• 15.869 nieuwsartikelen
  • 178.593 films
  • 12.250 series
  • 34.039 seizoenen
  • 648.378 acteurs
  • 199.165 gebruikers
  • 9.382.129 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Spetie

• 38871 berichten
  • 8175 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Van Basten wilt Gourcuff van AC Milan naar Ajax halen.

Toch handig dat we een trainer met meer naam en uitstraling krijgen dan met laffe Adrie die 1 van de slechtst presterende trainers ooit van Ajax is geworden.

qua puntenaantal bedoel je?

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4898 stemmen

Reken er maar niet op dat Gourcuff op een overgang naar Ajax zit te wachten.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Leland Palmer schreef:

Reken er maar niet op dat Gourcuff op een overgang naar Ajax zit te wachten.

Dat dacht ik zelf ook. Maar mocht hij komen dan heeft Van Basten zijn eerste credits als coach van ajax te pakken.

Er komen ook steeds meer berichten dat Demy de Zeeuw bovenaan het verlanglijstje van Van Basten staat. Eerlijk gezegd verwachtte ik dit al en ik denk dat De Zeeuw ook wel graag onder Van Basten werkt. Alleen weet ik niet of Scheringa roet in het eten gaat gooien.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Qua puntenaantal ja. Dramatisch....

Zijn laffe instelling kost elke keer punten.

En Gourcuff kan best wel eens komen. Misschien huurbasis, misschien overnemen. Waarom niet? Hij wilt weg bij Milan waar ie niet speelt en waarom niet naar Ajax? Van Basten blijft een grote naam.

Zie ook Gabri die ook kwam terwijl niemand dat dacht. Ajax presteert niet, maar de naam en het merk Ajax zijn nog altijd in orde.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

The Oceanic Six schreef:

En Gourcuff kan best wel eens komen. Misschien huurbasis, misschien overnemen. Waarom niet? Hij wilt weg bij Milan waar ie niet speelt en waarom niet naar Ajax? Van Basten blijft een grote naam.

Zie ook Gabri die ook kwam terwijl niemand dat dacht. Ajax presteert niet, maar de naam en het merk Ajax zijn nog altijd in orde.

Wenger had nog geen 2 maanden geleden ook al interesse, als ik Gourcuff was wist ik het dan wel. Ik hoop het van harte, maar ik ben bang dat het haast niet mogelijk is.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Toch jammer dat Cruijf weg is.

De connecties die van Basten heeft met Milan heeft Cruijf met Barca.

Had wel graag wat ontevreden bankzitters op huurbasis naar amsterdam zien komen van die 2 clubs.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Tsja, ik weet niet wie meer interesse hebben. Maar komt hij bij Arsenal aan spelen toe? Ik zie niet zo snel een middenvelder daar de bank op gaan voor Gourcuff, terwijl ik denk dat ie bij Ajax Perez en De Jong er wel uit kan spelen.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8175 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Gabri kwam natuurlijk ook vooral dankzij Ten Cate. Anders was hij misschien niet gekomen .

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Klopt. Datzelfde geldt dus ook met Gourcuff - Van Basten misschien. Dat was ook mijn statement

Het werkt wel in ons voordeel dat de club Ajax gewoon een grote naam nog heeft. En als je dan ook een trainer van naam hebt bij die club en die club heeft geld om versterkingen te halen...

Feyenoord had Ruud Gullit maar Feyenoord had geen geld om de namen die Gullit wilde binnen te halen. Ajax heeft wel een hoop geld. Zeker met 1 of 2 goede transfers. Heitinga levert alweer 10 miljoen op en ik lees over Huntelaar ook al geruchten van 25-35 miljoen.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8175 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Klopt. Datzelfde geldt dus ook met Gourcuff - Van Basten misschien. Dat was ook mijn statement

Het werkt wel in ons voordeel dat de club Ajax gewoon een grote naam nog heeft. En als je dan ook een trainer van naam hebt bij die club en die club heeft geld om versterkingen te halen...

Feyenoord had Ruud Gullit maar Feyenoord had geen geld om de namen die Gullit wilde binnen te halen. Ajax heeft wel een hoop geld. Zeker met 1 of 2 goede transfers. Heitinga levert alweer 10 miljoen op en ik lees over Huntelaar ook al geruchten van 25-35 miljoen.

Ze hebben een hoop geld verdiend aan Babel en Sneijder destijds, maar ook weer verspild door geen Championsleague te halen en PSV was de lachende derde destijds.

Het zou fijn zijn als de tweede Nederlandse club, Ajax of wie dan ook deze keer wel de Championsleague haalt. Huntelaar kunnen ze in mijn ogen alleen maar aan een echt grote club verkopen, anders kan Huntelaar beter blijven.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Klopt.

Maar Ajax heeft genoeg liquide middelen. Daarbij zijn er nu ook deals met Aegon en Adidas die weer heel veel extra miljoenen opleveren. Alles bij elkaar gaan we er op vooruit. Het is alleen belangrijk dat ze dat geld ook eens verstandig investeren. Dus niet weer in een 3e rang Afrikaan of Spanjaard.

Huntelaar zal overigens niet naar Napoli gaan. Sowieso haal ik uit zijn woorden dat ie Ajax misschien niet eens wilt verlaten. Alleen als ie bij een grote topclub 1e spits kan worden. En er zijn dan maar weinig clubs waar ik hem meteen in de basis zie. Man Utd, Milan, Juventus, Chelsea, Arsenal...veel meer zullen er niet zijn en ze moeten het natuurlijk ook in hem zien he.

Ik denk dat Huntelaar een nieuwe van Basten kan worden. Hij pakt ieder geval zijn carriere verstandig aan, overhaast niks en denkt na over zijn besluiten.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8175 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Klopt.

Maar Ajax heeft genoeg liquide middelen. Daarbij zijn er nu ook deals met Aegon en Adidas die weer heel veel extra miljoenen opleveren. Alles bij elkaar gaan we er op vooruit. Het is alleen belangrijk dat ze dat geld ook eens verstandig investeren. Dus niet weer in een 3e rang Afrikaan of Spanjaard.

Huntelaar zal overigens niet naar Napoli gaan. Sowieso haal ik uit zijn woorden dat ie Ajax misschien niet eens wilt verlaten. Alleen als ie bij een grote topclub 1e spits kan worden. En er zijn dan maar weinig clubs waar ik hem meteen in de basis zie. Man Utd, Milan, Juventus, Chelsea, Arsenal...veel meer zullen er niet zijn en ze moeten het natuurlijk ook in hem zien he.

Ik denk dat Huntelaar een nieuwe van Basten kan worden. Hij pakt ieder geval zijn carriere verstandig aan, overhaast niks en denkt na over zijn besluiten.

Hij is heel goed bezig inderdaad en neemt goede beslissingen. Was niet bang om weg te gaan bij PSV destijds, durfde bij AGOVV te gaan voetballen, Heerenveen is bijna altijd een goede opstap en nu via Ajax naar de echte aaEuropese top. Klinkt erg goed dacht ik zo.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5984 stemmen

kos

• 46702 berichten
  • 8859 stemmen

Wordt in het stuk meteen weer ontkend...

kos

• 46702 berichten
  • 8859 stemmen

Gourcuff zou wel erg goed zijn voor Ajax, al geloof ik nooit dat ze die kunnen kopen, huur zou ideaal zijn.

Huntelaar gaat natuurlijk wel weg na de zomer, anders is ie echt heel dom.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Gourcuff zou wel erg goed zijn voor Ajax, al geloof ik nooit dat ze die kunnen kopen, huur zou ideaal zijn.

Huntelaar gaat natuurlijk wel weg na de zomer, anders is ie echt heel dom.

dom is ie zeker niet , maar voor zijn ontwikkeling is de volgende stap een logische keuze. (met pijn in me hart). duurt wel weer wat jaartjes voor dat ajax of welke club dan ook zo een spits in de gelederen heeft.

otherfool

• 18534 berichten
  • 3403 stemmen

Adri 'handbalverdediging' Koster mag God op de blote knietjes danken voor Suarez en Huntelaar, want Heerenveen had best wel wat meer van de 24 kansen mogen benutten. Nu ja, dan maar in de plee-offs...

PS Sulejmani, *wat* een speler. Beste man van het veld, ondanks z'n gemiste kansen.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ben blij dat we ook eens een keer tegen de verhouding in succes hebben.

Niet dat de titelrace nog spannend is, maar toch....

Spartaan1986

• 3612 berichten
  • 2168 stemmen

Kenneth Vermeer gaat komend seizoen terug naar Ajax las ik laatst. Mag ik de ajacieden hier vragen waar dat op gebaseerd is? Ik zit zondag bij Sparta-Willem2 en als er 1 man in negatief opzicht opviel bij Willem2 was het Vermeer wel. Of hij grabbelt mis bij hoge ballen of zijn uittrappen komen hooguit 20 meter verderop terecht.

Dit is overigens niet een spontane bevinding want ik heb het hem vaker zien doen. Willen ze bij Ajax gewoon graag een tweede Stanley Menzo of zien zij iets in hem wat ik niet zie? Hij is inmiddels alweer 22 en zelfs Stekelenburg was op die leeftijd verder...

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Haha ongelooflijk, AZ trekt Maarten Fontein aan in de directie...

kos

• 46702 berichten
  • 8859 stemmen

Erg slim natuurlijk.

otherfool

• 18534 berichten
  • 3403 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Kenneth Vermeer gaat komend seizoen terug naar Ajax las ik laatst. Mag ik de ajacieden hier vragen waar dat op gebaseerd is? Ik zit zondag bij Sparta-Willem2 en als er 1 man in negatief opzicht opviel bij Willem2 was het Vermeer wel. Of hij grabbelt mis bij hoge ballen of zijn uittrappen komen hooguit 20 meter verderop terecht.

Hij is ook wel erg klein volgens mij...

Spartaan1986

• 3612 berichten
  • 2168 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Hij is ook wel erg klein volgens mij...

Voor een keeper wel ja. Maar hij heeft in 2 jaar tijd niks bijgeleerd. Lijkt me sterk dat ie veel speeltijd zal krijgen bij Ajax maar ja je weet het nooit. Colin en Kennedy mogen ook blijven hoorde ik.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8175 stemmen

Spartaan1986 schreef:

(quote)

Voor een keeper wel ja. Maar hij heeft in 2 jaar tijd niks bijgeleerd. Lijkt me sterk dat ie veel speeltijd zal krijgen bij Ajax maar ja je weet het nooit. Colin en Kennedy mogen ook blijven hoorde ik.

Kennedy heeft ook nooit echt kansen gehad en is goede stand-in. Colin is toch te licht voor Ajax denk ik.

Vermeer is stil blijven staan in zijn ontwikkeling, maar in potentie nog steeds een goede keeper. Als Stekelenburg weggaat krijgt hij wel kansen, maar die zal nog wel blijven waarschijnlijk.

Spartaan1986

• 3612 berichten
  • 2168 stemmen

Spetie schreef:

(quote)

Kennedy heeft ook nooit echt kansen gehad en is goede stand-in. Colin is toch te licht voor Ajax denk ik.

Vermeer is stil blijven staan in zijn ontwikkeling, maar in potentie nog steeds een goede keeper. Als Stekelenburg weggaat krijgt hij wel kansen, maar die zal nog wel blijven waarschijnlijk.

Velthuizen en zelfs Gentenaar vind ik betere keepers dan Vermeer. Volgens VI heeft Kennedy tot nu 17 wedstrijden mee gedaan dit seizoen dus kansen heeft ie wel gehad.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8175 stemmen

Spartaan1986 schreef:

(quote)

Velthuizen en zelfs Gentenaar vind ik betere keepers dan Vermeer. Volgens VI heeft Kennedy tot nu 17 wedstrijden mee gedaan dit seizoen dus kansen heeft ie wel gehad.

Velthuizen is ook een veel betere keeper, ook beter dan Stekelenburg. Zo slecht heeft Kennedy het toch niet gedaan? Hij heeft och wel wat assists en enkele doelpunten gemaakt. Bij die 17 wedstrijden rekenen ze ook invalbeurten van 5 minuten .

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Kennedy heeft nooit echte kansen gehad? Man, die gozer heeft onderhand bijna elk duel in de basis gestaan tot enkele weken terug, behoudens de tijd dat ie geblesseerd was aan de buikspier.

En op Kenneth Vermeer zit ik nu niet echt te wachten. Stekelenburg is de 1e keeper, Gentenaar de 2e (ik neem aan dat ie na de zomer ook er nog is) en dan kan je beter een mindere keeper als 3e nemen want die speelt toch nooit. Vermeer kan beter nog ergens anders een jaartje eredivisie spelen komend seizoen.

otherfool

• 18534 berichten
  • 3403 stemmen

Van Hanegem moeten ze opsluiten en de sleutel ver, heel ver weg gooien. Laat hem zijn team maar eens aan het ballen krijgen want het ziet er niet uit wat Utrecht dit jaar presteert.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Van Hanegem moeten ze opsluiten en de sleutel ver, heel ver weg gooien. Laat hem zijn team maar eens aan het ballen krijgen want het ziet er niet uit wat Utrecht dit jaar presteert.

utrecht heeft in sinds tijden niet meer zo attractief voetbal gespeeld, en dan ook nog is met materiaal waar je niet eens in de hoofdklasse hoge ogen gooit.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.