- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
otherfool
-
- 18534 berichten
- 3403 stemmen
Nou, ik vind ze niet om aan te gluren, en qua resultaat is het ook bijzonder mager. Verder kraamt de man pertinent onzin uit, verknalt Voetbal Insite (ik kijk zelfs niet meer, een paar jaar terug bleef ik er voor thuis), zoekt de schuld altijd bij scheidsrechters en is een afgrijselijke Derksen meeloper. Altijd die huilverhalen over vroegah, die vreselijk belegen grappen, die domme open deuren. Echt, weg met die vent...
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
wat die van hanegem bij voetbal insite nog steeds doet begrijp ik ook niet, totaal geen aanvulling, alleen zijn handje vasthouden voor wat geld geloof ik, wat utrecht berteft zijn de resutaten niet eens zo slecht met het materiaal wat hij heeft en toch altijd aanvallend voetbal predikt wat meestal idd. niet helemaal uit de verf komt, maar dat de man verstand van voetbal heeft kunnen we niet ontkennen.
Ben trouwens onder de indruk van frank de boer wat voetbalzaken betreft, denk dat het een grote trainer gaat worden. (cocu ook trouwens)
cinema.
-
- 230 berichten
- 0 stemmen
Mwa ik vind Utrecht nou niet bepaald slecht presteren hoor. Ze spelen zelfs best aantrekkelijk voetbal, meer ook niet. Zeker met het materiaal wat ze hebben. With all respect. En wat van Hanegem betreft; tsja heb dubbele gevoelens bij die man. Hij kan soms zo zeikerig overkomen. Vooral geen standpunt willen innemen wat leidt tot open deuren. In note bene een discussieër programma. Kijk ik snap ook wel dat je niet altijd een mening kunt vormen als je de halve waarheid maar kent. Dan schiet het niet echt op, maar om nu elke keer op veilig te spelen, daar kan niemand iets mee. Maar toch kan ik nog wel eens lachen om de cynische en scherpe van Hanegem.
otherfool
-
- 18534 berichten
- 3403 stemmen
Mwa ik vind Utrecht nou niet bepaald slecht presteren hoor.
Ze staan bij de gratie van AZ 9e, net voor de toch ook niet geweldige selecties van Vitesse en NEC (waar hebben we het over?), lagen al snel uit de beker, en het verloor in de Intertoto van wat amateurs uit Zweden. Het houdt al met al niet over, en als liefhebber is mijn hartje nog niet 1 keer overgeslagen van het spel van de club. Dan deed de door Van Hanegem verguisde Booy het stukken beter...
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
Jammer voor Arsenal gisteren, want ze lieten bij vlagen echt sprankelend voetbal zien tegen Liverpool (op basis van de 2e helft die ik heb gezien)
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Het was echt niet overtuigend wat ze beiden lieten zien.
Het is natuurlijk ook geen makkie om door die sterke verdediging
te kunnen komen.
Beide weinig kansen gecreeert.
De 2e wedstrijd is beslissend en zal wel direct vuurwerk opleveren.
Ik kan niet wachten op vanavond.
Gaan we die italianen een lesje geven?
Let's hope!
Oh, en die knal van 25 meter geloof ik van Fenerbache.
Ik heb al veel gezien in het voetbal, maar zo'n knal uit stand schieten.
Wow!
otherfool
-
- 18534 berichten
- 3403 stemmen
Ik kan niet wachten op vanavond.
Gaan we die italianen een lesje geven?
Let's hope!
Ik voorspel alvast een sneaky 0-1. Doe het voor FC Grunnen zou'k zeggen...
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Eh, kwartje valt niet. Grunnen, wat is dat?
otherfool
-
- 18534 berichten
- 3403 stemmen
Eh, kwartje valt niet. Grunnen, wat is dat?
Zo spreken de knauwende stadjers hier Groningen uit 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
O, ik sprrreek alleen met de Leidse Rrrr, vandaarrrr.

otherfool
-
- 18534 berichten
- 3403 stemmen
Briljante actie van Affelay weer die het punt pakt voor PSV. Dieptepunt zijn peppie en kokkie in de studio die het allemaal weer beter weten. Mijn Van Hanegem jeuk begint weer serieus op te komen...
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen
Vooral bij Derksen kan er weer niets positiefs vanaf. Nu snap ik dat gedeeltelijk wel want de wedstrijd was verre van goed maar als iemand als Ronaldinho dat passje had verstuurd was het vast geniaal geweest. Ook lekker ingeschoten door Koevermans.
En ik denk dat de meeste PSV supporters met een goed gevoel naar bed gaan. Natuurlijk, het is altijd leuker als je ploeg met attractief en aanvallend spel furieus ten strijde trekt. Wat er bij mensen als Derksen blijkbaar niet in gaat is dat dit voor Nederlandse ploegen op Europees niveau zelfmoord is, het materiaal is er nu eenmaal niet voor.
En Vergoossen is niet laf (nou ja, meestal dan), maar een slimme strateeg. Prima resultaat.
kos
-
- 46702 berichten
- 8859 stemmen
Stuk eerste helft gezien en dat was zeer teleurstellend voor PSV begrippen. Zoveel fouten en passjes die niet aankwamen, ik had er een hard hoofd in.
Mooi om uiteindelijk een 1-1 score als resultaat te zien, maar ze zijn er nog lang niet.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
respect voor PSV
, goed uitzicht op de halve finales ook al zijn ze er nog lang niet, van wat ik heb gezien.
ben ook in slaap gevallen wat ik wel vaker heb als ik naar PSV kijk
, maar petje af weer een puntje verdient voor het nederlands voetbal, hulde. 
en nu zondag nog even gelijk spelen (liefst verliezen) tegen heracles. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3873 stemmen
Dieptepunt zijn peppie en kokkie in de studio die het allemaal weer beter weten....
Oke ik was dus niet de enige die me kapot irriteerde. PSV is inderdaad niet altijd even sprankelend er is alleen wel geen één grote ploeg die zijn 'normale' niveau tegen PSV lan halen. Nu kan dat wel altijd op het falen van die ploeg geschoven worden maar als het zo vaak gebeurt moet je je misschine toch gaan afvragen of PSV dat niet afdwingt. Blijft er alleen een grote smet op de wedstrijd plakken en dat is Gomes. Ik hoop enorm dat die niet al te lang weg is want anders kon het nog wel eens erg zwaar worden de komende weken. Niet alleen Europees.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
Natuurlijk, het is altijd leuker als je ploeg met attractief en aanvallend spel furieus ten strijde trekt. Wat er bij mensen als Derksen blijkbaar niet in gaat is dat dit voor Nederlandse ploegen op Europees niveau zelfmoord is, het materiaal is er nu eenmaal niet voor.
Goed gezegd indd. De enige manier die schijnt te werken voor Nederlandse topclubs om het Europees niveau bij te benen is de manier van voetbal wat PSV speelt. Alhoewel dat natuurlijk niet de schoonheidsprijs opleverd.. Maar bij Ajax schijnen ze dat niet te snappen helaas. 
otherfool
-
- 18534 berichten
- 3403 stemmen
Dat ze vanuit een liefhebbers oogpunt liever een open wedstrijd zien begrijp ik dan nog net wel, maar er deugde niks van volgens snip en snap. Het resultaat was eigenlijk helemaal niet goed, Marcellis is maar een prutser, het wereldpassje (na een schitterende actie) van Affelay stelde niks voor, Farfan had natuurlijk 5 minuten voor zijn kaart gewisseld moeten worden (jaja) en ga zo maar door.
RTL zou eens een mondig iemand naast Derksen moeten zeggen die daar eens tegenin gaat. En laat slome Willem zijn team nou maar eens aan het ballen krijgen want hij mocht dromen dat zijn team ooit zo'n goed resultaat zou halen.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ik heb op Belgie gekeken voor het commentaar.
Daar waren ze helemaal weg van Affalay en Gomez.
Affalay gaf gisteren strakke passes en was best in vorm.
Moet Marcellis niet met het EK mee?
We kunnen nog wel iemand gebruiken daar dacht ik.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Marcellis verdient wel een EK selectie. Mathijssen lekker thuislaten, die kan niet verdedigen op niveau.
PSV was best sterk gister, maar ik ben blij dat Ajax niet zon defensieve anti stijl zou accepteren. Je zal er maar het hele jaar naar moeten kijken, ongeacht de resultaten. Brr.
Voetbal is voor mij meer dan 3 punten.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ik ben blij dat ik het beide erg kan waarderen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3873 stemmen
Marcellis verdient wel een EK selectie. Mathijssen lekker thuislaten, die kan niet verdedigen op niveau.
PSV was best sterk gister, maar ik ben blij dat Ajax niet zon defensieve anti stijl zou accepteren. Je zal er maar het hele jaar naar moeten kijken, ongeacht de resultaten. Brr.
Voetbal is voor mij meer dan 3 punten.
Hoor dit wel vaker en ben het hier toch maar ten dele mee eens. Ten eerste speelt PSV natuurlijk niet iedere wedstrijd zo. Ajax en Feyenoord uit bijvoorbeeld was PSV voetballend vele malen beter dan hun opponenten. Ajax speelt ook het merendeel van zijn wedstrijden absoluut niet indrukwekkend en meer resultaat boeken ze er ook niet.
otherfool
-
- 18534 berichten
- 3403 stemmen
Sterker; het Ajax van Koster speelt nog veel verdedigender dan het PSV van Vergoossen of het toch ook niet erg avontuurlijke Feyenoord van Van Marwijk. Ajax speelt tegenwoordig met een handbalverdediging waarna de ballen zo hard mogelijk naar voren worden geschopt waar 2 wereldspitsen staan. Op echt offensief en attractief spel vallen de Amsterdammers feitelijk al 10 jaar niet meer te betrappen....
Voor puur aanvallend voetbal moet je bij Twente en Heerenveen zijn, en toch ook nog wel AZ.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Onzin.
Ik zie bij elke week de wedstrijd van Ajax en PSV live en PSV speelt heel anders dan Ajax. Ajax speelt niet goed, maar ze vallen wel aan, combineren en nemen risico. Vandaar ook dat ze ruimschoots de meeste goals hebben gemaakt in de competitie. Ze hebben door dat spel en de matige 1e seizoenshelft ook ruim 40 goals tegen helaas.
PSV heeft er een stuk minder tegen en een stuk minder gemaakt. Dat geeft sowieso het verschil al aan. Maar de instelling is ook anders. Vorige week zat ik NEC-PSV en dan zie je PSV ook verdedigend spelen. En dat doen ze net zo hard in eigen huis. Heb je PSV-Excelsior of PSV-De Graafschap bv gezien? Twee laagvliegers in eigen huis ontvangen en dan zo spelen...
Ik geef toe dat PSv geweldig presteert, maar kom niet bij me aan dat ze niet laf voetballen en dat Ajax nog erger is. Ajax heeft een geheel andere instelling goddank. Nu nog wat meer succes alleen.
Maar ik zou als Ajax supporter nooit het PSV voetbal accepteren, welke successen we ook ermee krijgen. Niet voor niets was Ronald Koeman met zijn beton voetbal ook verre van populair in Amsterdam, ook al werd ie 2x kampioen.
otherfool
-
- 18534 berichten
- 3403 stemmen
Jaja, dus je hebt geen feestje gevierd na die kampioenschappen? En als Adrie Kosternaccio alsnog kampioen wordt blijft het ook stil in huize AjaxLitmanen?
Toegegeven, ik zag Ajax recentelijk slechts in de lastige wedstrijden tegen PSV (2x), Heerenveen, Roda en Twente maar daarin was het steeds de defensieve ploeg, loerend op een uitvalletje. Het betaalt zich soms uit vanwege Suarez en Huntelaar, maar met attractief, aanvallend spel heeft het echt niet zoveel te maken. Dan zie je een middenveld met Emanuelson, Davids, Lindgren en Gabri en zonder Perez, nuja dan weet je het wel...
Dat Ajax aanvallender speelt tegen De Graafschap of Excelsior dan PSV wil ik zo van je aannemen, dat soort potjes kijk ik niet. Maar neem maar van een objectieve voetballiefhebber aan; beide clubs weten zelden de kijkers te beroeren. En PSV haalt dan tenminste nog eens een (internationaal) succesje...
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Jaja, dus je hebt geen feestje gevierd na die kampioenschappen? En als Adrie Kosternaccio alsnog kampioen wordt blijft het ook stil in huize AjaxLitmanen?
Toegegeven, ik zag Ajax recentelijk slechts in de lastige wedstrijden tegen PSV (2x), Heerenveen, Roda en Twente maar daarin was het steeds de defensieve ploeg, loerend op een uitvalletje. Het betaalt zich soms uit vanwege Suarez en Huntelaar, maar met attractief, aanvallend spel heeft het echt niet zoveel te maken. Dan zie je een middenveld met Emanuelson, Davids, Lindgren en Gabri en zonder Perez, nuja dan weet je het wel...
Dat Ajax aanvallender speelt tegen De Graafschap of Excelsior dan PSV wil ik zo van je aannemen, dat soort potjes kijk ik niet. Maar neem maar van een objectieve voetballiefhebber aan; beide clubs weten zelden de kijkers te beroeren. En PSV haalt dan tenminste nog eens een (internationaal) succesje...
Zoals ik al zei, Ajax speelt ook niet denderend. Zeker met die laffe haas die onze coach is. Uit bij PSV kwam dat duidelijk naar voren. Maar overall heeft Ajax, zeker in eigen huis, best aanvallend gespeeld dit jaar. Maar PSV speelt al lange tijd zo, ook voor Vergoossen. Onder Koeman was het vorig jaar ook geen pretje om naar te kijken. Henk ten Cate mag dan een zak hooi zijn, maar onder hem speelden we vorig jaar wel goed in de competitie.
Je laatste zin is overbodig, want ik gaf al aan dat PSV veel succesvoller is dan Ajax de laatste jaren.
Maar ik zei ook al dat ik (en bijna elke Ajacied en voetballiefhebber) meer wilt zien dan alleen 3 punten.
Ronnievb
-
- 602 berichten
- 683 stemmen
Het verschil zit hem wat mij betreft gewoon in accenten, psv speelt verdedigend met de aandacht op de verdediging cq. Gomes, ajax speelt verdedigend met de aandacht op Huntelaar en Suarez. Dat spelers als Affelay, die wat mij betreft samen met nog ongeveer twee andere spelers de selectie tenminste nog wat glans geven, soms al geslachtofferd worden ten gunste van gruize muizen als Culina zegt denk ik meer dan genoeg over hoe PSV wil voetballen. Ze spelen niet om te winnen, ze spelen om niet te verliezen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Juist, dat bedoel ik. Bij Ajax spelen de rasvoetballers, bij PSV zie je Culina en Mendez ipv Bakkal en Aissati. Ongelooflijk.
Je merkt ook dat spelers daar aan ergeren. Je hoort bij Affelay in interviews dat hij niet blij is met het defensieve spel.
otherfool
-
- 18534 berichten
- 3403 stemmen
Het verschil zit hem wat mij betreft gewoon in accenten, psv speelt verdedigend met de aandacht op de verdediging cq. Gomes, ajax speelt verdedigend met de aandacht op Huntelaar en Suarez.
Nu ja, de uitblinkers bij Ajax lopen voorin en staan bij PSV op de goal en (vorig jaar met Alex) achterin, dat klopt.
Affelay is dit seizoen *nog nooit* geslachtofferd. Suarez daarentegen *wel*. Het is maar wat je wilt zien denk ik dan...
We hebben het toch al teveel over deze clubs, want zoals ik al zei het *echte* voetbal wordt gespeeld in Twente en Friesland.
Bij Ajax spelen de rasvoetballers
Ben ik de enige die niet opgewonden wordt van Emanuelson, Gabri, Davids, De Jong, Rommedahl? Huntelaar is een topspits, Suarez misschien wel de beste speler op de Nederlandse velden, voor de rest stelt het toch eigenlijk niks voor?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.