- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
mister blonde
-
- 12698 berichten
- 5835 stemmen
ik herhaal mijn bericht deels; wat heb je er nou voor last van. als wij (ik neem aan dat de anderen die met regelmaat hier een bericht plaatsen (met uitzonderingen van jou, cornelis) daar ook bijhoren)dat nou toch leuk vinden. bovendien kan dan het hele gedeelte van het forum 'overig algemeen' dan weg.
cornelis
-
- 4744 berichten
- 681 stemmen
Ik vind het slap gelul, en off topic.
Wat mij betreft mag dat verboden of op zijn minst ingeperkt.
Maar ik begrijp dat als ik dat meld, dat jij daar dan weer last van hebt?
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Nee, ik zie niet in waarom we hier niet over sport mogen lullen.
Op voetbalfora komen veel te veel "verkeerde" lui waarin je in hooligan-achtige discussies terecht komt.
mister blonde
-
- 12698 berichten
- 5835 stemmen
niet als je het een keer meldt, nee.
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Dan kan ik je nl.sport.voetbal aanraden.
Ik vind deze draad onzinnig lang in verhouding tot het off-topic gehalte.
cornelis
-
- 4744 berichten
- 681 stemmen
niet als je het een keer meldt, nee.
yosemite44
-
- 1241 berichten
- 1314 stemmen
kom op zeg, jij hoeft het toch niet te lezen als je niet geinteresserd bent in voetbal!
cornelis
-
- 4744 berichten
- 681 stemmen
Dat zal ik ook zeker niet doen. Maar dit is Moviemeter. En niet foebbelmeter, of Fokforum.
mister blonde
-
- 12698 berichten
- 5835 stemmen
maar je mag hier wel over hiphop lullen
beetje meten met twee maten. het een interesseerd je wel en het ander niet, dus het een mag wel en het ander niet??
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Dat zal ik ook zeker niet doen. Maar dit is Moviemeter. En niet foebbelmeter, of Fokforum.
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
oke, en nu graag weer waar dit topic voor bedoeld is: voetbal...
waar blijft Roda met z'n Europese resultaten (ik kan me alleen een goede wedstrijd in Milaan herinneren)...
cornelis
-
- 4744 berichten
- 681 stemmen
Dat loopt bij lange na de spuigaten niet uit, en is voortgekomen uit een discussie bij een film (Biggie & Tupac).
Wat mij betreft mag dat ook verboden hoor, als dat betekent dat die voetbal-ellende verdwijnt.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
ik durf je wel met zekerheid te zeggen; die regel was toen nog niet ingevoerd. echt een regel van de laaste jaren.
eindelijk een onderwerp waar ik ervaren MM-ers mee kan verslaan 
Zo werd begin jaren negentig een verschil gemaakt tussen wel en niet strafbaar buitenspel.
cornelis
-
- 4744 berichten
- 681 stemmen
beetje meten met twee maten. het een interesseerd je wel en het ander niet, dus het een mag wel en het ander niet??
Het 1 is on topic, het ander niet. Er zijn plenty andere fora voor andere topics. En dit soort borrelpraat hoeft toch niet bewaard? Kan gewoon op de chat.
yosemite44
-
- 1241 berichten
- 1314 stemmen
oke, en nu graag weer waar dit topic voor bedoeld is: voetbal...
waar blijft Roda met z'n Europese resultaten (ik kan me alleen een goede wedstrijd in Milaan herinneren)...
twee goede wedstrijden tegen milaan he
ennuh, die ene keer dat ze als ze indien ze na penalties niet verloren hadden van sredets sofia, ze tegen barcelona hadden gespeeld!
toch, van alle niet top-3 teams heeft roda nou eenmaal het best gepresteerd 'in europa'. toch? kan me van twente, vitesse en heerenveen niks goeds herinneren. nac en nec sowieso niet... of vergeet ik nog een team? ja willem II, maar dat was ook niks!
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
cornelis
-
- 4744 berichten
- 681 stemmen
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
toch, van alle niet top-3 teams heeft roda nou eenmaal het best gepresteerd 'in europa'. toch? kan me van twente, vitesse en heerenveen niks goeds herinneren.
mister blonde
-
- 12698 berichten
- 5835 stemmen
hmm, ben even weggeweest om op google mijn gelijk te halen. niet zo snel wat gevonden. zijn er geen mensen die weten wanneer die regel van hinderlijk buitenspel precies ingevoerd werd??? ik weet namelijk zeker dat het iets is van de laaste jaren (heel slecht argument dus reageer er maar niet op
) ik zal het proberen uit te zoeken...
ook staat er strafbaar buitenspel in jouw bron emdee.. is volgens mij ook weer wat anders dan hinderlijk.... maar ik zal er verder niet meer teveel over door zagen anders waordt cornelis boos 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Heb t ook nog ff nagezocht, maar Twente is toch echt de vierde club van Nederland in Europees verband:
mister blonde
-
- 12698 berichten
- 5835 stemmen
van www.fifa.com (historylaws)
1995
Law XI Off-side
It is not an offence in itself to be in an off-side position.
A player shall only be penalised for being in an off-side position, if, at the moment the ball touches, or is played by one of his team, he is, in the opinion of the referee, involved in active play by:
interfering with play, or
interfering with an opponent, or
gaining an advantage by being in that position.
--------------------------------------------
hadden we allebei een beetje gelijk. ik dacht echt dat het veel later was (volgens mij was het later in het amateur voetbal, waarin ik actief ben, pas gewijzigd) op het WK van '94 dus nog net niet.
volgens mij interesseerd het niemand, maar ook ik wil een keertje een discussie niet verliezen 
yosemite44
-
- 1241 berichten
- 1314 stemmen
Heb t ook nog ff nagezocht, maar Twente is toch echt de vierde club van Nederland in Europees verband:
hmm, dat wist ik niet. maar eh sinds ik 'fan' ben van roda (87-) gaat het toch wel lekker
maar serieus, ik bedoelde ook echt dat roda de laatste 10 jaar het meestje gepresteerd heeft. als je verder terug gaat in de tijd kom je volgens mij ook nog wel successen van az '67 en utrecht (dos toch?) tegen namelijk....
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Als sidekick cornelis er gewoon doorheen blijft lullen mag dit topic van mij nog wel even doorgaan

rzasa
-
- 396 berichten
- 159 stemmen
Welke MM-leden doen er mee op www.hattrick.org? Zeer verslavend!
jay73
-
- 1184 berichten
- 1388 stemmen
Ziet er leuk uit rzasa!
Ga ik binnenkort eens voor zitten.
Bedankt voor de tip!
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Welke MM-leden doen er mee op www.hattrick.org? Zeer verslavend!
Ik heb me net aangemeld. Lijkt me leuK!
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
Emdee,bedankt voor die toevoeging.
mooiste wedstrijd wat ik heb meegemaakt was vorig jaar tegen Bordeaux thuis,echt prachtig was dat toen,nog nooit zo een spannende wedstrijd gezien,kippenvel had ik toen,de sfeer en de ontlading na de wedstrijd was prachtig.
yosemite44 was je er toen ook bij?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.