- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
We kunnen trouwens wel een hattrick topic openen. Als dit is toegestaan...
mister blonde
-
- 12700 berichten
- 5837 stemmen
lijkt me een beter idee.
en nee, hattrick is geen topsport.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Foé overlijdt op voetbalveld:
De Confederations Cup doet er niet meer toe. In de halve finale van het toernooi, tussen Kameroen en Colombia, deed zich namelijk een incident voor dat het evenement in Frankrijk volledig overschaduwt. Marc-Vivien Foé, middenvelder van Kameroen en Manchester City, zakte in elkaar en overleed enkele minuten later.
De 28-jarige voetballer viel ter hoogte van de middenstip op de grond en was direct bewusteloos. Foé werd op een brancard naar de kant gedragen, waar al snel bleek dat de situatie ernstig was. Mond-op-mond-beademing mocht niet meer baten. Wat precies de oorzaak van het overlijden van de international is, is nog onduidelijk.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Dit is natuurlijk enorm treurig nieuws.
Om wat meer te weten te komen, surfde ik naar VI en wat ik daar las maakte me echt kwaad:
Het overlijden van Foé was voor de FIFA geen reden om het tweede duel in de halve finale, tussen Frankrijk en Turkije, af te gelasten. 
gotti
-
- 14075 berichten
- 5893 stemmen
Die Foé vond ik toen ie speelde op Wk '98 een heel leuk spelertje. Erg treurig....
LZA
-
- 474 berichten
- 1557 stemmen
Dat riekt naar een accute hartstilstand. Shit wat zijn dat toch altijd bizarre berichten. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Het overlijden van Foé was voor de FIFA geen reden om het tweede duel in de halve finale, tussen Frankrijk en Turkije, af te gelasten. 
Dit kon ik ook echt niet waarderen van de FIFA. Wel vond ik het 'mooi' dat zelfs de spelers van Turkije en Frankrijk in tranen uitbarstten toen het bericht door de stadion speaker werd meedegedeeld.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Kameroen wil morgen toch aantreden in de finale!
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Nigeria wil morgen toch aantreden in de finale!
Nigeria??? Lijkt me sterk EmDee... 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Wanneer begint het nieuwe seizoen bij hattrick??? I am verslaafd! Net zoals aan MM! 
rzasa
-
- 396 berichten
- 159 stemmen
Op 1 puntje geen kampioen geworden!
DBW is het Schalke van Hattrick...
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ik op 1 punt geen tweede (dus 1 punt van promotie af). Als ik mijn eerste wedstrijd niet had verloren... 
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Ik was pas halverwege het seizoen erin gerold, dus ik had nooit kampioen kunnen worden. Door een stomme fout (2-6-2 ipv 3-5-2) heb ik mijn enige wedstrijd verloren dit seizoen (4-5) Ik heb overigens nu wel een handig programmaatje gevonden. Het zoeken naar de beste opstelling gaat veel beter nu. Ook de transfermarket helper is handig.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ik was pas halverwege het seizoen erin gerold.
Dat had ik ook, best raar vin ik dat. Maar weet niemand wanneer het nieuwe seizoen weer begint?
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Dat had ik ook, best raar vin ik dat. Maar weet niemand wanneer het nieuwe seizoen weer begint?
Bij 'De Club' stond: Voor de twee volgende weken tot het eind van het seizoen, kun je je club hernoemen. Er zijn echter kosten aan verbonden.
Dus ik neem aan over twee weken, ivm met lopende kwalificaties die in sommige divisie zijn(?) (De na-competitie)
andolini
-
- 256 berichten
- 1750 stemmen
Zondag 27 juli is de 1e competitiewedstrijd van seizoen 9.
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Chivu, mijn held, weg bij Ajax... ik ben in diepe rauw... snik... 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Chivu, mijn held, weg bij Ajax... ik ben in diepe rauw... snik... 
Same here...echt jammer. Wie hebben jullie liever? -> Frank de Boer terug of de 23-jarige Escudé?
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Ik weet het niet. De Boer heeft natuurlijk veel ervaring welke in een jonge ploeg goed van pas komt om over te brengen op de jeugdige spelers (zet bijv. Heitinga en De Jong bij hem in de verdediging). Escudé heeft natuurlijk meer potentie voor de toekomst, maar moet zich nog bewijzen.
Alletwee dan maar 
gotti
-
- 14075 berichten
- 5893 stemmen
Ik stem voor Escudé. De Boer is naar mijn mening grof gezegd te oud voor Ajax (Ajax heeft nasmelik laten zien dat ze ook zonder veel ervaren spelers ook heel ver kan komen). Ik kan ook niet zeggen dat ik nog ergonder de indruk van deze man ben. En ik rouw ook diep om 'onze' Chivu....
Verder ben ik wel erg blij met de aankoop van Wesley Sonck. Die zal wel eens laten zien dat hij, i.t.t. Bob Peeters, wel kan scoren.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Zou ik ook zeggen. We moeten niet vergeten dat er nog meer kandidaten zijn, de Pool Glowacki (nooooooooit van gehoord) is ook nog een optie. Maar ik hoop eigenlijk dat De Boer en Escudé komen. Escudé staat in de belangstelling van verscheidene topclubs, dus zal wel goed zijn. Maar de Boer is gewoon een zeer goede verdediger en kan, net als Litmanen, spelers beter maken.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ik hoop voor Sonck en voor Ajax en voor mezelf en de rest van de Ajax-fans dat Sonck geen tweede Machlas wordt... die heeft zich bij Ajax ook nooit bewezen.
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Ajax is nooit echt gelukkig geweest met spitsen kopen. De spitsen die bij Ajax echt slagen komen meestal uit eigen kweek (Kluivert, van Basten, Berkamp). Even afwachten wat Sonck gaat doen, maar ik geef hem voor nu het voordeel van de twijfel. En in tegenstelling tot Mido wel een sympathieke bescheiden gast...
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
de Pool Glowacki
Na Rudy weer een pool... zal toch niet.
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Overigens wel vreemd dat Chivu na de eerste training nog beweerd dat hij 100% zeker bij Ajax blijft en de dag later pleite is. Beetje jammer...
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Maar het is ook nog maar afwachten of Roma het transferbedrag kan betalen...Vorige maand hadden ze al problemen met Lucio.
gotti
-
- 14075 berichten
- 5893 stemmen
Maar ze hebben aan Chivu, volgens NOS Teletext, een flinke som overgehouden. Er wordt gezegd dat Chivu de duurste verkoop in de Ajax geschiedenis is (de duurste lag volgeens mij op 18miljoen euro).
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Duurste was F. de boer met 11 miljoen Euro. Chivu is nu voor 18 miljoen Euro verkocht.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.