tegen een degradatie kandidaat afhaken voor de titel. de CL is ook niets. in de beker haalt feyenoord na 3 thuiswedstrijden tegen amateur elftallen de finale, maar de 4de thuiswedstrijd wordt kansloos verloren tegen de eerste serieuze tegenstander; top oss. top oss speelt na een 14de plaats in de eerste divisie toch europees voetbal.

ajax en psv gaan lange tijd gelijk op. de beslissing valt in een onderlinge kampioenswedstrijd. ondanks dat ajax in de competitie 2x op schlemielige manier verloren, heeft is het sonck die in de 89ste minuut de 6-5 (ajax speelt thuis) binnen trapt.

psv heeft de beste prestatie in de CL ooit. 9 punten!!! desondanks slagen ze er niet in de 2e ronde te halen.

ajax redt de halve finales en leidt in de 2e wedstrijd tegen real madrid met 4-0 (eerste was 0-0) sonck scoorde 4 maal. in de rust vindt echter een onwaarschijnlijke transfer plaats en sonck scoort 4 maal voor madrid, waardoor madrid op doelsaldo door gaat.

zo ongeveer moet het worden....

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Prognose voor volgend seizoen:

Feyenoord kampioen. Top Oss raakt licentie kwijt. Roda JC wint beker (zo, weer iemand blij gemaakt...)

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

Phooze schreef:

Prognose voor volgend seizoen:

Feyenoord kampioen.

Proest... hahahaha.... ja vast!

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Agony schreef:

Proest... hahahaha.... ja vast!

Oh nee, wacht, je hebt me nu helemaal op andere gedachte gebracht...

Noodles

• 221 berichten
  • 905 stemmen

mister blonde schreef:

psv heeft de beste prestatie in de CL ooit. 9 punten!!!

Duidelijk verkeerd geinformeerd...

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ajax heeft zich bij Frank de Boer gemeld zegt NOS teletekst. De Boer:'Ik kan bij Galatasaray veel geld verdienen, maar Ajax is ook aantrekkelijk...'.

Weten we ook gelijk waarom als hij niet voor Ajax kiest... Net of die vent niet allang binnen is. Zielig altijd, dat geld...

mister blonde

• 12700 berichten
  • 5840 stemmen

Noodles schreef:

(quote)

Duidelijk verkeerd geinformeerd...

ik heb het over de CL, niet over de europa cup 1.

nee hoor, mijn bericht klopt gewoon. oke psv heeft 2x eerder 9 punten gehaald, maar niet de 2e ronde gehaald. ik bedoelde 'beste prestatie 9 punten, met beste doelsaldo' niet echt iets om over op te scheppen.

LZA

• 474 berichten
  • 1557 stemmen

CL is toch de Europa Cup 1?

mister blonde

• 12700 berichten
  • 5840 stemmen

nee, sinds 1993 of zo (uit hoofd) is de cl in werking gegaan. daarvoor, waren het alleen kampioenen die tegen elkaar uitkwamen in de europa cup 1. nu kan de nummer 4 van spanje zich ook plaatsen.

er zijn trouwens nog heel wat verschillen. (poule systeem, wat wel weer terug gezet is.)

yosemite44

• 1241 berichten
  • 1314 stemmen

Quido schreef:

Weten we ook gelijk waarom als hij niet voor Ajax kiest... Net of die vent niet allang binnen is. Zielig altijd, dat geld...

ach ja, ik vind het zelfs niet vreemd als ie naar die club in qatar gaat. lekker weer en hierro (die vorig seizoen zo wat in zijn eentje er voor zorgde dat real de cl niet won) kan daar in 7 maanden 10 miljoen euro verdienen. ben je gek als je in marbella op het strand gaat liggen!

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

yosemite, Galatasaray komt uit Turkije.

yosemite44

• 1241 berichten
  • 1314 stemmen

hij kan ook naar qatar, is ie deze week gaan kijken! met ronald

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

Dinsdag 5 augustus om 20.00

Roda JC - Everton FC.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

yosemite44 schreef:

hij kan ook naar qatar, is ie deze week gaan kijken! met ronald

Weet ik, maar dat zou wel een grote stap terug zijn. Dan kan hij beter nog een paar jaar bij Ajax of galatasaray voetballen.

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

naast Everton.

Zaterdag 9 augustus Roda JC - Bolton Wanderes.

Woensdag 16 juli Schalke 04 - Roda JC

Quido, hier ga je toch wel heen he ?

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

roda schreef:

naast Everton.

Woensdag 16 juli Schalke 04 - Roda JC

Quido, hier ga je toch wel heen he ?

Ik ben fan van Ajax, maar Roda heeft ook wel een leuke team. Soms ga ik idd wel eens naar een wedstrijd van ze omdat ik da tenminste nog een paar keer echt een voetbalwedstrijd kan zien. Ik kan moeilijk om de week naar Amsterdam. Ik zou best willen, maar dan moet nog iemand mee. Ik ben pas 15 hoor! Ik weet niet of mijn wader zin heeft om te gaan...

Noodles

• 221 berichten
  • 905 stemmen

mister blonde schreef:

(quote)

ik heb het over de CL, niet over de europa cup 1.

Dat snapte ik, dat je gewoon Cl bedoelde, maar zag dat je het wel wist dat ze al eens 9 punten gehaald hadden (waarmee ajax dit jaar dus WEL door is gegaan...)

Noodles

• 221 berichten
  • 905 stemmen

[quote]roda schreef:naast Everton.

Woensdag 16 juli Schalke 04 - Roda JC/quote]

Om met Hans Teeuwen te spreken: "BOEIEND!!!"

mister blonde

• 12700 berichten
  • 5840 stemmen

Noodles schreef:

Dat snapte ik, dat je gewoon Cl bedoelde, maar zag dat je het wel wist dat ze al eens 9 punten gehaald hadden (waarmee ajax dit jaar dus WEL door is gegaan...)

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

Noodles schreef:

(quote)

Om met Hans Teeuwen te spreken: "BOEIEND!!!"

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.