- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
het was inderdaad rood ,maar was vlak voor het einde van de wedstrijd(als het al een wedstrijd was)dus maakte voor de uitslag weinig meer uit.het stond al 4-1
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Een penalty had het zeker moeten zijn, daar niet van, maar een rode kaart zou ik wel erg zwaar hebben gevonden. Maar goed...eigenlijk hoort dit niet eens bij dit topic

cornelis
-
- 4744 berichten
- 681 stemmen
Mag deze draad van de update-pagina af. Zonde van mijn bandbreedte. Lijkt Canal+ wel hiero.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5984 stemmen
We waren wel ongeveer uitgepraat geloof ik. 
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Mag deze draad van de update-pagina af. Zonde van mijn bandbreedte. Lijkt Canal+ wel hiero.
Nooit zo eens geweest met Cornelis! 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
op de nieuwe (versie van de) site zal ik berichten in het off-topic deel van het forum optioneel maken voor de updates pagina
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Denk het wel, hier zal niet iedereen op zitten te wachten bij de updates. Maar goed heb ook nog wat andere ideeën om deze pagina te verbeteren dus ik zie wel tegen die tijd hoe ik het precies ga doen
mister blonde
-
- 12698 berichten
- 5835 stemmen
ik vind het wel wat (laatste twee W woorden waren eigenlijk overbodig, vervang ze anders maar door: heel erg) zielig dat je de knvb de schuld geeft van de overwinning van utrecht en dus het missen van de uefa cup voor roda, roda.
als ze gewoon beter hadden gevoetbald, hadden ze al weken veilig gestaan en waren ze niet afhankelijk geweest van dit resultaat. verder is het duidelijk dat er slecht gefloten werd. toch heeft feyenoord het aan niemand anders dan zichzelf te wijten dat ze deze prijs niet wonnen. de verdediging was gewoon lek.
alle ploegen worden weleens benadeeld door de knvb. maar bij roda valt dat heel erg mee. nier erger als andere ploegen (misschien met een incidentele uitzondering van de grote drie en zelfs dat valt best nog mee.) je klinkt nu net als een klein kind die zijn slechte school resultaten wijt aan de schoolmeester die de pik op hem zou hebben. stel je eens wat meer als een 'die hard' op en zeur niet zo...
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Pff ben ik even blij dat NEC in de blessuretijd had gescoord
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
alle ploegen worden weleens benadeeld door de knvb. maar bij roda valt dat heel erg mee. je klinkt nu net als een klein kind die zijn slechte school resultaten wijt aan de schoolmeester die de pik op hem zou hebben.
Pierre had absoluut van t veld gemoeten en dan was Feijenooord helemaal in elkaar gedonderd. Sorry Petey, Linda en plaatsgenoten
, maar Utrecht was deze keer gewoon feller/beter!
jester
-
- 808 berichten
- 1252 stemmen
feyenoord krijgt geen strafschop(zoooo duidelijk)
Ik zag gisteren Voetbal Insite, met o.a. Co Adriaanse. Die heeft jaren met Bombarda gewerkt, en vertelde dat Bombarda in dit soort situaties (en ook in deze) vaak de eerste overtreding maakt, waardoor de verdediger Bombarda wel moet vastpakken om niet te vallen. Ook schijnt Uilenberg (baas van de scheidsrechters) vandaag op zijn site hier iets over te zeggen.
kos
-
- 46702 berichten
- 8859 stemmen
Was trouwens ook een buitenspeldoelpunt als je werkelijk volgens de regels wil fluiten!
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
...en vertelde dat Bombarda in dit soort situaties (en ook in deze) vaak de eerste overtreding maakt, waardoor de verdediger Bombarda wel moet vastpakken om niet te vallen.
Klopt helemaal. Tegen NEC bijvoorbeeld in de 88ste minuut zoekt hij in de draai Zonneveld op, botst hard tegen hem aan en gaat liggen. Vrije trap...Van Hooijdonk...0-1.
Er moet een nieuwe regel worden ingevoerd waarbij Bombarda nooit meer een vrije trap mee krijgt.
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
de knvb is niet de enigste die een aandeel heeft in het missen van uefacup van roda,in eeste plaats hebben de spelers het natuurlijk aan zich zelf te danken,door te verliezen van zwolle,groningen,exelsior,az.
allemaal door gebrek aan mentaliteit.
niet dat ik het nac,nec niet gun,maar ben nu eerlijk hebben nac,nec en utrecht iets te zoeken in europa?
utrecht en nac raken allemaal hun beste spelers kwijt en nec vind ik nou (op de keeper na)ook niet bepaald sterk.
en nederland heeft de punten hard nodig,anders mogen we volgend jaar nog maar 2 clubs in de uefa cup uit laten komen.
Tonyvdb
-
- 1408 berichten
- 1168 stemmen
wat moeten wij in België dan zeggen !!
Brugge en Anderlecht in de CL, ok.
Maar kleine ploegjes als Lokeren en La Louvière in de UEFA-cup, alsjeblieft ...
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
inderdaad dat is ook belachelijk,la louviere in de uefa cup,zie je het al voor je, la louviere-liverpool.
men had natuurlijk liever standaard en genk gezien in de uefa cup in belgie,bij genk is het kunstje van sef vergoosen uitgewerkt,is alleen een trainer die jonge talenten als bij roda 2 jaar geleden tom soetaers en kevin van dessel beter maakt maar met profs met veel ervaring kan hij niet omgaan,en kan totaal niet scouten,en echt zo'n trainer die bepaalde spelers voortrekken en iedere week opstelt zoals bij roda nygaard en tomasic,2 waardeloze voetballers,tomasic nam ie zelfs mee naar genk ,wij bij roda waren dolgelukkig dat hij vertrok,mag nu trouwens ook weer bij genk vertrekken,net zoals vergoossen gaat het gerucht.
mister blonde
-
- 12698 berichten
- 5835 stemmen
niet dat ik het nac,nec niet gun,maar ben nu eerlijk hebben nac,nec en utrecht iets te zoeken in europa?
blijkbaar meer dan roda, anders was roda wel 4 of 5de geeindigd (of hadden ze de beker gewonnen.) bovendien, ook roda heeft nog nooit iets noemenswaardig gepresteerd in europa.
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
ik zal morgen eens toevoegen wat roda zoal gepresteerd heeft in de uefa cup.
nu even geen tijd
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Helaas wordt deze regel veelal verkeerd toegepast met als absolute kater/dieptepunt: Nederland-Brazilië 1994
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Oh, alsjeblieft Roda, ik snak naar die voetbalfeiten van Roda JC! Veel interessanter dan films! 
mister blonde
-
- 12698 berichten
- 5835 stemmen
ik zal morgen eens toevoegen wat roda zoal gepresteerd heeft in de uefa cup.
nu even geen tijd
ok ben benieuwd hoe vaak ze in de finale hebben gestaan 
mister blonde
-
- 12698 berichten
- 5835 stemmen
Helaas wordt deze regel veelal verkeerd toegepast met als absolute kater/dieptepunt: Nederland-Brazilië 1994
waarschijnlijk komt dat omdat de regel dat slechts voor hinderlijk buitenspel gefloten mag worden, vele jaren later kwam.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Volgens mij was die regel toen net in gevoerd maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
cornelis
-
- 4744 berichten
- 681 stemmen
g
o
e
i
e
g
e
n
a
d
e
z
e
g
k
u
n
n
e
n
w
e
h
i
e
r
e
e
n
e
i
n
d
a
a
n
b
r
e
i
e
n
?
a
l
s
j
e
o
v
e
r
f
o
e
b
e
l
w
i
l
l
u
l
l
e
n
z
i
j
n
e
r
t
o
c
h
f
o
r
a
z
a
t.
/me staat nu vast buitenspel, maar goed.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Nee, ik zie niet in waarom we hier niet over sport mogen lullen.
Op voetbalfora komen veel te veel "verkeerde" lui waarin je in hooligan-achtige discussies terecht komt.
cornelis
-
- 4744 berichten
- 681 stemmen
Dan kan ik je nl.sport.voetbal aanraden.
Ik vind deze draad onzinnig lang in verhouding tot het off-topic gehalte.
mister blonde
-
- 12698 berichten
- 5835 stemmen
Volgens mij was die regel toen net in gevoerd maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
ik durf je wel met zekerheid te zeggen; die regel was toen nog niet ingevoerd. echt een regel van de laaste jaren.
eindelijk een onderwerp waar ik ervaren MM-ers mee kan verslaan
en cornelis, je hebt toch geen last van dit topic. je hoeft het niet te lezen en je kunt bij updates net zo makkelijk naar beneden scrollen. lijkt me dan ook overbodig dat je om de zoveel berichten een bericht plaatst dat ons er op wijst dat dit topic overbodig is. nu weten we het wel...
cornelis
-
- 4744 berichten
- 681 stemmen
net
zo
zinloos
als
jullie
geoudehoer
over
buitenspel
natuurlijk.
Ga
desnoods
de
chat
op.
cornelis
-
- 4744 berichten
- 681 stemmen
En dus doe je het hier? 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.