- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Tsja, als Gabri, Davids en de Jong zou al niet kunnen bekoren...
Ik geef toe dat het vorig jaar met Sneijder mooier was, maar ieder geval is de instelling om aan te vallen en dat waardeer ik.
Naief of niet...ik vermaak me tenminste. Ik vraag me af of men in Eindhoven nog eens de beelden terug wilt zien van de gespeelde wedstrijden...
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3873 stemmen
Dit is gewoon echt de spreekwoordelijke roze bril. De meest attractieve speler van Ajax heeft weken niet gespeeld. (Suarez) Verder staat een andere attractieve voetballer in de vorm van Perez er ook al weken langs. Gabri en Davids zijn toch allesbehalve spelers waar je voor naar het stadion komt. Dat zijn brekers het type Simons zou ik zeggen. Je hebt een punt dat Aisatti niet iedere week maar dat is met Perez dus net zo. Affelay speelt daarbovenop nog eens altijd en wordt juist nooit geslachtofferd. Als je de uitwedstrijden in de Arena en de Kuip van PSV nog een nakijkt speelde daar Affelay, Dzuschak, Bakkal en Farfan in de basis. Allemaal spelers die naar voren spelen en die Ajax en Feyenoord ruimschoots voetballend overklaste in die wedstrijden. En om je vraag meteen te beantwoorden. Ik kiijk Ajax - PSV en Feyenoord - PSV dolgraag nog een keer. Kijk je mee 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Affelay heeft beide wedstrijden tegen Ajax niet gespeeld door schorsing en blessure...
stinissen (crew films & series)
-
- 23466 berichten
- 76969 stemmen
Affelay wordt nooit een topper zit te vaak in de lappemant en mist daarom 40% van de wedstrijden.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen
PSV speelt gewoon niet naief.
Inderdaad. Zolang ze dat in Amsterdam wel blijven doen met die domme dogma's daar wordt het de komende seizoenen in Europa ook helemaal niets. Of ze moeten plotseling allemaal topspelers aankopen/door laten stromen maar dat zie ik zo snel nog niet gebeuren.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
NEC 
het begin van het seizoen verguist maar Been kreeg contract verlening, en nu gaat ie naar Feyenoord.( sorry Kos
).
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Wat Barcelona? Wie is Real?
NEC!
In ongeveer tien wedstrijden van degradatievoetbal tot Europees voetbal ( als het meezit).
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3873 stemmen
Affelay heeft beide wedstrijden tegen Ajax niet gespeeld door schorsing en blessure...
Je hebt gelijk Affelay deed inderdaad niet mee in de Arena. Overigens blijft mijn stelling staan dat toen wel duidelijk was wie er aanvallender voetbal speelde en aangezien je daar niet op reageerde lijkt het dat we eens zijn.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
sinds dat Ajax in de Arena speelt is het ook armoe troef, en wat PSV betreft, die blijven lekker de prijzen pakken met huubje stevens of er schuilt echt een wereld trainer in van basten. 
otherfool
-
- 18534 berichten
- 3403 stemmen
Het kan dooien en vriezen in Amsterdam volgend seizoen. Na Heitinga zullen ook Huntelaar en Davids wel vertrekken, 't is maar de vraag wie er voor terug komen. PSV verliest van de basis hooguit Farfan en Feyenoord zelfs niemand. Met 2 gerichte aankopen (een spits en een centrale verdediger) en de juiste coach (Verbeek dus) vind ik die laatste club favoriet voor het kampioenschap.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ik hou het op de wederopstandig van AZ

combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Affelay wordt nooit een topper zit te vaak in de lappemant en mist daarom 40% van de wedstrijden.
otherfool
-
- 18534 berichten
- 3403 stemmen
zou wel weer is leuk zijn voor de verandering, hoewel ik heerenveen mits de selectie in tact blijft meer kans geef.
Bradley gaat al weg en misschien Sulejmani en/of Pranjic ook wel. En misschien nog wel belangrijker, Verbeek is er volgend seizoen ook niet meer. Heb er geen fiducie in.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3873 stemmen
Sulejmani moet naar Eindhoven komen al ben ik er bang voor dat die richting een van de andere twee topploegen gaat.
kos
-
- 46702 berichten
- 8859 stemmen
NEC 
het begin van het seizoen verguist maar Been kreeg contract verlening, en nu gaat ie naar Feyenoord.( sorry Kos
).
Eg nie.
. Been blijft nog wel even.
Gaat idd lekker nu, vooral met de wedstrijd van het jaar voor de boeg komend weekend.
.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Sulejmani moet naar Eindhoven komen al ben ik er bang voor dat die richting een van de andere twee topploegen gaat.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
hoelang zal aad de mos haim Megrelishvili nu laten staan?
ik gok op 21 minuten. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3873 stemmen
ik weet een goeie aissatti naar ajax en suljemani naar psv. 
Aisatti komt er wel ben ik niet zo bang voor. Is alleen eeuwig zonde dat PSV Amrabat heeft gekocht. Leuke speler voor VVV maar zal bij PSV flink niveau tekort komen. Hadden ze beter Suljemani kunnen kopen maar ja die kost ook acht miljoen meer.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5984 stemmen
Ik weet niet of het ook bij anderen werkt, maar via deze url kijk ik nu live naar Willem II - SC Heerenveen
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/streamerswitch.asp?stream=189
Ter beschikking gesteld door de hoofdsponsor van SC Heerenveen.
The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
Ik gebruik Sopcast. Kwaliteit niet optimaal, maar best te doen. Is trouwens ook niet zo moeilijk zoals al dat ander gepreuts, waarbij je 3 programma's ofzo moet downloaden..
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ik weet niet of het ook bij anderen werkt, maar via deze url kijk ik nu live naar Willem II - SC Heerenveen
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/streamerswitch.asp?stream=189
Ter beschikking gesteld door de hoofdsponsor van SC Heerenveen.
Ik krijg alleen geluid, maar geen beeld op Mediaplayer.
Wel op mijn sport zenders op tv. Dus hoef me er geen zorgen over te maken.
Badalamenti
-
- 23135 berichten
- 3569 stemmen
Vandaag Hoogdag voor de wielersport met De Ronde van Vlaanderen 
Te volgen vanaf 12.30h op Canvas 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3873 stemmen
Prachtig he heb er al enorm veel zin.
Overigens zeiden ze gisteren tijdens de samenvatting van Heerenveen dat PSV grote belangstelling voor Suljimani had. Zou ideaal zijn. Al zal Amrabat dan toch balen.
otherfool
-
- 18534 berichten
- 3403 stemmen
Amrabat betrekken in de deal? Een jaartje Heerenveen is toch beter voor die jongen dan op de bank in Eindhoven. Een aanval Amrabat - Sibon - Beerens klinkt toch ook wel aantrekkelijk...
Na gisteren de voorbeschouwing gezien te hebben gaat vandaag mijn voorkeur uit naar Leif Hoste die al 3x 2e werd. Hoe dan ook een schitterende koers natuurlijk.
kos
-
- 46702 berichten
- 8859 stemmen
Vandaag ronde van Vlaanderen
.
*programma omgooit*.
Badalamenti
-
- 23135 berichten
- 3569 stemmen
Na gisteren de voorbeschouwing gezien te hebben gaat vandaag mijn voorkeur uit naar Leif Hoste die al 3x 2e werd. Hoe dan ook een schitterende koers natuurlijk.
Zou mooi zijn voor Hoste ! Ook Boonen kan geschiedenis schrijven met een derde overwinning !
Maar er zal vooral afgerekend moeten worden met Cancellara.....
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Ik hoop op een goede dag van Karsten Kroon! 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik hoop op een goede dag van Karsten Kroon! 
Boonen, Cancelarra, Hoste, Ballan... maar geen Nederlanders. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.