- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
citybird
-
- 4964 berichten
- 4139 stemmen
Aruna Dindane wil helemaal niet naar Ajax gaan, hij wil naar de Premier League en gelijk heeft hij. Sonck en Soetaers mogen ze ook houden bij Ajax. Soetaers is trouwens een jeugdproduct van Anderlecht en heeft daar ook al 2,5 seizoenen op de bank gezeten alvorens naar Roda JC te verhuizen. Ik denk niet dat die zo happig is om terug te keren.
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
Shit, kunnen we ze daar ook al niet kwijt! 
citybird
-
- 4964 berichten
- 4139 stemmen
Trouwens als Sonck slim is blijft hij gewoon bij Ajax. Hij heeft daar toch nog een goedbetaald langdurig contract.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Nog effe over het scenario voor PSV. Arsenal heeft momenteel niet echt de vorm dus waarom zou PSV niet kunnen winnen. Heb er wel vertrouwen in iig.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Trouwens als Sonck slim is blijft hij gewoon bij Ajax. Hij heeft daar toch nog een goedbetaald langdurig contract.
Maar als voetballer wil hij zeker willen spelen, en zijn karakter kennende zal hij zich willen laten gelden. Ik ken hem al jaren en ik kan je verzekeren, het is geen gemakkelijke jongen...
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Nog effe over het scenario voor PSV. Arsenal heeft momenteel niet echt de vorm dus waarom zou PSV niet kunnen winnen. Heb er wel vertrouwen in iig.
PSV was gister wel goed?
Als je zo loopt te klungelen achterin heeft Arsenal toch een paar leuke spelertjes voorin om het af te maken volgens mij.
Beejeej
-
- 580 berichten
- 1127 stemmen
Ja, heel goed voor het nederlandse voetbal. Ik gun het PSV wel zolang AJAX het maar niet haalt ben ik tevreden :evil.
ja, dat zijn van die opmerkingen... ontzettende boer 
Beejeej
-
- 580 berichten
- 1127 stemmen
ik zou het trouwens echt mooi vinden als Koller naar Ajax zou gaan 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Ja, heel goed voor het nederlandse voetbal. Ik gun het PSV wel zolang AJAX het maar niet haalt ben ik tevreden :evil.
Als Nederland kunnen we anders ook de punten van Ajax hard gebruiken. Staat nogal verontrustend stukje in de VI.
Beejeej
-
- 580 berichten
- 1127 stemmen
inderdaad... we morgen op dit moment alleen nog maar de landskampioen direct sturen en een 2e club na voorrondes. dat is wel eens anders geweest...
Captain Pervert
-
- 4660 berichten
- 2106 stemmen
Ja, FC Groningen tegen Inter en Atletico Madrid! 
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3312 stemmen
Ajax wint vanavond "gewoon" met 1-2.
En wanneer werd Feyenoord voor het laatst landskampioen? :evil
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Ja, Groningen tegen Atletico 
Van Dijk die vlak voor tijd de beslissende 3-0 maakt, waarna Van Tiggelen eerst de grote Hugo Sanchez uitlacht en hem daarna doodleuk omverduwd. (Zou nu niet meer kunnen met al die TV-beelden)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En wanneer werd Feyenoord voor het laatst landskampioen? :evil
1999. What's your point?
Beejeej
-
- 580 berichten
- 1127 stemmen
dat Feyenoord er niet voor zorgt dat we meer clubs mogen afvaardigen in de CL ? :ik snap de link ook nie helemaal eigenlijk 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja dat zou wel heel dubieus zijn aangezien Feyenoord Nederland weer een goede reputatie heeft gegeven in europees opzicht.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Waar ik me ook zo aan erger, is het commentaar op aziatische voetballers. En dan met name Song, die wordt slechter genoemd dan hij werkelijk is. Vooral zijn eerste seizoen was gewoon geweldig. En nu moet hij gewoon uit een diep dal komen. Maar de niet-onderbouwde krietiek op Song kan het bloed onder mijn nagels vandaan halen.
PatrickL
-
- 1586 berichten
- 2398 stemmen
Waar ik me ook zo aan erger, is het commentaar op aziatische voetballers. En dan met name Song, die wordt slechter genoemd dan hij werkelijk is. Vooral zijn eerste seizoen was gewoon geweldig. En nu moet hij gewoon uit een diep dal komen. Maar de niet-onderbouwde krietiek op Song kan het bloed onder mijn nagels vandaan halen.
Hij is nu al twee jaar bezig uit dat dal te komen. Van mij mag hij gewoon weg. Ik vind hem enorm slecht.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik vind het commentaar zwaar overdreven. Beetje geduld, je hoort niet zomaar iemand bij het grof vuil te zetten. Song is gewoon een type die steun nodig heeft. Mijn onvoorwaardelijke steun heeft ie. Het probleem is gewoon communicatie.
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
maar in de tijd had hij best Nederlands of Engels kunnen leren, ik ken mensen die in een half jaartje zich redelijk vloeiend in het Nederlands konden uitdrukken, dus een paar woorden is toch niet teveel gevraagd?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nee dat ben ik zeker met je eens. Maar zoals Gullit ook zegt, je moet ze het echt verplichten want anders skippen ze die lessen gewoon. Maar heel zonde dat hij nu echt helemaal alleen staat. Maar snel engels of nederlands leren. Zijn beste vriend, Bosvelt vertrok, misschien dat het er iets mee te maken heeft.
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
Als je Ajax zo ziet voetballen komt maar 1 vraag naar boven: Wanneer wordt Koeman ontslagen?
Maar zal je zien, voetballen ze dit jaar nog 1 keer goed, tegen Feyenoord. Hebben wij altijd, zijn ze hopeloos uit vorm, maar gaat elke verdwaalde bal erin.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
petey, ik ken het gevoel. Hoe slecht Ajax ook is we winnen niet van ze, in competitieverband iig.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gelukkig heeft Ajax weer verloren, ze speelde wel heel erg dramatisch. Als je verliest van FC Ziekenhuisballen. jammer voor Sneijder en de Ridder maar voor derest van de selectie heb ik er schijt aan 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Jij bent echt een voetbalfan zeg!
Als er hier iemand anti-'voetbalclub' is ...
Ik ben voor Ajax, maar in Europees verband hoop ik gewoon dat elke Nederlandse club wint. Alleen op die manier kan het niveau van het Nederlandse voetbal weer wat opgekrikt worden.
Maar goed, even goede vrienden 
Dramatische wedstrijd. Eerste helft leek wel een trainingspartijtje en in de tweede helft voelde je als kijker gewoon de paniek bij Ajax.
Koeman zat er gelaten bij, leek zelf zijn conclusies al te trekken. Hij krijgt deze ploeg niet meer aan de praat denk ik. De opleving tegen Macabbi thuis bleek een uitzondering. Op zich maakt het me niet uit of Koeman blijft of niet, maar in dit geval lijkt het me duidelijk dat hij de ploeg niet meer op scherp kan krijgen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik ben ook voor elke Nederlandse club, behalve Ajax. Heb ik aan mijn spaanse kant ook ik gun Barcelona ook geen geluk. Zit blijkbaar in mijn genen 
Wat een mooi schot van het mega talent Schweinsteiger zeg. Dat hij niet verzekert is van een basisplek is echt een raadsel.
Beejeej
-
- 580 berichten
- 1127 stemmen
Gelukkig heeft Ajax weer verloren, ze speelde wel heel erg dramatisch. Als je verliest van FC Ziekenhuisballen. jammer voor Sneijder en de Ridder maar voor derest van de selectie heb ik er schijt aan 
hoe kun je dit nou als een positief iets zien ?? als je zoiets nou in landelijk competitieverband zou zeggen, zou ik je dichtgetiktheid best begrijpen, maar dit is voor geen enkele nederlandse club goed, dus ook niet voor dat clubje van jouw.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Jammer dat Ajax afgelopen zomer die Berbatov niet heeft gekocht zeg, wat een supergave goal. De actie van Zlatan was ook mooi. Zonder spits kom je duidelijk te kort. Werd net geopperd dat Ten Cate een goeie zou zijn om Koeman uit zijn lijden te verlossen. Dat zie ik best zitten, al kan ik me niet voorstellen dat je je lekkere baantje bij het goedlopende, altijd in lekker weer voetballende Barca in ruilt tegen de chaos in het regenachtige kouwe kikkerlandje.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hoe graag ik het ook zou willen ik kan niet blij zijn voor Ajax.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.