- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Ja, inderdaad 18 miljoen euro, maar wel verdeeld over 3 jaar... Stel Roma gaat volgend jaar op de fles... sta je mooi te kijken met je dure transfer. Ajax schijnt ook nog op de bankgarantie te wachten. Als dat rond is wordt het pas definitief... laten we hopen dat ....... tja hoop.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Valt wel te hopen dat Trabelsi nu blijft, anders zijn de twee beste verdedigers weg...Zou overigens niet verstandig van Trabelsi zijn om nu al weg te gaan, kan beter een paar jaar blijven. Kijk maar naar Oliseh, na 1 jaar weg en daarna bijna niets meer ven gahoord.
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
als het grote geld lonkt gaan ze allemaal. Er zijn er nog maar weinig die echt clubliefde hebben en daarom blijven. Blind was zo'n uitzondering bij Ajax....
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ja, das waar. Maar je kan Chivu niks verwijten. Hij moest eiegnlijk wel weg, veel kon hij niet meer leren. Dat neemt niet weg dat het heel jammer is, als Ajax dit team bijelkaar had kunnen houden...Maar zonder Chivu moet het ook lukken om dit jaar weer goed te presteren.
yosemite44
-
- 1241 berichten
- 1314 stemmen
helaas heeft feyenoord imo met lazovic DE aankoop gedaan van dit seizoen. had ajax die maar gehaald ipv sonck.
het verlies van chivu kan ajax opvangen met escude (als die niet naar man utd gaat). in de competitie redden ze het wel met heitinga of de jong als vervanger, maar voor in de cl niet. dat ze dus die 4 miljoen euro maar neerleggen voor die fransman.
De Knip
-
- 1885 berichten
- 3681 stemmen
Wesley Sonck wordt de nieuwe Gilles de Bilde, alleen dan bij Ajax.
Ik voorspel het niet, het is zo
Feyenoord heeft wel spelers verloren, maar leuke erbij, nog wel afwachten natuurlijk.....
yosemite44
-
- 1241 berichten
- 1314 stemmen
Wesley Sonck wordt de nieuwe Gilles de Bilde, alleen dan bij Ajax.
gilles de bilde in welk seizoen
?
De Knip
-
- 1885 berichten
- 3681 stemmen
Dat zijn de meesten allang vergeten jo! 
Ralfke
-
- 764 berichten
- 2075 stemmen
Zucht... wordt PSV komend seizoen dan voor de vierde maal in vijf jaar landskampioen!??

yosemite44
-
- 1241 berichten
- 1314 stemmen
psv 97/98 of psv 98/99? maakt namelijk nogal uit! ik verwacht in ieder geval dat lazovic (ookal vind ik het meer een linksbuiten) de nieuwe kezman wordt.
yosemite44
-
- 1241 berichten
- 1314 stemmen
Zucht... wordt PSV komend seizoen dan voor de vierde maal in vijf jaar landskampioen!??

als ze er weer zo snel uitliggen in de cl hoogstwaarschijnlijk wel 
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
helaas heeft feyenoord imo met lazovic DE aankoop gedaan van dit seizoen. had ajax die maar gehaald ipv sonck.
Sonck lijkt me erg goed, scoort gewoon zijn goals en dat is wat Ajax nodig heeft.
Lazovic zag er inderdaad erg goed uit maar met 1 speler red je het niet 
Ralfke
-
- 764 berichten
- 2075 stemmen
Watch next season!!! Kunnen we niet een leuke weddenschap afsluiten onder de MM-leden? Ik wil er best wat DVD'tjes om verwedden...
dat PSV wederom landskampioen wordt!!! Een leuke voetbalpool op deze pagina; dat moet toch kunnen nietwaar???
yosemite44
-
- 1241 berichten
- 1314 stemmen
Sonck lijkt me erg goed, scoort gewoon zijn goals en dat is wat Ajax nodig heeft.
daar twijfel ik inderdaad niet aan.
yosemite44
-
- 1241 berichten
- 1314 stemmen
Watch next season!!! Kunnen we niet een leuke weddenschap afsluiten onder de MM-leden? Ik wil er best wat DVD'tjes om verwedden...
dat PSV wederom landskampioen wordt!!! Een leuke voetbalpool op deze pagina; dat moet toch kunnen nietwaar???
hmmm, voetbal is anders een vies woord op deze site
maar ik durf wel te wedden 
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
psv verliest de eerste wedstrijd direct van RODA JC.
RODA JC - psv 2-0
Noodles
-
- 221 berichten
- 905 stemmen
Hebben een reputatie hoog te houden daar in dat PLS, dus denk het niet 
Noodles
-
- 221 berichten
- 905 stemmen
psv 97/98 of psv 98/99? maakt namelijk nogal uit! ik verwacht in ieder geval dat lazovic (ookal vind ik het meer een linksbuiten) de nieuwe kezman wordt.
Maak er maar 96/97 van, want in dat seizoen kwam hij ff op het eind erbij (als vervanger van Eijkelkamp/Marcello) en maakte hij PSV eigenlijk kampioen met ik meen 7 treffers in 7 wedstrijden oid.
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
9/7/2003 - Ajax wil Escude en De Boer
Ajax wil het vertrek van aanvoerder Chivu opvangen met twee spelers. Van Eijden zou de komende week zowel de transfervrije Frank de Boer (hij kreeg bij Barcelona geen contract meer en was de afgelopen dagen in Qatar voor besprekingen) en de talentvolle Franse verdediger Escude willen aantrekken. De Boer liet vorige week nog weten Ajax als zijn eerste optie te zien.
Tonyvdb
-
- 1408 berichten
- 1168 stemmen
ik krijg het sch**t als mensen die het niet kunnen weten, nu Sonck al begraven (tweede Debilde, nieuwe Machlas ...)
Je zult verrast staan van die jongen.
Hij is met voorsprong de beste voetballer in België.
Hij is beter dan Thomas Buffel én Mido, heeft een vechtersmentaliteit, massa's talent en is een onvervalst leidersfiguur die nooit tevreden is.
Hij kopt heel goed, staat altijd op de juiste plaats voor inleggertjes en kan ook scoren à la Nilis los uit de schoen in de winkelhaak vanop 30m.
Over een jaar of twee zijn jullie 'm toch weer kwijt aan Bayern, Real of Milan.
yosemite44
-
- 1241 berichten
- 1314 stemmen
ik zei helemaal niet dat sonck niet goed was, alleen dat ik van lazovic meer verwacht.
en wat is dat voor een opmerking "over een paar jaar zijn jullie hem toch weer kwijt". beetje rancuneus? rc genk fan? 
Tonyvdb
-
- 1408 berichten
- 1168 stemmen
niet rancuneus hoor, Ajax is een club die qua niveau en mentaliteit perfect bij Sonck past, maar wat ik bedoel is dat ie nog beter zal worden en dat ie over een jaar of twee op het allerhoogste niveau zal mee kunnen.
Ik ben geen Genk-fan, maar heb wel een zwak voor Sonck, we hebben er in België veel te weinig van dat soort (heel goede voetballers met een grote mond)
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Maaar Yosemite, als ik het goed begrepen heb van van Marwijk is DE transfer nog helemaal niet rond, het is dus nog maar afwachten wat er gebeuren gaat. Ook denk ik dat als Lazovic komt hij eerst een jaar bij Excelsior gestald wordt, zoeits meen ik ook ergens gelezen te hebben.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
yosemite ik dacht dat je voor roda was.
Hij schreef toch ook -> HELAAS heeft Feyenoord... Dus ik neem aan dat hij in ieder geval niet voor Feyenoord is.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
ik krijg het sch**t als mensen die het niet kunnen weten, nu Sonck al begraven (tweede Debilde, nieuwe Machlas ...)
Dat wordt hier toch helemaal niet gezegd? We zeggen alleen: We hopen dat... Wij weten allemaal ook wel wat Sonck kan en al heeft gepresteerd. Ik was niet voor niets superblij toen ik hoorde dat Sonck naar Ajax kwam.
yosemite44
-
- 1241 berichten
- 1314 stemmen
yosemite ik dacht dat je voor roda was.
ik heb alleen gezegd dat ik veel europa cup wedstrijden van roda heb gezien (ook op kaalheide), ooit een seizoenskaart heb gehad en nu nog wel geregeld ga. en ja als ik ga dan hoop ik dat roda wint
behalve tegen ajax dan, daarom ga ik naar die wedstrijd maar niet. 
maar ik ben van geen enkele club echt fan. als nederlandse clubs in europa spelen moedig ik ze allemaal aan, maar als ik moet kiezen tussen de top 3 dan kies ik zonder twijfel voor ajax!
maar zoals ik al zei, ik snap niet dat iemand zijn leven lang fan kan zijn van een team. zo was ik jaren terug (toen beckham nog niet arrogant was, de nevilles, giggs, keane, scholes allemaal tieners waren) wel een paar jaar fan van manchester united. en dat begon in het seizoen toen ze nog in de middenmoot speelden! maar als die zelfde spelers dan veranderen en er spelers bijkomen die ik echt niet moet (blanc, barthez) dan houdt het voor mij op. ik huppel dus niet achter het team aan dat goed presteert, kies gewoon voor een team dat speelt naar mijn stijl. real madrid of ac milan vind ik dus helemaal niks, van auxerre, deportivo van twee jaar terug en het jonge ajax kan ik wel genieten.
yosemite44
-
- 1241 berichten
- 1314 stemmen
oh en over lazovic, dat is inderdaad nog niet 100% zeker. maar ik snap niet dat ie eerst voor excelsior zou gaan spelen, daar is hij veel te goed voor!
kos
-
- 46703 berichten
- 8862 stemmen
Ook denk ik dat als Lazovic komt hij eerst een jaar bij Excelsior gestald wordt, zoeits meen ik ook ergens gelezen te hebben.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ja, mij eigenlijk ook, maar ik heb het ergens gelezen dacht ik..hmm...zal eens gaan zoeken. Trouwens ook maar afwachten of hij wel komt...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.